دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد

رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را به رئیس‌جمهور اعطا کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی که بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

رئیس‌جمهور روز دوشنبه سوم اردیبهشت به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر پس از استقبال رسمی با نخست وزیر، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و سنا و همچنین فرمانده ارتش و استاندار پنجاب پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفر به لاهور و کراچی از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 0
    دنیا به این خرابیش
  • مهم نیست IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    2 0
    بهتره که اول دیپلم افتخاری بهشون بدین
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 0
    دکترای چی هست دکترای گردن نگرفتن
  • محمد ش ف US ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    1 0
    خوبه دهان اونائ که می گفتند دکترا نداره بسته شد.. دادش ششم داره که داره اینم دکترا دیگه چی ...تورم باشه که باشه بی کاری باشه که باشه دکترا رو بچسب ...حرص نخورید که پرفسوری تو راه است ....
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 0
    بابت 7000 صفحه برنامه اقتصادیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس