1

کمتر از یک روز پس از خاکسپاری رئیس‌جمهور شهید رسانه‌های اصلاح‌طلب خود را آماده انتخابات ریاست جمهوری کرده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز شنبه ۵ خردادماه در حالی چاپ و منتشر شد که بدرقه باشکوه شهدای خدمت و بازتاب گسترده آن در رسانه‌های جهانی و منطقه ای، برنامه گروه‌های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری، گزارش هیات عالی بررسی علل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور شهید و ضربه به اعتبار بین‌المللی رژیم صهیونیستی با حکم دادگاه لاهه در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

کمتر از یک روز پس از خاکسپاری رئیس‌جمهور شهید رسانه‌های اصلاح‌طلب خود را آماده انتخابات ریاست جمهوری کرده‌اند، نکته جالب توجه آن‌که اصلاح‌طلبان انتخابات مجلس را تحریم و برای ریاست جمهوری خیز برداشته‌اند!

روزنامه هم میهن با انتشار لیستی از گمانه‌زنی‌ها و فضاسازی‌ها از نامزدی مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز خبر داده و نوشته است:

مجید انصاری از جمله چهره‌هایی است که نام او برای انتخابات اخیر از سوی چهره‌های اصلاح‌طلب به میان آمده است. او که از چهره‌های سرشناس سیاسی و از اعضای مجمع روحانیون مبارز است؛ فعالیت خود را از دهه ۶۰ آغاز کرد و در کارنامه او، هم معاونت دادستانی، هم عضویت در مجالس اول، سوم، پنجم و ششم، هم مجلس خبرگان رهبری (دوره سوم)، هم عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و هم معاونت‌های امور حقوقی و امور مجلس ریاست‌جمهوری در دوران سیدمحمد خاتمی و حسن روحانی به چشم می‌خورد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است:

البته او در سال ۱۳۹۴ برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کرد اما صلاحیتش از سوی شورای نگهبان احراز نشد. حالا باید دید در نهایت اصلاح‌طلبان چه برنامه‌ای برای این انتخابات خواهند داشت و آیا تایید صلاحیت او در این انتخابات صورت می‌گیرد یا خیر؟

لیست‌ها متعدد اصلاح‌طلبان پس از تحریم انتخابات/ روزنامه شرق: اصلاح طلبان رادیکال نه شانسی دارند و نه تمایلی برای شرکت در انتخابات!

روزنامه اعتماد نیز با مدیرمسئول خودش که دبیر حزب اعتمادملی نیز بوده گفتگو کرده تا مشخص شود اصلاح‌طلبان ساختاری نیز عزم خود را برای مشارکت در انتخابات و دادن نامزد جزم کرده‌اند! حضرتی گفته است:

اساس کار در این ماهیت، مشارکت دادن همه آحاد ملت با سلایق مختلف، نگرش‌ها، وابستگی‌ها، تحلیل و تفسیرهای مختلف است. مسوولان و تصمیم‌سازان را دعوت می‌کنم به نگاهی باز به قانون و اصل قانون اساسی. رویکردی که قانون اساسی را به دور از سلیقه‌ها و تنگ‌نظری‌ها محور اقدامات قرار می‌دهد، دعوت می‌کنم که به انتخابات به عنوان یک فرصت نگاه کنند. فرصتی که به ایران کمک می‌کند تا تمامی هزینه‌های برآمده از حادثه تلخ اخیر را جبران کرده و از آن در راستای افزایش انسجام اجتماعی آشتی ملی استفاده کند. دعوت می‌کنم تا انتخاباتی شکوهمند با حضور همه سلیقه‌ها و جریانات برگزار کنند.

لیست‌ها متعدد اصلاح‌طلبان پس از تحریم انتخابات/ روزنامه شرق: اصلاح طلبان رادیکال نه شانسی دارند و نه تمایلی برای شرکت در انتخابات!

روزنامه آرمان ملی نیز مایل به نامزدی حسن روحانی در انتخابات بوده و می‌نویسد:

نظر آقای روحانی درباره‌ انتخابات هشتم تیرماه این است که احزاب میانه‌رو به شکل فعال وارد صحنه شوند. حسن روحانی تا این لحظه تمایلی به کاندیداتوری در انتخابات پیش‌رو نشان نداده‌اند و صرفا بر مشارکت فعال در انتخابات تاکید کردند.

لیست‌ها متعدد اصلاح‌طلبان پس از تحریم انتخابات/ روزنامه شرق: اصلاح طلبان رادیکال نه شانسی دارند و نه تمایلی برای شرکت در انتخابات!

روزنامه اصلاح طلب شرق در یادداشتی به تحلیل انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بررسی بازیگران این عرصه پرداخت.

شرق در یادداشت با تاکید بر اینکه با شهادت آیت الله رئیسی شرایطی برای تغییر یا حفظ وضعیت موجود بوجود آمده تاکید می کند که از نگاه بخشی از اصلاح طلبان که معروف به مشارکت جو هستند گسستی در ادامه وضع موجود بوجود آمده که آنان را متمایل به حضور در انتخابات کرده است.

به باور این روزنامه اصلاح طلب، آنان(اصلاح طلبان مشارکت جو) این گسست ناخواسته در جریان قدرت را فرصتی برای تغییر ارزیابی می‌کنند و به آن امیدوارند. البته که این سودا خالی از منافع سیاسی و اقتصادی نیست که کمترین آن بازگشت به قدرت است. این طیف از چهره‌های سیاسی را، اصلاح‌طلبان آری‌گوی تشکیل می‌دهند که در انتخابات مجلس اخیر وفاداری خود را اثبات کرده‌اند.

این روزنامه اصلاح طلب اما در ادامه با اشاره به اصلاح طلبان تحریمی و به تعبیر خود اصلاح طلبان دگر اندیش تصریح می کند که این طیف از اصلاح طلبان نه شانسی دارند و نه تمایلی برای حضور در انتخابات.

شرق اما در ادامه با بیان اینکه اصولگرایان معتدل هم در این انتخابات از دیگر جریان‌های سیاسی اقبال بیشتری دارند. این اقبال نه به دلیل وجهه مردمی آنان که از آن محروم هستند، بلکه به این دلیل است که آنان نه آن هستند و نه این.

لیست‌ها متعدد اصلاح‌طلبان پس از تحریم انتخابات/ روزنامه شرق: اصلاح طلبان رادیکال نه شانسی دارند و نه تمایلی برای شرکت در انتخابات!

این روزنامه همچنین با اشاره به اینکه امکان حمایت ها میان دو طیف اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان مشارکت جو وجود دارد، تصریح می کنند که اصلاح‌طلبان آری‌گوی بعید است در این عرصه توانی برای عمل سیاسی داشته باشند، خاصه اینکه آنان از پشتیبانی تمام اصلاح‌طلبان برخوردار نیستند.

این عدم برخورداری از حمایت اصلاح‌طلبان حداکثری در کوتاه‌مدت مانع پیش‌روی آنان در سیاست خواهد شد و آنان را ناگزیر می‌کند برای دستیابی به قدرت، با اصولگرایان معتدل هم‌پیمان شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • محسن IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    38 7
    مردم زندگی ساده اقای رییسی و خانواده مادرش برادش دیدن راستی ما یه رییس جمهور هم داشتیم تو سفر به مشهد تشک مخصوص لایکو شو نبرده بود تمام مشهد گشتن این مارک پیدا نشد مجبور شدن با هواپیما تشک مخصوص رییس جمهور از تهران براش بیارن چون اقای روحانی تو هر تشکی نمیخوابند
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      37 5
      امتحان پس داده ها و رفوزه ها امثال روحانی و جهانگیری نباید احراز صلاحیت بشوند.
    • US ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      4 3
      با کارامدی دولت ریسی اینها در حال فراموشی بودند حالا میخوان شلوغش کنن تا مطرح بشن
    • US ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      5 3
      خدا رحمت کنه اقای ریسی عدالت طلب و سید محرومین
    • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      4 8
      از آقای جلیلی اصلا خوشم نمیاد
    • htn IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      8 3
      یک درصد هم تایید صلاحیت شدند مردم و شما نباید رای بدید، اول شناخت و تحقیق بعد رای
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      3 5
      ظاهراً اصلاح طلبان تهوع آور به گمان آن هستند که بار دیگر خوانی گسترده شده است و می توانند به لفت و لیسی برسند!
  • مهدی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    30 5
    مردم باید کاملا با بصیرت در انتخابات شرکت کنند . مردم نباید بگذارند با آمدن یک اصلاح طلب دیگر، دوران سیاه دهه ۹۰ تکرار شود‌. مردم باید کسی را انتخاب کنند که راه شهید رئیسی را ادامه دهد.
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      5 1
      آخه مردک چند تا باید و نباید در دو جمله حرف مفت زدی. مردم ایران ولایت مدار هستند و می دانند چکار بکنند دوزاری.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    29 6
    دیدن قیافه این جماعت اصلاحات کفاره داره
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      7 3
      دقیقا
    • عبدالله IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      7 3
      واقعا هم همینطوره.
    • SE ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      2 2
      دقیقا، الاضحالات فی فاضلابات. فقط آب زلال شایسته روان بودن در سطح و فوران کردن از فواره ها را دارد
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    30 5
    افرادی امثال روحانی که خودشان یا نزدیکان و بستگان آنها مفاسد اقتصادی داشتن هرگز نباید تایید صلاحیت بشوند.
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    12 33
    رای بی رای
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 2
      ههههه. تو طویله هم همین رو میگه.
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      2 2
      جهندم پس حق غرغر کردن نسبت به مشکلات کشور رو هم نداری
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      1 2
      این کار نکن جک. تو به زاپاس قول دادی. رای نمیدی به جهنم به درک
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    26 4
    این جماعت اصلاح طلب باعث بانی مشکلات درباره مردم چی فکر کردن !
    • US ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      4 3
      بله در دولت شماها هم تن ماهی ۳۰ تومنی شده ۹۰ تومن البته تقصیر اصلاح طلباستا
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 30
    احمدی‌نژاد
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      3 3
      رفوزه تاریخ معاصر
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      5 3
      احمدی نژاد،۱۸۰ درجه تغییر کرده اون احمدی نژادی نیست که رفتیم بهش رای دادیم ،برو درباره اش تحقیق کن
    • US ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      2 3
      احمدی نژاد و موسوی برای اشوبگران خوبند هردو ایستگاه حاشیه اند در اصل هاشمی هر دو را به حاشیه برد
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 2
    من به اقای رئیسی رای دادم ولی انتقاداتی به کابینش مخصوصا صمت و اقتصاد و ارتباطات بود ولی نمیشه دوباره برگشت به این جماعت که حتی رفتارشون آسمان خدا رو هم خشک کرده بود تنها فقط سید محمد خاتمی کاربلد بود
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    26 4
    اصلاح طلبان راحت طلب هستند
    • SE ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      4 1
      پادوی دشنان ایران و مدستی با آنان برای چپاول ایران و نابودی ایرانیان
  • US ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 1
    چه انتصابات جذابی خدایی برگزار نکنید خجالت نمی کشید؟
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 1
    یعنی رای بی رای به شرطها و شروطها که اگه اصلاح طلبان آمدند ؟
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 0
    قریب به اتفاق این لیست ها سوختگان جماعت سیاسی ایران در بزنگاهای تاریخ معاشر ما هستند. اعتماد به سقف میخواهد تا دوباره امتحان کنند. و موجب لبخند جماعت شوند. هر چند بادمجان دور قاپچینها اجازه تفکر صحیح به ایشان نخواهند داد.
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    کاش نیکزاد یا فتاح بیان
  • مهدی اسدی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 0
    سلام : واقعآ بعضی ها که آزمون خود را در این مدت انقلاب در حد قابل قبولی نداده اند ؛ چگونه مجددا قصد دارند وارد گود بسیار پُر مسئولیت و خطر ناک ریاست جمهوری شوند ؟! مگر نظام کوچک‌شده است ؟! یا این آقایون بزرگ شد ه اند ؟! آقایونی که خانواده خود را نمی تواند اداره کنند چگونه و با چه رویی قصد دارد کاندیدای ریاست حمهوری شود ؟! طرف
  • محسن IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 1
    عزیزانی که شک دارند درمورد تشک روحانی لطفا تو گوگل سرچ کنند تشک روحانی نماینده مجلس شفاف توضیح میده ما مثل بعضی ها بی سند تهمت (مهرعلی زاده) نمیزنیم
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 3
    عجب تراژدی! آخوندی، مولاوردی، جهانگیری، جهرمی، احمدی نژاد، شریعتمداری، مهرعلیزاده، همتی، هاشمی و... فقط شیخ بنفش مونده که دیگه گندی زده بشه، نشه جمعش کرد!
  • حسنی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 0
    سلام : کسانی که رهبری و قانون اساسی و لوازم آن را قبول ندارند و تاکنون هم ثابت شده است که اینها در چاچوب قانون وارد انتخابات می شوند پس ریاست و کسب قدرت سپس می گویند این را و آن را قبول ندارم نباید به خود احازه دهند که وارد انتخابات ریاست جمهوری شوند اگر هم وارد شدند شورای نگهبان نباید مصلحت سنجی کند و آن را تایید کند و برای نظام و انقلاب هزینه درست کنند .
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 3
    شورای نگهبان همه را تائید کند به شرط آنکه هرکس انتخاب شد همه مقید به اطاعت ،همراهی و همکاری و اجتناب لز هرگونه عناد و لجاج باشند. دراینصورت پیشاپیش انتخاب خادم ملت دکتر احمدی نژاد را پیشاپیش به عموم ملت شریف تبریک میگویم.با این امید که به تاسی از خادم الرضای شهید اندک نقایص امر مرتفع گردد.
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 4
    قالیباف،حدادعادل،مخبر،
  • محسن IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 0
    نویسنده روزنامه اعتماد بدون آگاهی و درک هست ، آقای حداد عادل ۷۹ ساله است و درصورت ثبت نام رد صلاحیت میشود به علت بالای ۷۵ سال
  • ساسان IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 0
    اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا انقدر سانسور کن تا جونت دراد مشرق
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 3
    دیگه این اذری جهرمی هم نوبرشو آورده تو سیستم فاسد بهش بها دادند فکر میکنه کسیه برای خودش!!! بچه فعلا برو یاد بگیر بعد بیا
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 2
    قوه قضاییه خائن است اگر اجازه دهد این کفتارها فرصت ثبت نام داشته باشند
  • GB ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    بذرپاش و زاکانی بی معنی ترين ها هستند. وحیدی. بدون فساد.
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 0
    وقتی یک دزد مثل اخوندی برای ترک فعلش زیر سوال نره کاندید هم میشه
  • غلی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 3
    هر کس میخواد بیاد اشکالی ندارد فقط تیم روحانی نباشه ، جاسوس و دزد توی این تیم زیاده
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    10 2
    فقط اصلاح طلب نیاد چون باید هزینه رنگ کردن ریش شون هم ملت بده!!!
  • امید IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    5 1
    یه صهیونیست بی بته از برخی افرادی که نامشان در این لیست ها است بهتره
  • حمید IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    8 1
    خجالت نمی کشند بیشعورها بزارن شب هفت انها تمام بشن باید به هیچکام رای ندهیم تا نابود بشن
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    9 3
    بوی کباب کفتارها را از لونه هاشون بیرون کشیده.
  • شهره IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    3 1
    دوس دارم اقای رئیسی دوباره زنده بشه تا دوباره انتخاب بشه . از دست دادنش مصیبت بزرگیه چقدر خاکی و ساده بودن حیف از نبودنش
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    6 2
    اصلاح طلبان آنقدر آماده شن تا جانشان در بیاد
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 2
    باز هم اصلاح طلبان
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    7 2
    اصلاح طلبها از اونطرف میگن رئیس جمهور هیچکاره است از طرف دیگه ناراحتن چرا تایید نمیشن.جمهوری اسلامی رو قبول ندارن اما به هر دری میزنن رئیس جمهورش بشن.
  • سید فروزان CH ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    3 2
    کلا بعد از شهید جمهور دیگر رییس جمهوری مثل او نخواهیم داشت
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    8 2
    اگر افساد طلبان پشته گوششون رو دیدن ریاست جمهوری رو هم می بینم پرروهای بیشرف 🤮👿🤮👿🤮👿🤮👿
  • مهران JP ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    7 5
    با سلام فتنه گران وطنی و وطن فروشان خائن مجددا به صف شدند برای جنگ قدرت. اگر ملت به یک شخصی همانند و شبیه حسن روحانی رای دهد، باید فاتحه خود را برای همیشه بعنوان یک ملت سرفراز بخواند. شورای نگهبان باید افرادی را تایید صلاحیت کند که در حد و اندازه شهید رئیسی باشد . تایید شارلاتانهای سیاست باز بوسیله شورای نگهبان به هر نام و به هر توجیهی خیانت به انقلاب و ملت ایران است.
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    6 2
    دوباره مملکت بیوفته دست امثال هاشمی ظریف جهانگیری آخوندی چه گلی ب سر مملکت زدن واقعا ؟؟؟مخصووصاا مهر علی زاده حیف کلمه آقایون که بخواد صرف این افراد نالایق شود
  • IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 0
    امیدوارم شهادت آقای رییسی نادیده گرفته نشه.
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 1
    اصلاحطلبان امتحانشون رو پس دادن
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    9 0
    دیگه کسی نیست!تعارف نکنند تشریف بیارند! با این وضع تعداد کاندیداها احتمالا از رأی دهنده ها بیشتر شوند! بعضی ها برای اداره خودشون هم زیادی هستند تا برسد به کشور!
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    4 0
    دیگه کسی به اینا رای نمیده مگه دیوانه ایم یه بار اومدن بسه
  • نام اشنا IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 0
    ما وقتی اسم محمود احمدی نژاد را میشنویم بی درنگ بعضی چیزها ازجلوی چشممان رژه میروند .این فرد قدرت طلب و یکدنده برای کشور بسیار خطرناک است.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 0
    فقط بهترین انتخاب کسی است که مردم مدار باشه
  • امید IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    11 4
    مردم عزیز و شریف ایران. اصلاح طلبان برای شما هیچ کاری نمی کنند جز شعار و وعده. الان جای شک و تردید نیست . باید رئیس جهمهور جهادی و با غیرت دینی و مردی انتخاب کنیم.
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      2 3
      مردم میدونن دوران اصلاحات اوضاع اقتصادی بهتر بود-حالا هی زور بزن
  • حمید ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    5 3
    چه رویی دارن این اصلاح طلبان .فاسد.منحرف.وطن فروش.منافق. بی ادب.صد البته که مردم ایران دیگر همه این جماعت دروغگو و اختلاص گر و وطن فروش را شناخته اند
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    3 3
    من که قسم خورده بودم رای نمیدم ولی حالا اگه بخوام رای بدم هم به کسی میدم که لیاقت داشته باشه نه کسی مثل قوم روحانی که همه چیز رو به آمریکا نسبت میده ویه رئیس جمهور رو اعصاب صبح جمعه من فهمیدم باشه
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    7 2
    کفتارهای بوی گوشت به‌ دماغشون خورده
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    4 5
    جلیلی ۷ سال داشت مذاکره میکرد، دریغ از یک قدم رو به جلو، برعکس هر چی تحریم بود سرمون اومد، دوستان، دینداری به جای خود، بعضی چیزها تخصص میخواد که امثال جلیلی ندارند.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    4 1
    اصولگراها فاقد سواد و تخصص لازم هستند، ساده زیستی و دینداری هم مربوط به خودشونه ، فایده ای به ملت نمیرسونه.
    • امید IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      2 1
      با سالها تجربه : اصلاح طلبان سرمایه های مردم را برای باند و رانت خودشان هدایت می کنند و به قشر متوسط و پایین هیچ چیزی نمی رسه یعنی ساخت و ساز در ولنجک برای اصلاح طلبان و ساخت و ساز در بیابانهای حومه تهران برای سایرین.اصلاح طلبان به ظاهر مسلمان و در باطن زیر علم یزد هستند. فقط چشم به نوکری و ویزای انگلیس و آمریکا دارند و برای آن هر کار می کنند. اصلاح طلبان یک تفکر غرب گرای بی هویت ایرانی است. ریشه آن در الکل است و در صورتیکه ریشه اصول گرا ها در این آب و خاک است و ...
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 4
    جهرمی کوتوله
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 1
    ای مشرق نون به نرخ روز خور. هنوز کفن میت خشک نشده نگران سفره های شام خود برای مراسم شده اید. یادت باشد که خداوند هست و ناظر بر اعمال ماست. دست خدا از غیب را فراموش نکن.
  • مهدی US ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 2
    عجب لیستی پان ترک پزشکیان تیم برانداز اصلاح طلب و فاجعه هایی مثل شمخانی و لاریجانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس