برای برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی نیازمند همراهی مردم هستیم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه اینکه مردم و سازمان‌های مردم نهاد از ظرفیت عظیمی برخوردار هستند که می‌توان از این ظرفیت عظیم به نحو مطلوب در راستای مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی بهره‌برداری کرد، گفت:مردم نقطه اتکا اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و هر جا که مردم حضور داشتنه‌اند ما شاهد توفیفات وپیشرفت‌های شگرف در آن زمینه بوده‌ایم.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی در دیدار با احمد توکلی، نماینده ادوار مجلس و هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت وعدالت که در محل پلیس امنیت اقتصادی فراجا برگزار شد، گفت: امروز دشمنان ما محور هجمه‌ها و حملات خود را مسایل اقتصادی قرار داده‌اند و از این رو با تحریم های ظالمانه خود به دنبال وارد کردن فشارهای بیش از پیش به مردم هستند. در این شرایط مبارزه و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی نیازمند همراهی و همگامی همه سازمان‌ها و نهادها است که در این زمینه همکاری مردم در این زمینه بسیار تاثیرگذار و مهم است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی با اجرای طرح‌های مختلف تلاش خود را بکار بسته است تا با همه مصادیق و جنبه‌های مفاسد و جرایم اقتصادی مقابله کند، گفت: دراین راستا با راه اندازی سامانه ۰۹۶۳۰۰ از اخبار و اطلاعات مردم استفاده می‌کنیم. راه اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی نتایج و ثمرات و برکات بسیاری را در راستای برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی به دنبال داشته است و همراهی مردم در این زمینه توانسته است ما را در برخورد با مجرمان اقتصادی یاری رساند.

رحیمی با اشاره به اینکه مردم و سازمان‌های مردم نهاد از ظرفیت عظیمی برخوردار هستند که می‌توان از این ظرفیت عظیم به نحو مطلوب در راستای مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی بهره‌برداری کرد، گفت:مردم نقطه اتکا اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و هر جا که مردم حضور داشتنه‌اند ما شاهد توفیفات وپیشرفت‌های شگرف در آن زمینه بوده‌ایم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه هر جا مردم پای کار آمدند ما موفق بودیم، گفت: امروز هم بدون شک برای برخورد و مقابله همه جانبه با مفاسد و جرایم اقتصادی نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

در این جلسه احمد توکلی، رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت وعدالت با ابراز خرسندی از اقدامات و تلاش‌های پلیس امنیت اقتصادی در مقابله همه جانبه با مفاسد و جرایم اقتصادی بر آمادگی این مجموعه مردم نهاد برای همکاری با پلیس تاکید کرد.

در پایان این جلسه نیز تفاهم نامه برخورد و مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی بین سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت وعدالت و پلیس امنیت اقتصادی به امضا طرفین رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خصوصی سازی = فساد بزرگ IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    6 0
    حمایت از بخش خصوصی معادل نیست با :‌ هدیه کردن کارخانه ها و معادن دولتی به بخش خصوصی ( ویژه خواران) سالهاست ( با شیطنت ) این دو با هم مخلوط و اشتباه شده . در واقع مفسدین این دو را با هم مخلوط کرده اند !! نتیجه تاراج اموال دولت (مردم) = کسری بودجه = تورم
  • ریشه های تورم IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    5 0
    کدامیک از واگذاریهای پتروشیمیها ، روغنسازیها ، پالایشگاهها ، فولاد یا معادن بی نظیر دولتی به مردم عادی بوده است ؟؟!!! خریدار ( ویژه خوار ) اینها ، همیشه یک شرکت خصوصی با روابط خاص بوده است . پس مراقب باشیم .... ویژه خواران مجددا ، این خصوصی سازی سراپا فساد و تبانی را به نام مردمی سازی جا نزنند . عمده اموال با ارزش دولت (مردم) را تاراج کرده اید . و نتیجه آن شده :‌ کسری بودجه شدید و تورم پس دست بردارید . مردم تحت فشارند . این قدر شارلاتان و وطن فروش نباشید . دست از ویژه خواری بردارید . تاراج صنایع و معادن ثروتساز دولت (مردم) را متوقف کنید .
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 1
    کمتر مردم مردم کنید شما زبان مردم میگید عمل مردم آزار هستید
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 2
    توکلی چند ساله این نهاد تشکیل دادی ؟ نتیجه گرفتی یا نه اوضاع خرابه چون از بالا فساد هست و خسته شدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس