شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس

پایگاه خبری «النشره» نوشت: حزب الله لبنان هر روز که از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه می‌گذرد، غافلگیری‌های جدیدی برای دشمن صهیونیست دارد.

به گزارش مشرق، النشره در مطلبی با عنوان «غافلگیری های حزب الله» نوشت: حزب الله تلاش می‌کند تا مانع جنگ فراگیر شود، اما هرگز زیر بار تهدیدات مقامات اسرائیلی نرفته است.

این رسانه لبنانی ادامه داد: حزب الله به هر تحرک تل آویو پاسخ کوبنده داده است. هنگامی که «ضاحیه» هدف قرار گرفت، حزب الله به پایگاه «میرون» حمله کرد و نوع سلاحی که به کار گرفت، کورنت جدیدی بود که برد ۱۰ کیلومتری دارد.

النشره افزود: حزب الله موشک‌های هدایت شونده ای در اختیار دارد که افقی حرکت می‌کنند و گنبد آهنین توان مقابله با آنها را ندارد. این غافلگیری برای اسرائیلی هایی است که خواهان عقب نشینی حزب الله به ۱۰ کیلومتری مرز هستند.

غافلگیری‌های حزب‌الله برای تل‌آویو/ از موشک‌های رادارگریز تا پهپادهای ویران‌کننده

به نوشته این منبع خبری، پس از اینکه تحرکات رژیم اسرائیل تشدید شد، حزب الله موشک های الماس را به کار گرفت که دوربینی روی سر خود دارد و امکان کنترل آن از راه دور وجود دارد، این موشک می تواند اهداف نامرئی را هدف قرار دهد.

این رسانه در ادامه به غافلگیری های حزب الله برای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و سرنگونی پهپادهای این رژیم به دست مقاومت اسلامی لبنان، نوشت: حزب الله از موشک های زمین به هوای دوش پرتاب رونمایی کرد و پهپادهای پیشرفته هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ را بکار گرفت و این برای ارتش اسرائیل بسیار غافلگیرکننده بود؛ ارتشی که دم از برتری هوایی می زد.

النشره با اشاره به توان تسلیحاتی قوی حزب الله افزود: حزب الله فقط توان سرنگون کردن پهپادهای اسرائیلی را ندارد، بلکه توان ارسال پهپاد و عملیات آفندی قوی را هم داراست. مقاومت اسلامی به عملیات ترکیبی دست می زند و با موشکهای کاتیوشا، الماس و پهپاد، دشمن را هدف قرار می دهد.

این رسانه اضافه کرد: از غافلگیری های حزب الله تا این لحظه، پهپادهای شناسایی است که بدون سروصدا کار خود را می کنند، طوری که صهیونیست ها متوجه شده اند که حزب الله اطلاعات مهمی را از طریق این پهپادها به دست آورده است.

حزب الله هنوز غافلگیری هایی برای دشمن دارد، دارای موشکهای ضد اهداف زمینی، دریایی و هوایی است و دشمن می‌داند که جنگ تمام عیار به مثابه تفریح نخواهد بود و سکوهای گازی در دریا نیز بخشی از میدان جنگ خواهد بود.

النشره نوشت: حزب الله غافلگیری هایی برای تل آویو داشته که برای همگان قابل رویت نیست و آن تاکتیک هایی است که به کار می گیرد، به طوری که به سرعت در جنگ تاکتیک پذیر است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 15
    غافلگیر کردن با آر پی جی افتخار ندارد
    • فرزاد LB ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      11 0
      مررررررررررررررررررررررگ بررررررررررررررررررررررررر آمررررررررررررریکا
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      7 0
      آر پی جی نه،موشک،هم این افتخار داره هم سوختن بعضیا. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراِئیل مرگ بر انگلیس مرگ بر منافق اسلام پیروز است
    • ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      6 0
      ببینید صهیونیستها چقدر بدبخت هستند که با تنها آرپی جی مقاومت غافل گیر می شوند وای از روزی که سلاح های پیشرفته شان را رو کنند تا دیر نشده به اربابان صهیونیستت در سرزمین های اشغالی بگو شنا یاد بگیرند چون زمان به دریا ریختنشان رسیده است
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 1
      افتخار آمریکایی ها ارسال بمبهای 2 تنی و هواپیماهای f35 برای اعدام کودکان و نوزادان و زنان فلسطینی و منهدم کردن بیمارستانها است . واقعا خاک تو سر آمریکا .
  • DE ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    7 0
    احسنت
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    3 0
    حزب االه با هوشمندی تمام داره با ساده ترین سلاح های قدیمی اش پدر دشمن را در میاره، یه عده نشستن چرت و پرت میگن. اونی که باید بسوزه سوخته. شما برای چی میسوزی؟ حزب الله آنقدر موشکهای مختلف دقی قو سنگین در چنته داره که برای نابود کردن سه بار اسراییل جواب میده. دلم براشون میسوزه که الکی سرشاح شدن با حزب الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس