کد خبر 1606493
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶

بعد از اتمام امتحانات هر نیمسال تحصیلی، کارنامه دانش آموزان ابتدایی در مای مدیو قابل مشاهده است. والدین می توانند با ورود به سایت مای مدیو کارنامه دانش آموزان ابتدایی پایه اول تا ششم را دریافت کنند.

کارنامه دانش آموزان ابتدایی در مای مدیو

سامانه واحد پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان سایت مای مدیو امکانات متعددی را خدمات رسانی به گروه های کاربری فراهم می کند. سه گروه اصلی کاربران این سایت را فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آن ها تشکیل می دهند. خدمات در نظر گرفته شده از طریق مای مدیو کارنامه برای هر یک از این کاربران با هم متفاوت است.

زمان دریافت کارنامه دانش آموزان ابتدایی از مای مدیو

زمان دریافت کارنامه دانش آموزان ابتدایی از مای مدیو، حدود 2 الی 3 هفته بعد از پایان امتحانات نوبت اول و دوم است. از طریق سایت مای مدیو کارنامه دانش آموزان ابتدایی در دسترس والدین قرار می گیرد.

برای مشاهده نمرات لازم است به سایت مای مدیو کارنامه مراجعه کرده و روی آیکن کارنامه کلیک کنید. در حال حاضر امکان مشاهده و دریافت کارنامه my.medu.ir دانش آموزان، فقط از طریق پنل کاربری والدین و درگاه دولت امکان پذیر می باشد.

آموزش و پرورش و مدارس هر سال با هدف سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، در دو نوبت نیمسال اول و دوم تحصیلی، اقدام به برگزاری امتحان می نمایند. در گذشته کارنامه دانش آموزان ابتدایی به صورت کاغذی و با مراجعه حضوری به مدارس قابل دریافت بود. حتی بسیاری از مدارس برای دریافت کارنامه، برای والدین شرط پرداخت هزینه کمک به مدرسه می گذاشتند.

هم اکنون با راه اندازی سایت مای مدیو کارنامه ، مشاهده نمرات ساده شده و کارنامه دانش آموزان ابتدایی در دسترس تمامی والدین عزیز در سراسر کشور قرار گرفته است.

دانش آموزان تمامی پایه های تحصیلی می توانند با ورود به سایت مای مدیو کارنامه، کارنامه نوبت اول و یا دوم سال تحصیلی را دریافت کرده و از نمرات خود مطلع شوند.

والدین در صورت تمایل می توانند مبلغی را به عنوان کمک به مدرسه در زمان دریافت کارنامه ابتدایی به مدرسه پرداخت نمایند. توجه داشته باشید که این پرداخت الزامی نیست و در صورت دریافت وجه به صورت اجباری توسط مدرسه، می توانید به سامانه ثبت شکایات shekayat.medu.ir مراجعه نموده و شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید.

مای مدیو کارنامه

لازم به ذکر است که در حال حاضر دریافت کارنامه مای مدیو صرفا از طریق درگاه دولت من امکان پذیر می باشد. بنابراین دانش آموزان برای مشاهده نمرات لازم است از طریق پنل کاربری والدین در مای مدیو کارنامه خود را مشاهده نمایند.

در سال های گذشته دریافت کارنامه دانش آموزان از طریق مراجعه به سایت همگام انجام می شد، اما براساس آخرین تغییرات در سیستم آموزش و پرورش، دریافت کارنامه دانش آموزان تنها از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش انجام می شود.

کارنامه دانش آموزان ابتدایی در مای مدیو

آدرس مای مدیو کارنامه ابتدایی

آدرس مای مدیو کارنامه ابتدایی my.medu.ir است. دریافت کارنامه دانش آموزان ابتدایی در مای مدیو به این ترتیب است که اولیای گرامی می توانند با ورود به صفحه اصلی این سایت نقش خود را به عنوان والدین انتخاب کرده و روی عبارت ورود از طریق درگاه دولت کلیک نمایند. سپس با وارد کردن شماره تلفن همراهی که به نام والدین است رمز یکبار مصرف دریافت نمایند. بعد از ورود به پنل شخصی، سال تحصیلی را انتخاب کرده و کارنامه دانش آموزان ابتدایی در مای مدیو را مشاهده کنید.

در واقع دانش آموزان کل پایه های تحصیلی از اول تا دوازدهم می توانند از طریق سایت مای مدیو کارنامه ابتدایی خود را مشاهده کنند.

1. دانش آموزان پایه های ابتدایی ( کلاس اول تا ششم)

2. دانش آموزان متوسطه اول ( پایه هفتم، هشتم و نهم )

3. دانش آموزان متوسطه دوم ( پایه دهم، یازدهم و دوازدهم)

فرهنگیان، دانش آموزان، اولیا عزیز و سایر افراد می توانند برای دریافت خدمات مختلف سایت مای مدیو وارد این سامانه شوند و از خدمات مختلفی ارائه می کند استفاده نمایند. همانطور که گفتیم اغلب کاربران این سایت شامل فرهنگیان و دانش آموزان هستند. از خدمات مختلف فرهنگیان می توان به دریافت فیش حقوقی، دریافت حکم کارگزینی، مشاهده نتایج رتبه بندی فرهنگیان و سایر خدمات اشاره کرد.

کارنامه دانش آموزان ابتدایی در مای مدیو

سوالات متداول

برای دریافت کارنامه ابتدایی به چه سایتی باید مراجعه کرد؟

برای دریافت کارنامه ابتدایی، فقط وارد سامانه مای مدیو به آدرس my.medu.ir شوید.

آیا می توان کارنامه را از سایت مای مدیو my.medu.ir را با کد ملی دریافت کرد؟

برای دریافت کارنامه ابتدایی پس از ورود به سایت my.medu.ir می توانید از طریق پنجره هوشمند دولت و با شماره تلفن همراه والدین کارنامه خود را دریافت کنید.

آیا با نقش والدین می توان کارنامه دانش آموز را مشاهده کرد؟

بله، برای دریافت کارنامه دانش آموزان لازم است از طریق پنل کاربری والدین اقدام نمایید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس