آرش رضاوند

بازیکن تیم استقلال به انتقاد از داوری مسابقات لیگ برتر پرداخت.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل نساجی، اظهار داشت: داور اصلا نمی‌گذاشت بازی کنیم. بروید صحنه‌ها را ببینید. من فوتبال بازی کرده‌ام و می‌فهمم. صحنه‌ای که روی من پنالتی شد، اگر پنالتی نبود، به خدا دیگر بازی نمی‌کنم.

وی افزود: مگر تیم‌ها با هم فرق دارند؟ بازی قبل را ببینید. یک بی احتیاطی کوچک را پنالتی می‌گیرد. مگر در محوطه جریمه باید بزنند بازیکن را نصف کنند؟! بحث بی احتیاطی است. هم دست و هم پایش را نگاه کنید. صددرصد الان 3 کارشناس می‌گویند پنالتی نبود. آن صحنه را حیدری کامل دید.

هافبک استقلال گفت: او بازی با مس رفسنجان هم برای ما سوت زد. امروز اصلا نمی‌گذاشت بازی کنیم. 4 دقیقه وقت تلف شده گرفت. مگر می‌شود؟ نوازی را اخراج کرد. بازیکن افتاده بود. گلر حریف وقت تلف می‌کرد اما یک تذکر به او نداد. مدارا کردن را می‌فهمم. یعنی یکی بخواهد مدارا کند و یکی بخواهد بازی را بخواباند.

رضاوند ادامه داد: نوع سوت زدن مشص است. همین داور بازی پرسپولیس و با سپاهان ببینید چگونه سوت زد. بروید ببینید بازیکنان سپاهان چه حرفی می‌زنند. صحنه‌ای که روی من خطا شد صددرصد پنالتی بود. مگر پنالتی چگونه است؟ فرقش یک سوت است.

وی افزود: بازی تیم رقیب ما (پرسپولیس-استقلال خوزستان) را ببینید. بازیکن حریف سُر خورد. یک لحظه است. کارت نداشت. مثال می‌زنم.
بازیکن استقلال درخصوص اینکه آیا برآیند حرف‌هایش این است که نمی‌گذارند این تیم قهرمان شود، گفت: این اتفاق که افتاد و اعلام کردند، خود باشگاه هم گفت حیدری را نگذارید. بروید صحنه‌ها را نگاه کنید. بازی با مس رفسنجان هم همین حیدری بود. مگر در یک بازی که تیمی می‌خواهد قهرمان شود چقدر فرقش است؟ یک صحنه و یک اتفاق است. ان‌ها می‌خواهند نیفتند و با جان و دل بازی می‌کنند. ما هم همینطور، اگر این صحنه در محوطه جریمه ما بود هم پنالتی نمی‌گرفت؟
رضاوند ادامه داد: امروز نمی‌گذاشت برخورد کنیم و کارت می‌داد. یک صحنه کرنر گرفت، گلرشان ناگهان افتاد، بازیکن ما می‌خواست برود کرنر بزند، داور اعلام کرد خطا! توپ به اوت می‌رود، گلر حریف تا بیاید توپ را بزند، دوباره بازی را می‌خواباند، یکبار به نکونام یکبار به نوازی گیر می‌دهد، 4 دقیقه وقت تلف شده گرفت. به من گفت خیلی نگران هستم. گفتم چرا تمام شد؟ اگر 4 دقیقه بود هرچه خواستید بگویید.
هافبک استقلال درخصوص کرنر بازی استقلال و فولاد، عنوان کرد: شما رنگی صحبت می‌کنید. احمد آل نعمه بعد از بازی صحبت کرد و خودتان هم می‌دانید.وی درمورد اینکه آل نعمه بعدا حرف خودش را پس گرفت، گفت: نه! شما دوست دارید بشنوید که تکذیب کرد! صحنه‌های دیگر را ببینید. آیا توپ به حمید بوحمدان خورد به کرنر برود؟ نخورده، می‌گوید از بوحمدان پرسیدم گفت کرنر بود! معلوم است با هجمه‌هایی که به او وارد کردند گفت تکذیب می‌کنم نبود. بروید ببینید اگر صحنه دیگری توپ به پای بوحمدان خورده باشد حق با شماست. اصلا مشخص است. بنده خدار را تحت فشار گذاشتند.
رضاوند تصریح کرد: این یک صحنه کرنر است. تیم رقیب ما 10 گل آفساید می‌زند شما نمی‌بینید. اینجا پنالتی ما را نگرفتند. مگر بی احتیاطی چگونه است؟ در محوطه جریمه بی احتیاطی یک دست یا نوک پا است. در محوطه جریمه داستان این است. این نیست که یک نفر دیگری را بزند. با این اتفاقات متاسفم
.هافبک استقلال درمورد اینکه انتقاداتی به سبک بازی این تیم وارد است و برخی معتقدند نکونام از کی‌روش الگو برداری می‌کند، گفت: مشکلاتی که امسال تیم ما از اول فصل داشت، هیچ تیمی نداشت. بروید ببینید تیم چگونه بسته شد. همین تیم را می‌گفتند اگر سهمیه بگیرد کار بزرگی کرده است. حالا ما در کورس قهرمانی هستیم. تیم‌های دیگر را ببینید که خیلی هم هزینه کردند. بحث قهرمان یک سوت این طرف یا آن طرفی است. تمام تلاشمان را می‌کنیم ولی با این شرایط فکر نکنم بگذارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    8 9
    خوشگل بازیو واسه لنگ دراورن.از اونور 10 تا پنالتی برای لنگ گرفتن یکی از یکی خنده دارتر که امروزم تو بازی با استقلال خوزستان براش یه دونه گرفتن از اینور پنالتی های 100 درصد استقلالو نمیگیرن.برادران حیدری مشهورن به لنگی بودن مشخص بود قراره بازیو واسه لنگ دربیاره
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      8 6
      لنگی بودن برادران حیدری ، متخصص قهرمانی پرسپولیس ، اظهرو من الشمس
  • US ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    7 9
    درود بر استقلال حالا در هر وضعیتی چه شکست چه پیروزی
  • علی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    6 3
    لعنت بهتون دل هوادار رو خون کردید
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    9 5
    دروغ رو تکرار کنی باورپذیر میشه.کل ارکان این تیم فوتبال بازی نمیکنن ونمیفهمن فقط یاد گرفتن نمیگذارن ما قهرمان بشیم
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 1
      قسم میخورم حتی یه بازی این فصل رو هم ندیدی.مگه میشه 8تا گل افساید و 10 تا سهمیه پنالتی معیشتی رو ببینی و باز هوچیگری کنی؟
  • همایون IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 4
    چه خبر خوبی. بسلامت.
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    9 3
    بس کنید این حرفای بجگانه رو! خسته شدیم از بس پشت شما در اومدیم! آخه بی خاصیت تو با بازی پیروزی و داوریش جکار داری! 100 دقیقه بایک تیم ته حدولی بازی کنی به امید پنالتی؟ در حسرت یک گل سوختیم.
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 1
      اسکل لنگی تیمها دارن با هم رقابت میکنن برای جام قهرمانی همه بازیها به هم ربط داره هر کی امتیازش بالاتر باشه قهرمان میشه یعنی چی با بازی فلان تیم چی کار داری؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    5 5
    سلام کثافت پنالتی نبود برو گم شو از فوتبال این هفته سهمیه پنالتی سوخت به همین ناراحتی
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 0
      بی ادبی نکن
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 0
      مودب باش
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    7 2
    نامردی اگر به فوتبال ادامه بدی!
  • US ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    4 2
    پارسال هم این موقع سعید مهری جان مادرش رو قسم خورد که خطا نکرده ! فیلمش که در اومد لگد زده بعد دیگه خبری ندارم ازش!
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 3
    منتظر احکام سنگین کمیته انضباطی هستیم. این صداهای شوم و تفرقه افکن باید خفه شوند.
  • فوتبالی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 7
    سوال: مهندسی لیگ چجور میشه؟ 1. اینطور که بهترین مدافع خارجی استقلال خوزستان رو هفته قبل اخراج میکنن!!! 2. بعد اینهفته جلوی لنگ بازیکنی که سُر خورده را اخراج میکنن تا لنگ به بازی و صدر برگرده!!! 3. اینورم حیدری ح ر تو بازی نساجی میشه شمر ذالجوشن پنالتی صد در صد نمیگیره، موقعیت های 60 به 40 رو به نفع نساجی سوت میزنه!!! آخ مُردیم از اینهمه تناقض جالب تر اینکه کارشناسا تو پخش زنده تلویزیون دروغ میگن و تمام قد از داور حمایت میکنن و میگن پنالتی نبوده و داوری عالی بوده!!!! جمع کنید این حجم از بیشرمی و بیشرفی رو، استقلال بی کس و کاره اینهمه هزینه برای تیم میکنن و اینهمه هوادار غصه برای تیمش میخوره آخرش سر تیم رو اینطوری بِبُرید.... ما نمیگیم به نفع استقلال بگیرید لامصباااا همون که هست رو بگیرید واقعیتووو سَر نبرید، رسانه ملی جانب دارانه کارشناسی نکنید، ببندید در این فوتبال کثیف ایران رو که میلیاردها تومن توش هزینه میشه !!!!
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      4 1
      ببندبابا شما مثل اون سرمربییتون اصلاًنمی دونیدفوتبال چیه؟سرخوردشما ازکجا فهمیدیدسرخورد.ثابت کن بعدبیا غیب بگو.تیم دوزاری
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    6 1
    خاک برسرتون حواستون به بازی لنگ بود یا به بازی خودتون . یه گل زده بودید اونوقت از همه تشکر و تقدیر میکردید گم شید حروم خورای بی خاصیت
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 9
    20 امیتاز مفت رو لنگ از داورها ... گرفتند حرامشون باشه صد تا از این قهرمانی ها ناپاک به اندازه پشیزی نمی ارزد. این ناداورها فردای قیامت چطور باید جواب بدن از جمله برادران حیدری و کوپال ناظمی و خورشیدی و ... و کارشناس های شتیل بگیر
    • اهواز IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      4 1
      استقلال هم پانزده امتیاز از اشتباهات داوری سود کرده استقلال و پرسپولیس فرقی با هم ندارند استقلال و پرسپولیس مایه ننگ فوتبال هستند
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      1 0
      تو برو بفکر تهیه یخ باش تا اندکی آروم بگیری!!!
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    3 3
    رئیس کمیته داوران اخراج شد سهمیه پنالتی استقلال هم از بین رفت
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 1
      ولی سهمیه پنالتی و گل افساید لنگ باقی موند چون تاج هنوز هست.تا حالا نشده تاج رئیس فدراسیون بوده باشه و تیمی به جز لنگ قهرمان لیگ ایران شده باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس