بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا

منابع آمریکایی از بازداشت دستکم یک هزار دانشجوی معترض علیه تداوم جنگ غزه در دانشگاه های آمریکا طی روزهای اخیر خبر می دهند.

به گزارش مشرق، سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 1
    چند تا نکته: ۱-اعتراضات از سمت بخش علمی و متفکر آمریکاست که تا حالا سابقه نداشته ۲-معلومه آمریکا داره کار غیرعلمی و خلاف عقل و فکر انجام میده ۳-دانشجویان جهان از جمله آمریکا، در آینده هر کشوری موثرند و این برخوردها یادشون نمیره... ۴-مردم وقتی می‌بینند با اهل علم و فکر اینطوری سخت رفتار میشه به جای آوردن منطق و فکر، با دولت آمریکا دشمن میشن ۵-اگه دولت آمریکا استدلال و منطقی برای دانشجویان داشت، اون‌ها رو بازداشت نمی‌کرد. جواب نداره برای همین بازداشت میکنه. ۶-ماسمالی کردن ۳۴ هزار قتل غیرنظامی که حدود ۱۳ هزارتاش کودکند شدنی نیست و منطقی توان ماسمالی کردنش و توجیهش را ندارد. ۷-وقتی منطق نباشه و زور باشه یعنی دیکتاتوری و دیکتاتوری در این عصر در غرب یعنی سلام بر پایانِ اون حکومت... ۸-پیش خودشون میگن بهشون میگیم اسرائیل حق داره غیرنظامی بکشه اون هم ۳۴ هزارتا چون هزارتاش در ۷ اکتبر کشته شدند ولی مردم میگن پس فلسطینی‌ها که خیلی خیلی حق دارند هزار تا بکشند وقتی ۱۰ هزارتاشون قبلش در ۷۵ سال کشته شدند... و جواب این جواب مردم رو ندارند و دیکتاتوری رو انتخاب می کنند و سلام بر پایان خودشون...
  • رضا IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 1
    ممنون ازتحلیل عالیتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس