کد خبر 1596088
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود مطلبی با عنوان ملتی که "می تواند"، نه "نمی تواند" منتشر کرد و نوشت:

روزنامه هم میهن با تحریف بیانات رهبر انقلاب، سعی کرد ادبیات غلط طیف منفعل و غربگرا طی دهه گذشته را توجیه کند. این روزنامه از قول رهبری تیتر زد: "اصل اراده ملت است، نه تعداد موشک ها"

آقای ظریف ۱۲ آذر ۱۳۹۲، سخنی را در دانشکده فنی دانشگاه تهران بر زبان راند که تیر خلاص به قدرت چانه زنی در مذاکرات بود: "غربی‌ها از چهار تا ‌تانک و موشک ما نمی‌ترسند. از این مردم می‌ترسند. آیا شما فکر کرده‌اید که آمریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم‌های نظامی ما را از کار بیندازد، از سیستم نظامی ما می‌ترسد؟».

او بعدا مدعی شد، سخنانش تحریف شده است: "من گفتم قدرت ما مردم است، نه توان دفاعی؟! امروز هم می‌گویم، باز هم خواهم گفت، چون حرف امام(ره) است که مردم پایه قدرت ما هستند. بد گفتم؟!".

حالا روزنامه هم میهن تقلا می کند با تحریف بیانات رهبر انقلاب، بر ادبیات خسارتبار ظریف و روحانی در "کدخدا" نامیدن آمریکا (رعیت دانستن خود) و مغالطه "لزوم پرهیز از تله جنگ" (واکنش نشان ندادن به پایمال کردن حقوق ایران در برجام، ترور شهید سلیمانی و شهید زاهدی و...) سرپوش بگذارد.

روحانی و ظریف در بحبوحه مذاکرات که نیاز به اظهار قدرت بود، ایران را ضعیف و ناتوان نشان دادند و بنابراین، امتیازات نقد و برگشت ناپذیر را واگذار کردند و وعده های نسیه خریدند. آنها حتی پس از تعرض به حقوق ایران هم، در موضع انفعال و التماس متوقف ماندند. جرئت ترور سردار سلیمانی، از اینجا پدید آمد.

طیف منفعل و نفوذ زده، توانمندی نظامی را نه در طول، بلکه در مقابل اراده ملت ایران قرار می داد. و حال آن که در مقابل تهدید های دشمن، نه اراده ملت را باور داشت و نه توانمندی نظامی را. به همین علت هم منطقش، واگذاری پیاپی امتیاز در ازای جلب تهدید های بزرگ تر بود و برجام دو (مذاکره و سازش درباره توانمندی نظامی) را زمزمه کرد.

آنها ادعا می کردند که اگر به اسب آمریکا و اسرائیل یابو بگویید، یا واکنش در خور به گستاخی های شان نشان بدهید، جنگ می شود! اما عملیات وعده صادق، این ادعا را ابطال کرد. و این خسارتی سنگین برای تقویت کنندگان پیام های تهدید غرب بود.

ایران، اسرائیل را با متوسط تسلیحات خود (نه بهترین آن) تنبیه کرد. اسرائیل و آمریکا و انگلیس و فرانسه هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند، نه در پدافند و نه در پاسخ متقابل.

ملتی که "می تواند"، نه "نمی تواند"

درست و منصفانه این بود که هم میهن، صادقانه بابت دروغ های بزرگی که به مدت ده سال به مردم گفتند، عذرخواهی کند، نه این که بیانات صریح رهبری را تحریف و مصادره به مطلوب کند.

رهبر انقلاب، دیروز با تقدیر از عملیات نیروهای مسلح فرمودند:موضوعِ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده -که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده- موضوع دست دوم و فرعی است؛ موضوع اصلی، ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است. حوادث گوناگون، با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند".

این ادبیات مستحکم که عملیات وعده صادق، "ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است"، کجا؟ و آن سخن سُست که "آمریکا با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم‌های نظامی ما را از کار بیندازد"، کجا؟!

نیروهای مسلح با هدایت رهبر انقلاب و انجام عملیات وعده صادق، مُهر تایید پای منطق امام خمینی (ره) زدند که فرمود "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 3
    جالب بود
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      4 1
      به واقع و با اطمینان می توان گفت اصلاح طلبان تهوع آور از جمله تاجزاده و زیباکلام و عبدی از فرط حسادت و خودتحقیری و کدخداپرستی، از پاسخ موشکی ایران به صهاینه و از تحقیر این قوم نه تنها شادمان نشده اند که به شدت غمزده و ناراحت هستند چون به گمان ایشان این موفقیت جمهوری اسلامی ایران در دوره حاکمیت جناح انقلابیون حاصل شده است و این را از بعد سیاسی به ضرر تفکر خود و وجهه جناح شان در داخل و خارج از ایران می دانند !!!
  • ج ح IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 3
    یک عده عظمت واقتدار ایران را دوست ندارند وبرای ذوب در فرهنگ غربی ازهیچ تلاشی فرو گذار نیستند.
    • US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      0 0
      جناب عزت و اقتدار، به قول رائفی پور؛ دلار چند؟ سکه چند؟ لعنت بر شما و بنفشیان
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    یه مسئول نظامی آمریکا گفته است بمبی جدیدا تولید کردند کامپیوتر تاسیسات رو در زیر زمین از کار بندازه
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 5
    امروز حکم همکار من لا یک سابقه بخاطر داشتن بچه سوم چهار میلیون از من بیشتز شده ...تازه زمین هم می‌خواهند بهش بدن ...خدا لعنتتون کنه ...چهار میلیون تومان بیشتر ...یا زمین بدین یا پول ...خدا لعنتتون کنه که کارهاتون از روی ظلم و بی عقلی است
  • AU ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 3
    خدا به همه کسانی که مثل آقای محمد ایمانی روشنگری میکنند عمر با عزت و سلامتی بده تا شیطان صفتانی مثل روزنامه هم میهن که برای گمراه کردن مردم در جهت منافع دشمن مطالب را وارونه و تحریف میکنند به هدفشان نرسند. اگر مجازات سنگینی برای چنین تحریف هایی اعمال میشد کسی و خصوصا مسولین بخود اجازه نمی دادن مرتکب تحریف بشند.
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 3
    اینا همونایی هستن که ادعای بی ناموسیشون گوش فلک رو پرکرده ،ازجماعت غرب زده چه انتظاری دارید
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    باید ندانست که " نمی توان دشمن را شمست داد ".
  • عع IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    باید طبق آیات قرآن قوی شد و اعدوا لهم مستتعطم من قوه و سیاست و بویژه اقتصاد رو هم تقویت کرد
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    آقای محمد ایمانی دقیقا روز قبل آقای جواد کریمی قدوسی رسما در حساب ایکس خودشان اعلام کردند در صورت دریافت اذن آزمایش ،تنها یک هفته زمان کافی است ایشان آیا ارتباطی با اسراییل دارند ؟؟؟ آیا قرار است به فرض (محال )دریافت اذن از مقام رهبری ایشان به اسراییل اعلام کنند ؟ جریان چیست ؟! ایشان مسئولیشان چیست ؟؟؟چکاره اند ؟؟؟دادن پاس گل به اسراییل ؟؟؟؟ لطفا یک نفردر مجلس دهن ایشان را گِل بگیرد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس