مقامات رسمی آمریکایی به شکست خوردن سیاست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف می‌کنند

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچ کدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و افزود: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    جالب بود
  • ترابیان IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 0
    در زمانی که قانون‌جنگل بر جهان حاکم است میز مذاکره برای نابودی صنعت هسته ای به‌چه معنا است
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      0 2
      اینم یه نظر از یک دیوانه
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 0
      مخاخیم تو عقل داری که به بقیه میگی دیوانه
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 0
    فعلا مردم هستند ک دارند مقاومت میکنند
  • مجتبی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 0
    برادران پاکستانی میتونن برای پیوند دو ملت شیعه از تجربیات ایران در رشد اقتصادی 6درصدی و پیشرفت چشمگیر خودروسازی ما نهایت استفاده راببرند
  • هادی CA ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 0
    برید خداتونو شکر کنید اون ترامپ دیوونه اومد برجام و پاره کرد والا اگه کلینتون آمده بود و هنوز برجامی مونده بود فاتحه جمهوری اسلامی تا حالا خونده شده بود.
  • رسول IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 1
    واقعا تو باید رئیس جمهور این کشور باشی؟؟
  • ایران اسلامی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 1
    برابر فشار و تحریم ها .جناب ریس جمهور این مردم بدبخت ایران هستن که تمام فشار هارو تحمل میکنن نه شما و امثال شما تمام ذخایر برای ملت هستن بهشون شما ها میبرین
  • احمد IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    برای رئیس جمهور تنها چیزی که مهم وضعیت اقتصادی مردم است
  • خ IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 1
    خط لوله گاز ایران چندین ساله تمام شده وسرمتیه میلیاردلاری بادکرده تازه پاکستان خودشو تکونداده وهیچگونه غرامتی همنداده و از اینکه شما راویزا داده خوشحال هستید
  • مهدی US ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 1
    جناب از مذاکره شما در عرض ۳۰ سال گذشته چه فایده ای بردید جز عقب نشینی و پر رو شدن و درخواست بیشتر دشمن. جمع کنید این بساط را ذلت ذلت و دیپلماسی التماسی. کی شما ها می خواهید بفهمید دشمن تا ایران خلع سلاح و ذلیل نکند دست بردار نیست.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    آقای رئیسی صنعت هسته ای را مثل حسن کلید ملعون کاملا تعطیل کند تا خیال اسرائیل کلا راحت بشه وامنیتش تا ۲۵ سال آینده تضمین بشه. آقای رئیسی ریاست طلب مذاکره هسته ای نداریم. پنجره مذاکره با شیطان بزرگ بسته شده، با عملکرد افتضاح بایدن وجنایت غزه وحمایت تسلیحاتیش از اسرائیل و الوده بودن دست شیطان بزرگ تا ارنج در خون کودکان فلسطینی و جنگ اوکراین به زودی ترامپ میاد و هرتوافقی با شیطان بزرگ کنید ترامپ یا مشابهش از حزب جمهوری خواه توافق را دوباره پاره خواهد کرد وتحریمها را ده برابر باز خواهد گرداند و کلاه گشادی بر سر رئیسی خواهد رفت، بایدن فرصت توافق را سو،اند و باید منتظر ماند تا رئیس جمهور آینده آمریکا مشخص شود. بایدن مثل اسب بازنده است ودیگر نمی توان روی بایدن وتوافق حساب باز کرد..حزب حاکم بر آمریکا اینبار قطعا جمهوری خواهان مخالف توافق با ایران خواهند بود.
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    آقای رئیسی صنعت هسته ای را مثل حسن کلید ملعون کاملا تعطیل کند تا خیال اسرائیل کلا راحت بشه وامنیتش تا ۲۵ سال آینده تضمین بشه.
  • محمدبهرامی بلوچ IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    شهرچابهار بزرگترین بندراقیانوسی ایران تبدیل به مرکز استان شود چون امروز از زاهدان که هفتصد کیلومتر فاصله داردبرای تجارت با کشور دوست وهمسایه ایران راه های ابی وخشکی به چابهار دارد چابهار دارای هشت فرمانداری ویک استانداری درخصوص توسعه وتجارت نقش جهانی ایفای خواهد کرد رئیس جمهورمحترم با تصویب چابهار به مرکز استان ساحلی یامکران موافقت بفرمایند
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    هیچ فشاری روی مقامات نیست این مردم هستن که دارن مقاومت میکنن
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    میز مذاکره ای که خواهان خلع سلاح و از بین بردن ابزار قدرت ماست رو ترک کنید. ترک نکردن چنین میزی هنر نیست. مذاکره اشکالی ندارد، به شرطی که امتیاز در برابر امتیاز باشه. نه امتیاز نسیه در برابر خلع سلاح نقد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس