غافلگیری نتانیاهو از موضع وزیران حزب لیکود درباره مذاکرات

ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی که یک چهره سرشناس محسوب می شود، به انتقادات خود علیه کابینه دولت رژیم صهیونیستی ادامه میدهد.

سرویس جهان مشرق - اسحاق بریک، ژنرال صهیونیست، در ادامه انتقادات خود علیه نتانیاهو نوشت:

نخست وزیر، بنیامین نتانیاهو، و وزیر دفاع، یوآو گالانت، من استعفای شما را می خواهم زیرا تقصیر شما کمتر از رئیس ستاد ارتش نیست و تلاش شما برای ادامه نادیده گرفتن واقعیت وحشتناکی که بر سر مردم اسرائیل آورده اید، بی فایده است. هر چه زودتر استعفا دهید، بیشتر می توانید بقای اسرائیل را نجات داده و خاطره ای را که از خود به جا می گذارید تا حدودی بهبود ببخشید.

ژنرال سابق صهیونیست: همین الان استعفا دهید و بروید
آقایان نتانیاهو، گالانت و هالوی، کارهایتان را پایان دهید و اکنون استعفا کنید

وی در ادامه با اشاره به نکاتی که قبلا برای نتانیاهو گوش زد کرده است، میگوید:

آقای نتانیاهو، همه چیزهایی که در جلسات مشترکمان به شما گفتم در حال تحقق است، اما شما تصمیم گرفتید که سرتان را در شن فرو کنید و به آن توجهی نکنید. هنوز هم دیر نیست، شما هنوز می توانید تصمیم بگیرید که مسئولیت اعمال خود را بپذیرید و استعفا دهید و مردم اسرائیل و خودتان را نجات دهید.

مردم شما را فردی می بینند که پست نخست وزیری برایش مهمتر از اسرائیل است. در نهایت نمی توانید از سرنوشت تلخ خود فرار کنید، مانند اینکه دادگاه بین المللی لاهه حکم بازداشت شما را صادر کند. اگر دادگاه بین‌المللی لاهه اجازه بازداشت نخست‌وزیر را بدهد، با این تصمیم نخست‌وزیر، دولت و ارتش را بدنام و بی‌حرمت خواهد کرد و باعث شرمساری جهانی برای اسرائیل در کتاب های تاریخ خواهد شد. اسرائیل تبدیل به یک کشور جذامی خواهد شد که به دلیل انزجار در چشمان جهان جایگاه خود را از دست می دهد.

اسحاق بریک با حمله به رئیس ستاد ارتش اسرائیل، گفت:

آقای هالوی، اگر الان استعفا ندهید، وضعیت تو و تمام ملت اسرائیل بد خواهد شد، به طوری که هیچ راهی برای بازگشت وجود نخواهد داشت. کارنامه سیاه شما همچنان در حال بدتر شدن است. من شکی ندارم که هر کسی که برای جایگزینی هرزی هالوی انتخاب شود، در مورد بازسازی ارتش، که هالوی به هیچ وجه در آن نقشی ایفا نکرد و در مورد ادامه جنگ، که تاکنون هیچ یک از اهداف مورد نظر به دست نیامده است، بهتر از او خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    تو دین یهود فقط کسی که مادرش یهودی باشه یهودی حساب میشه اتفاقا یزید ومعاویه هم مادرشون یهودی بودن نتانياهو یهودی نژاد به غزه حمله کرد و 30 هزار نفر رو کشت و یزید یهودی نژاد هم به مدینه حمله کرد 10 هزار نفر رو کشت تو قرآن هم خدا گفته که قوم بنی اسرائیل برترین نژاد تو عالم بودن ولی بخاطر کفر و جهالت و عهد شکنی و پیامبرکشی، خداوند مهر خواری و ذلت به پیشونیشون زد تا جایی که الان یهودی های اسرائیل علیرغم نفوذ فراوانی که تو دنیا دارن جزو ذلیل ترین پست ترین اقوام روی کره زمین هستند (خطبه حضرت زینب خطاب به یزید جنایتکار یهودی : بزودی تو داخل شوی قطعا ای سست کیش/بدان جایگاه پدرهای بدکار خویش/به فرجام تلخ همی شان بگردی دچار/عذاب الیمی تو را میکشد انتظار/واینک چو با نمودی چنین دشمنی/در آن دم ز رنج و عذاب آرزو می کنی/که دستانت ای کاش شل میشدند ای یزید! /وهرگز نمیکردی آن کارهای پلید/و ای کاش میشد زبانت در آن لحظه لال/و ناپخته هرگز نمیکردی آن قیل و قال /گمان میکنی اولین ظالمی در جهان؟/چو دستت رسیده است بر ما ستم دیده گان؟ /و پیش از تو نبوده در این جهان ظالمی؟ /نکشته است و نبرده مظلوم اسیری دمی؟ /یزیدا اگر فکر نکرده بودی چنین! /کنون پندها میگرفتی بسی ای لعین! /تو از سرنوشت و سرانجام آن ظالمین/که پیش تو بودند ساکن به روی زمین /که رحمی نکردند چون بر صغیر و کبیر/بکشتند و غارت نمودند و بردند اسیر/وآن وقت فهمیده بودی تو در آن زمان! /که هرکس جفایی کند بر ستم دیده گان! /یقینا ببیند مجازات اعمال خویش /اگر چه به تاخیر افتد کمی یا که بیش! /یزیدا خریدی عذاب الیم ابد/تو با عیش و خودخواهی و ظلم و اعمال بد/چو عادت نمودی به این عیش و نوش و گناه/و پس ناتوانی تحمل کنی هیچ گاه/عذاب ابد را در آن دوزخ جاودان/تو بی ناله و رنجش و درد و بانگ و فغان! /همیشه خدا حامی و یارمان است و بس/یزیدا تو هرگز نخواهی توانست و بس/که دورانمان را هم اکنون به پایان بری/به هر شی بدارد خدا قدرتش برتری/وقادر نباشی تو در عالم آخرت/بشویی ز خود ننگه این جرم و معصیتت/و برکشتن ما بُوْی عاجز و ناتوان/وهرگز نبینی تو نابودی و مرگمان/و عمرت به پایان رسیده بگشتی خرفت/و این تاج و تختت، خداوند خواهد گرفت! /بزودی چو جانت بگیرد خدا ای یزید! /گروهت بگردد پراکنده و ناپدید/تو را پادشاهی این سرزمین کوته است/خدایت دگر درب رحمت به رویت ببست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس