معجزه ایمون زاید را ندیده بودم ولی این را دیدم

محمد خدابنده‌لو در خصوص بازگشت رویایی پرسپولیس گفت: من که معجزه ایمون زاید را ندیده بودم ولی این بار این معجزه را با چشمان خودم دیدم.

به گزارش مشرق، محمد خدابنده‌لو در خصوص بازگشت پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خوب، پرهیجان و زیبایی بود. همه چیز داشت؛ گل، خطا و پنالتی. خداراشکر می‌کنم که هم برنده شدیم و هم شرمنده هواداران نشدیم.

بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: ما جدول را همین الان دیدیم و نمی‌دانستیم استقلال چه کار کرده است. ما فقط فکرمان این بود که 3 بر صفر را برگردانیم. حتی شاید به برد هم فکر نمی‌کردیم. برای قهرمانی زود است و 2 بازی مانده و باید صبور باشیم.

خدابنده‌لو در خصوص 4 گل زدن پرسپولیس در 20 دقیقه اظهار داشت: من که معجزه ایمون زاید را ندیده بودم ولی این بار این معجزه را با چشمان خودم دیدم. بازی کردم و الان فهمیدم که پرسپولیس همیشه می‌تواند به بازی برگردد و تسلیم نشود. من خوشحالم در چنین تیم بزرگی بازی می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    1 2
    ترس داور از تماشاگران سر استقلال خوزستان را برید کاری کردن که خدا هم زورش نمی‌رسه یک کلام پرسپولیس قهرمان هست واز بس گفتم خدا خدا خدا جلوی ظلم را میگیرد دیگه خسته شدیم
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    1 3
    معجزه داوری را دیدیم،
  • رضا IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    2 5
    معجزه ایمون زاید هم مثل همین یکی جعل خالص و مهندسی لیگ به نفع تیم سوگلی وزارت ورزش بود!! دست از این سیاه بازها بردارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس