کد خبر 1606554
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
جایزه به مهره اینترنشنال؛ طنز حقوق بشری نهاد سازمان ملل

شادمانی شبکه تروریستی اینترنشنال از سانحه بالگرد رئیس‌جمهور چندان طول نکشید و ابراز علاقه و ارادت مردم به رئیس‌جمهور شهید آن‌ها را از شادمانی به سرگیجه خشم رساند.

به گزارش مشرق، اینترنشنالی‌ها به سبک و سیاق صهیونیستی و ضدایرانی خود، از روز اول اعلام خبر سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور و سپس اعلام شهادت او، خبرسازی، شبهه‌آفرینی، دروغگویی، تهمت و کلی تحلیل عجیب و غریب را در دستور کار خود قرار دادند.

در حالی که مراکز امنیتی و سیاسی تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در سراسر جهان، به هنگامه تصمیم در مورد ایران، حضور مردم در حمایت از نظام و مراسمات مذهبی را در نظر می‌گیرند، رسانه‌های فارسی‌زبان‌غربی اصرار دارند در مورد این جمعیت همچنان به مخاطبان غافل خود دروغ بگویند، یعنی ضمن اذعان به بزرگی مراسم تشییع می‌گویند، این بزرگی توضیح دارد!

اینترنشنالی‌ها همچنان در دهه پنجم انقلاب اسلامی، مثل اسلاف خود معتقدند، چون ادارات در شهرهای محل برگزاری تشییع تعطیل شده، آن جمعیت مجبور شده‌اند به تشییع بیایند! در حالی که اولاً کاملاً برعکس است و اتفاقاً، چون مردم علاقه به حضور قدرشناسانه در تشییع رئیس‌جمهور شهید داشتند، ادارات آن شهرها تعطیل شد، ثانیاً آیا صرف تعطیلی اجبار به حضور در تشییع است؟ از کجا می‌شود دریافت کارمند تعطیل شده حتماً در مراسم حاضر شده است؟ یا می‌گویند سربازها و بسیجی‌ها با خانواده‌شان آمده‌اند که جای این سؤال را دارد که آیا بسیج، سپاه و خانواده‌های‌شان مردم ایران نیستند؟! از سویی، آیا اشک و عزاداری هم اجباری بوده است؟!

بامزه آنکه مجری اینترنشنال از شدت ضعفی که در برابر ارادتمندان به رئیس‌جمهور دارد، اذعان می‌کند حتی کل ۸۵ میلیون ایرانی هم می‌توانند فاشیست باشند و «این دلیل چیزی نیست!»

حتی یکی از کارشناسان اینترنشنال در اظهاراتی عجیب مدعی شد حکومت سلبریتی مداح! برای مراسم رئیس‌جمهور فقید دعوت می‌کند و پامنبری‌های آن‌ها و علاقه‌مندان به آن‌ها در قشر مذهبی برای گوش‌دادن روضه به مراسم می‌آیند! و در این زمینه حضور محمود کریمی و منصور ارضی در مصلای امام خمینی و برای مراسم وداع با شهدای سانحه بالگرد را مثال می‌زند!

در نظر عجیب دیگری کارشناس این شبکه صهیونیستی معتقد است، به مردم حاضر در مراسم رئیسی بسته تشویقی داده می‌شود!

آن‌ها درگیر ارقام جمعیت شده‌اند و می‌گویند دروغ است. می‌گویند بستنی و غذا می‌دهند تا مردم بیایند. این ادعاها بیشتر قیاس‌به‌نفس را در ذهن می‌آورد، یعنی، چون خودشان روزی برای دلارهای سعودی و روزی دیگر برای دلارهای صهیونیستی دم تکان می‌دهند و حتی برای ابراز عقیده هم کارفرما و اسپانسر دارند، دیگران را هم به کیش خود می‌پندارند.

تصاویر را زیر سؤال می‌برند و به دروغ می‌گویند کل تصویر تشییع تهران، محدود در میدان انقلاب است! و جالب آنکه مخاطبان‌شان هم عقل‌شان نمی‌رسد که بگویند این همه تصویر هوایی از خیابان انقلاب و آزادی وجود دارد! و حتی گفته می‌شود بیدارکردن مردم مذهبی ایران از بیداری فاشیست‌های نازی سخت‌تر است، چون مذهبی هستند و در نهایت سیادت ایرانی‌ها و نیز سیدبودن ابراهیم رئیسی را منکر می‌شوند!

کارشناسان اینترنشنال از رسانه‌های غربی هم که با مردم عزادار ایران از دل تشییع گفتگو می‌گیرند، گلایه می‌کنند و می‌گویند: «درد بزرگی است، غرب و اروپا دارد نشان می‌دهد تهران و ایران در ماتم و غم است»!

در جایی دیگر، مجری و کارشناس اینترنشنال به همدردی و همبستگی رهبران و مقامات جهان با ایران پس از شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان دادند و گفتند: این جوک است که ما نتوانستیم جلوی این همبستگی جهانی با ایران را بگیریم! ما باید جلوی تسلیت گفتن و ابراز همدردی رهبران جهان را با ایران می‌گرفتیم، کشورها چرا پرچم‌های‌شان را نیمه‌افراشته کردند؟! ناتو چرا تسلیت گفت؟!

به نظر می‌رسد اینترنشنال دچار سرگیجه‌های عظیمی شده و حداقل فعلاً قدرت تحلیل وقایع ایران را حتی به همان سبک دروغین و فریبکارانه خودش از دست داده است.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    48 8
    حیران عنترنسناس به معنای واقعی!!!!!!!!
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      20 3
      بنظرم اصلاح طلبان هم سرگیجه گرفته اند.
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      22 2
      " گفتند: این جوک است که ما نتوانستیم جلوی این همبستگی جهانی با ایران را بگیریم! " این یک اعتراف است حالا کارفرما تا کی میخواهد پول یامفت را در حلقوم این شبکه بریزد ؟ آیا مثل شبکه منوتو جلوی ضرر را میگیرد و شبکه را تعطیل میکند ؟
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      15 3
      ایرانیان باغیرتی که ان طرف ساکن هستند باید امنیت این ضد ایرانیهای خائن را به خطر بیندازند و هزینه سنگین برای دروغ پردازیهای خود بدهند.
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 1
      اصلاح طلبان سرگیجه نگرفتن تو سرگیجه داری که تحریم‌ها رو کشک میدونید حالا دیدید رئیس جمهور کشور تحریمها گرفت کسی که میتونست به درد مردم بخوره
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    19 13
    از کل همکاران حدود 250 نفره من شاید 20 نفر شرکت کردند آن هم به دلخواه خود و هیچ زور و اجباری نبود. این شبکه های بی وطن با این اراجیف فقط ذات پلید خود را بیشتر نمایان می کنند
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      12 16
      مشکل از محیط کارته که لجن‌زاره. در محیط‌های دیگه اکثریت شرکت کردن. بسوز کمپی
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      23 4
      مخاطب 13:44 ادب هم چیز خوبیه؛ بنده ساعت 7/30 صبح در میدان انقلاب بودم به عشق رهبرم و رئیس جمهور شهیدم. منظور من این هست که برخلاف اراجیف این شبکه ها که شرکت کننده ها را فقط کارکنان دولت می دانند که به زور به مراسم آورده شدن عمده افراد حاضر شغلهای غیر دولتی داشتند و اگر از کارکنان دولت کسی شرکت کرده زوری در کار نبوده. اول فکر کن بعد ....
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 2
      ۱۶:۰۸ ادب خوبه به شرط این که سکوت در برابر وقاحت رو ادب جا نزنیم. با وقاحت تمام محیط لجن شرکت خودتون رو معیار قرار دادی اونم با یه دروغ احمقانه. وگرنه چه طور از ۲۵۰ کارمند شرکت‌تون کسب اطلاع کردی که کی شرکت کرده و کی نه؟! همون که گفتم بسوز کمپی
    • US ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 1
      معلوم نیست در چه طویله و لجنزاری کار می کنی دروغگو. تو اصلا آمار ۲۵۰ نفر چطور گرفتی و فهمیدی ۲۰ نفر آمدند؟
    • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      ۱۶:۰۸ شاید شما در شرکت‌تون یه اتوبوس گرفتید و ۲۰ نفر برای شرکت در تشییع ثبت نام کرده باشن اما این دلیلی بر این که فقط همین تعداد شرکت کردن نیست. چراکه در شرایط فعلی خیلی‌ها ترجیح میدن اسم و رسم‌شون علنی نشه به ویژه در شرکت‌ها و خیلی‌ها هم تمایلی به سفرهای جمعی ندارن. بنابراین تعمیم این ۲۰ نفر به کل شرکت‌کنندگان اشتباهه‌ امیدوارم همه حواس‌مون جمع باشه با محاسبه اشتباه، شایعه و خوراک خبری به دشمن ندیم. سربلند باشید و اینجانب رو به خاطر تندی‌ام حلال کنید.
    • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      ۱۹،۲۵ فقط میتونم بهت بگم خیلی خری و احمق
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      1 0
      منافقین کمپی یا بعضی دوستان نادان که ظاهرا خود در لجنزار رشد کرده اند دهان گشاد خود را باز کرده اند و هر چه لایق خد هست را می گویند. ما چون از کرج و به شکل گروهی در مراسم شرکت کردیم بر اساس اعلام حضور افراد این آمار را گفتم پس دیگه خفه شید لطفا
  • بختیاری IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    25 3
    قبل از هر چیز لعنت ابدی بر ملکه سقط شده گور به گور شده و بعد این سگان درگاه گوساله پرستان سامری که خودشون 4دست وپا توی گل گیر افتادند. دلیل این جفنگ گویی تعطیلی قطعی و بزودی این شبکه خوک صفتان هست.کار فرما. در حال نابودیست و این عمله ها دستاوردی ندارند و قطعا تهدید به تعطیلی شدند مطمئنم ممکن نیست بهار آینده رو ببینند.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 2
    یک حساب توییتر هست به اسم سعا با عکس اختاپوس باب اسفنجی مال انصاف نیوزه ...
  • NL ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    26 3
    از مجری ها تا کارشناسان و تحلیلگرانش همه روانی و مریض هستند خیلی وقته بایکوت کردم این شبکه احمق سازی را
    • FR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      14 1
      بنده تا کنون حتی ده دقیقه این شبکه را دنبال نکرده و تمام اطلاعات در باره آنرا مانند این مطلب از منابع داخلی ایران شنیده و میشنوم ....اولین بار هم مصاحبه لو رفته ظریف مکار از این شبکه
    • US ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      این شبکه اخباری را که از این بر پخش نميشه پخش میکنه به اضافه تحلیل های خود که مغرضانه و دشمنانه است اصلا اخباری هم نباشه به دروغ درست میکنند و پاش روزه میگيرند
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    21 2
    صبح به صبح رمضانپور بیشرف قلاده مزدور_مجری هاش رو بدست می گیره و می بره بیرون برای "مزدور گردانی و مزدور چرانی". وقتی چریدن تموم شد اونارو برمی گردونه تو لونه (شبکه) و به هرکدوم یه اسکناس 100 دلاری نشون میده. مزدورها هم خوشحال میرن جلوی دوربین و شروع می کنن به هذیون گفتن. گاو ماهواره هم قند تو دلش آب میشه. واقعیت کف خیابون یه چیزه. دنیای مجازی مزدورای بیشرف عنترآشغال و گاواش یه چیز دیگه. 2 خط متنافر.
  • مجتبی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    23 2
    عنترنشنال از عصبانیت عملا به مرز جنون و دیوانگی رسیده
  • هانیه IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    16 2
    ادم دلش میسوزه که چقدر احمقن و تحلیلاتشون چقد احمقانه و تاسف بارتر ازیین که این اراجیف مخاطبانی هم دارد که میپذیرن تو این سه روز تعطیلی اخر هرکسی میتونست بره مسافرت ازجمله خودم که دوماه خانوادمو ندیدم ولی با عشق تو این مراسم شرکت کردم و از حضور میلیونی مردم فهیم و باعور کشورم لذت بردم هرچند داغدار عزیزان ازدست رفته بودیم
  • M.M IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    6 1
    به کوری چشم حسود...
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    17 1
    اینا عنترآشغال و عنترنسناس هستن. نجاسات دنیا مثل یک تصفیه خانه جمع شده در آن جا
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      3 8
      توچطور راستی از طویله آلبانی چه خبر؟
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      3 0
      ۱۴:۴۵ آدرس طویله آلبانی رو می‌خوای چه کار؟! همین الانم توشی. مرگ بر عنترآشغالا، مرگ بر منافقین هرزه فرزند مسعود هرزه و مرگ بر ضدانقلاب ابله
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    11 0
    باسلام به نظر من شبکه های معاند ماهواره ای از جمله همین شبکه "عنتر خوشحال" اصلا ارزش پاسخ گویی و تحلیل ندارند اینها مشتی بریده از وطن، سر خورده و آفتاب پرست منش هستند که پول برایشان نقش آفتاب را دارد
    • علی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      9 1
      حالا خجالت بکشند آنها که بعد ظهر روز حادثه می گفتند رئیسی و جناحش بخاطر انتخابات دارند شیرین کاری می کنند وبین مردم جایگاهی ندارند و دارند ادا در می آورند . حالا بمیرنداز این حضور مردم و محبوبیت وجایگاه دولت مردمی را ببینند تا کور شوند..
  • ایرانی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    5 0
    شما چه انتظاری دارید از شبکه مغرض و دروغگوی خود فروخته سلطنت طلب و اسراِئیلی
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 8
    وقتی خود نویسنده عبارت توهین آمیز مثل دم تکان دادن را برای تحقیر استفاده می‌کند چه انتظاری از نظرات می‌رود!!! شرم بر شما با این طرز کلام و سطح ادبتان
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      3 0
      یعنی برای خود بی‌شرف عنترآشغال‌تون ارزش و احترام قائلی؟! خودت خنده‌ات نمیگیره؟! دم تکون میدید دیگه نه پس در اون طویله صهیونیستی کار علمی می‌کنید!!!
    • US ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      اینتر اشغال طویله نیست پس چیه اشغال دانی غربی ها
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      مرگ بر صهیونیسم جهانی و اذناب ناپاکش .
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    7 0
    اولا شادی این انترها طولی نمی کشد که با مرگ نتانیاهو ویا ترامپ به عزا تبدیل شود ثانیا من از اداره خودمان که کارمند هستم یک جمع 20نفره در مراسم عزای رئیس جمهور شهید شرکت داشتیم درحالی که اداره هم تعطیل بود وهیچ اجباری در شرکت کردن مراسم نبود پس دست این کثافت های وطن فروش کاملا برای مردم ایران وکل جهان رو شده است پس هرچه در توان دارند عرعرکنند
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    7 1
    حال آدم از این همه نجس بودن این مزدوران وطن فروش به هم می خوره تورا خدا اسم این انترآشغال را دیگه نیارید
  • DE ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    6 0
    این شبکه اسقاطیلی دروغ پراکن لگن لیس بیسواد و بی شعور مغرض توهمی ، اگه ورشکسته و نابود بشه ، ایرانی ها میرن خیابون جشن می گیرن و شیرینی پخش می کنن!
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 0
    این عوامل ایران اینترنشنال خیلی وقته که دچار سرگیجه شدن همان موقعه که شبانه چمدانهای خود را به قصد خیانت به کشور می بستند هم کیج بودند امروز هم مثل اربابشان نتانیاهو کیجتر از همیشه
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      1 0
      ایران اینترنشنال نیست. یهود عنترآشغاله
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    7 0
    اینتر نشنال وشبکهای معاند یعنی ارتزاق از جهل ونادانی جمعی از مردم ایران
  • امید IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    5 1
    یک سری هرزه خیابانی که محل کارشان انتر نشال است هیچ ارزش و اهمیتی برای مردم ایران ندارد .الان فقط و فقط نابودی اسرائیل جعلی که با یک اوردنگی دیگر کارشان تمامه مودر توجه و انگل دنیا یعنی انگل لیس و آمریکا هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    5 0
    مگر ما انتظارداشتیم شبکه های بهایی و هابی صهیونیسم مواجب بگیرانریکل درباره ایران چیز راستی بگویند ؟؟؟احمقندانهایی که این شبکه هارامیبینتد
  • فرزاد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    6 1
    مهرعلیزاده و حسن روحانی وعبدالناصر همتی ودیگراصلاح طلبان منافق درواقع مرده متحرک هستند.لعنتیهای بی شرف غربگرای غرب گدا.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    5 1
    ببین اینترناشی انتر/ ما بستنی میخوریم اب میخوریم برای رئسی جمهور خادم مملکتمون عزا داری میکنیم ،تا چشم شما در بیاد شما برید برای سگاتون که میمیرن گریه زاری کنید عزا داری کنید بوسشون کنید بغل کنید از سگ پرستی شما که خنده دارتر تیست ادم نما ها همه مردم ایران در عزاداری شرکت کردن تا کور شود هرانکه نتوان دید
  • فرزاد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    9 1
    احمق‌ تر از مجریها و کارشناسان اینتر نشنال مخاطبین شون هستند که بی مغز هستند براحتی دروغهاشون روباورمیکنن.
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 0
    مدت۱۰ساله که بی وسیله وماشین هستیم ومتعلق به قشرکارگر،کاش ماشین داشتیم درهرچهارشهرکه شهدای خدمت مردم ایران تشییع شدندمی آمدیم تا نزدخودمون شرمنده نباشیم،وبه امیدخدادیگه شاهد این رویدادهای تلخ نباشیم،همیشه درجشن پیروزی نظام سربلندوسرافرازجمهوری اسلامی ایران شرکت کنیم،خیلی دوست دارم درالحاق وتحویل اولین نوع «زیردریایی اتمی»اقیانوس پیماوکنارسواحل نیلگون خلیج فارس موقع به آب انداختنش به امیدخداآینده نزدیک حضور داشته باشم به یاری خداوهمت شما
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 1
    ایران اینترنشنال مال یه فرد ناشناسه، که به ایران سفر میکنه و خبرها رو تو به کیف مشکی سیاه میبره بعد میزاره رو آنتن. این فرد هواپیمای جت نامریی داره، میگن یه کرمچاله ساخته که کلیدش دست خودشه و میره گذشته و آینده خبره میاره.
  • ایرانی اصیل IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    5 0
    عنتر نشنال، اصل سر دارد تا سرگیجه ی داشته باشد چون اگر کله ی هم داشته باشد شک نداشته باشید در داخل ان فضله موش است تا خاک اره..
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    4 0
    مردم ایران انقلابی تر شده اند و این یک واقعیت است. مردم ایران آگاهترین مردم جهانند و شرایط دنیا و بیداری دنیا روی آنها بیشتر تاثیر گذاشته. بعلاوه با این همه تحریم ما از غرب متفرتر شده ایم.
  • کاظم ابرنجین IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 0
    سلام علیکم اخه من بازنشسته با بچهام خون گریه میکردیم ولباس سیاه خود را تا چلمه این بزرگان ایران زمین از تن خارج نمی کنیم مرگ بر خوارج ناکسین مارغین واشباح رجال مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ مرگ بر اسرائیل کودک کش خون ریز روباه پیر انگلیس جگرمان سوخته است اگر رهبر امر جهادم دهد ارتش دنیا نتواند جوابم بده فدایی اسلام و رهبری معظم انقلاب اسلامی تسلیت تبریک شهادت برای مردان بزرگ است پیروز باد ایران کیان شیران
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 2
    کی سرگیجه نگرفته؟
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      1 0
      واسه چی سرگیجه بگیرن؟؟
  • اینترنشنال برای عقب افتادگان IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    4 0
    اینترنشنال ویژه افراد عقب افتاده است !! ------- کسانی که رای منفی میدهند ، یک تست هوش بدهند !! >>>> بیچاره اطرافیان شما !!
  • مزدک لیسانس ادبی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 0
    زمانی که سگ داری هنگام مکالمه به سگ نگاه میکنید و سگ تربیت شده به شما کمک میکند تا متوجه دروغ یا حقیقت گفته ها و ... بشوید...سگ سالومه مرد فرح پهلوی باهاش تماس گرفت ..😂😁😁😁😁***
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    مثل سرگیجه ی شما پس از رآی آوری رسایی و دوستان
  • عبدالله IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    آقای کارفرمای اینترنشنال ، از قدیم گفته اند جلوی ضرر را از هر جا بگیری منفعت است ؛ حالا سعی کنید این شبکه منحوس را تعطیل کنید که هم ضرر مالی دنیایی تان کم شود و هم ضرر آخرتتان !!!
  • محمدرضا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    درود بر امام رحمت الله علیه که این اقتدار که باعث سردرگمی دشمن شده دنباله حرکت تاریخی او هست،در این بستری که او فراهم کرد،نیروهای ارزشمندی مثل شهید رئیسی پرورش پیدا کردند،ملتی که در زیر بمب باران رسانه هستند، گاهی نفسی تازه می کنند و فریادی می کشند و گوش دشمن را کر میکنند
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    شرکت در تشییع جنازه چه ربطی به عملکرد افراد داره؟؟؟میشه بگید
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 3
    تشییع جنازه احساسی و عاطفی هست با چیزای دیگه اشتباه نگیرید
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      تشییع جنازه احساسی و عاطفی نیست از سر محبت و علاقه‌ست. تو انتقادات مردم رو با چیزای دیگه اشتباه نگیر
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    _شهیدی که سر بی تنش سخن گفت در جاده بصره خرمشهر شهید "علی اکبر دهقان" همین طور که می دوید از پشت از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفت و سرش از پیکر پاکش جدا شد. در همان حال که تنش داشت می دوید، سرش روی زمین غلتید. سر مبارک این شهید حدود پنج دقیقه فریاد " یاحسین، یا_حسین" سر می داد. همه رزمندگان با مشاهده این صحنه شگفت گریه می کردند... چند دقیقه بعد از توی کوله پشتی اش وصیتنامه اش را برداشتند، نوشته بود: السلام علی الرأس المرفوع خدایا من شنیده ام که امام حسین علیه سلام با لب تشنه شهید شده است، من هم دوست دارم این‌گونه شهید بشوم… خدایا شنیده ام که سر امام حسین علیه سلام را از پشت بریده اند، من هم دوست دارم سرم از پشت بریده بشود. خدایا شنیده ام سر امام حسین علیه سلام بالای نیزه قرآن خوانده، من که مثل امام اسرار قرآن را نمی دانم، ولی به امام حسین علیه سلام خیلی عشق دارم، دوست دارم وقتی شهید می‌شوم سر بریده ام به ذکر "یاحسین"باشد. (ربطش به این خبر ؛ریشه ی مملکت ما با چنین شهدای عاشقی ستبرشده) هربی سروپایی الکلی مفنگی نمی تونه ادعای ریشه کنی این انقلاب کند.
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    کارآمدترین رئیس جمهور شهید جمهور ما
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    احیای ده هزار واحد تولیدی از کارآمدی فوق العاده شهید جمهور
  • رضا IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    بسته تشویقی برای حضور در مجلس ختم ! ای وای بر ما از اینهمه خباثت و وظن فروشی ! شما جماعت روی دروغگویان و مکاران معروف را در تاریخ را هم سفید کردید ! معاویه بعد از شنیدن خبر شهادت مولا (ع ) حضرت را ستود و به بزرگی یاد کرد اما شما بعد از مرگ طرف هم به دشمنی خود ادامه میدهید ای ننگ بر این وطنفروشی و بی شرافتی !
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    عنترنشال کارش از سرگیجه گذشته اینا الان گوگیجه گرفتن😂
  • ریحانه مرتضی LB ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    بسته تشویقی؟؟؟؟ واقعا اینا چه جوری به خودشون لقب رسانه میدن؟؟ شعور وحدت مردمی برای وطن تاحال تجربه نکردن و نمی کنن چون اینا خیانتکاران به وطن هستن.... مردم با عشق رئیس جمهور خود امدن توتشییع ای کاش درک همبستگی بفهنمن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس