کد خبر 1606328
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
دستگیری زورگیران شهرری با شلیک تیر هوایی

۲سارق که از افراد در محدوده شهرری با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری در شهرری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات و عوامل گشت کلانتری ۱۳۱شهرری قرار گرفت.

وی افزود: در بامداد سوم خرداد ماه ماموران با پوشش‌دهی انتظامی نقاط جرم‌خیز یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک را درحال زورگیری از شهروندان مشاهده و سریع برای دستگیری متهمان اقدام کردند؛ اما سارقان به محض مشاهده پلیس از محل متواری شدند و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و مراقبت در نهایت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری هر۲ سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان باوجود انکارهای اولیه در مواجهه با مالباختگان توسط ۷شاکی شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال باارزش می‌کردند، از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال باارزش همراه خود، خودداری کنند و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال باارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 0
    شما اشرار اسقاطیلی دم درآوردید؟ برای مردم عزیز ایران گردن کلفتی می کنید! کاری نکنید همین مردم کوچه و بازار در حین شرارت قیمه قیمه تون کنن و کار به نیروهای انتظامی نرسه !
  • DE ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    تیر مشقی فلفلی به پاشون بزنید تا از درد نتونن فرار کنن!
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 0
    تیر هوایی به چه درد می خوره همچین می زدید تو کله پر از کثافتشون که مغزشون بریزه رو آسفالت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس