کد خبر 1606605
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
آتش‌سوزی در باشگاه ورزشی بانوان در اصفهان/۱۶ نفر نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ۱۶ نفر در حادثه آتش سوزی در باشگاله ورزشی بانوان در خیابان خاقانی اصفهان نجات یافتند.

به گزارش مشرق، محمد شریعتی اظهار کرد: حادثه آتش سوزی ساعت ۱۲ و ۴۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در باشگاه ورزشی خانم‌ها در خیابان خاقانی اتفاق افتاد، ادامه داد: سه دقیقه پس از اعلام، نیروهای امدادی از ایستگاه شماره یک به محل اعزام شدند و پس از آن نیروهای ایستگاه‌های ۱۱، سه، ۲۰ و پنج هم با خودروی دستگاه تنفسی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به تحقیقات میدانی ۱۶ نفر از خانم های ورزشکار در این باشگاه حضور داشتند که به حیات خلوت پشت باشگاه پناه آورده بودند، افزود: پس از مهار حریق و ایمن سازی محیط در کمترین زمان این افراد از باشگاه خارج شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ایمن‌سازی محل و علت یابی در دست اقدام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 0
    مجلس محترم قانونی وضع بفرمایند تا شهرداری ها صاحبان اماکن عمومی رو موظف به نصب پله ایمنی فلزی کنن. تا درچنین مواردی سانحه مردم بدون مشکل خارج و نجات پیدا کنند.
  • مشکل برقی اکثرا !! IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    7 0
    اکثر آتش سوزی ساختمانها ناشی از مشکلات برقی است !! ##### متاسفانه تعداد زیادی از برقکارها واقعا ناشیانه و بی سلیقه و پلشت کار میکنند !! #### ضمنا بعضی بسازبفروشها یا برقکاران هم برای کاهش هزینه از سیم نارکتر استفاده میکنند که باعث داغ شدن زیاد سیم و آتش سوزی میگردد !!
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    3 2
    مملکت کهنه
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      مملکت نو دوست داری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس