صهیونیست‌ها ۱۵هکتار گندم فلسطینی ها را به آتش کشیدند

شهرک‌نشینان صهیونیست ۱۵ هکتار از محصولات گندم یک شهروند فلسطینی را به آتش کشیدند.

به گزارش مشرق و به نقل از آناتولی، در ادامه یورش شهرک نشینان افراطی علیه فلسطینی‌ها، روز گذشته شهرک‌نشینان صهیونیست ۱۵ هکتار از محصولات گندم متعلق به یک فلسطینی به نام «احمد توفیق» را در شمال کرانه باختری به آتش کشیدند.

«محمد عازم»، شهردار سبسطیه در شمال نابلس گفته است که محصولات گندم یک فلسطینی از سوی شهرک‌نشینان یهودی به آتش کشیده شده است. عازم تصریح کرد که شهرک‌نشینان در طول ماه ده‌ها هکتار زمین را متعلق به فلسطینی‌ها را به آتش کشیدند.

با آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته، حملات شهرک‌نشینان به فلسطینی‌ها در کرانه باختری اشغالی نیز افزایش یافته است.

در غزه نیز، حملات مکرر شهرک نشینان صهیونیستی به کاروان‌های کمک رسانی به غزه باعث تخریب کمک‌های انسان دوستانه شده است.

هفته گذشته هم وزارت خارجه آلمان با انتشار بیانیه‌ای حملات مکرر شهرک نشینان اسرائیلی به کاروان‌های کمک رسانی به غزه را مایه شرمساری توصیف کرد.

به گفته وزارت خارجه آلمان، خودداری و جلوگیری از ورود غذا به نوار غزه به آزادی گروگان‌ها یا در مبارزه با حماس کمکی نمی‌کند، بلکه به تشدید بیشتر تنش کمک می‌کند.

پیش از این نیز، «جوزف بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به کاروان کمک‌های ارسالی از سوی اردن برای مردم نوار غزه را به شدت محکوم کرده بود. علاوه بر این بورل تاکید کرد: تاسف‌برانگیز است که کسانی که به چیزی نیاز ندارند مانع از رسیدن غذا به نیازمندان می‌شوند. اسرائیل باید رسیدن ایمن کمک‌ها به نوار غزه را تضمین کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود دیپلمات IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    3 0
    يُهْلِكُونَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ، وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ الْفَسَادَ ﴿۲۰۵﴾ فَحَسْبُهُم جَهَنَّمُ وَلَبِئْسَ الْمِهَادُ ﴿۲۰۶﴾
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    3 1
    انتظار داشتی چیکار کنن ،؟ آبش بدن؟
    • NL ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      باید گندم می کاشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس