کد خبر 1595206
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

پرتابه اسرائیل منفجر شد
اما در عمق اسرائیل!

پرتابه اسرائیل هر چه بود -کوادکوپتر پیتزا بر، یا موشک اسپارو و راکس- به شدت منفجر شد، اما در اسرائیل نه در ایران. چنان که سیاستمداران صهیونیست را به جان هم انداخته است.

وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، عنوان «مسخره» را به این عملیات داده و یائیر لاپید، رئیس جریان اپوزیسیون دولت در واکنش به توئیت بن گویر پاسخ داده: هیچ وقت تا الان یک وزیر در کابینه امنیتی چنین لطمه سنگینی به امنیت کشور، وجهه و جایگاه آن نزده بود. بن گویر با یک پیام یک کلمه‌ای نابخشودنی توانست اسرائیل را از تهران تا واشنگتن، تمسخر و شرمنده کند.

منوشه امیر تحلیلگر صهیونیست هم می گوید: با توجه به شرایط و همه محدودیت‌ها، این همه آن چیزی بود که اسرائیل می‌توانست انجام دهد؛ ما نمی‌توانیم همزمان در چند جبهه بجنگیم!اسموتریچ و بن‌گویر از این حمله اسرائیل ابراز ناخرسندی کردند؛ من هم نظرم همین است، جواب اسرائیل هم‌سطح با حمله ایران نبود؛ اما اسرائیل اولویت‌های دیگری از جمله غزه و حزب‌الله لبنان دارد که می‌توانند اسرائیل را فلج کند.

شده حکایت همان داستان طنز معروف، و شلیک توپخانه ای که قرار بود در سرزمین حریف منفجر شود و تلفات بگیرد، اما خود توپ هنگام شلیک منفجر شد و از سربازان خودی تلفات گرفت!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    3 0
    نقشه و هدف اصلی اسرائیل ایجاد مشکل از درون جامعه ایران است تنش اجتماعی و در آینده هم بیکار نمیشینه ، مانور و سو استفاده از اقتصاد مشکل دار و یا حرکات بی جا که در زمان بد انجام میشود
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    7 0
    من می خواهم حجاب باشد ..
    • جاسم IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      0 0
      باشه، چیکارت کنم، برو حجاب باش
  • احمد IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    3 0
    متاسفانه صهیونیست ها از حوادث تجربه نمی گیرند. آنها به امید ارباب خود آمریکا در دنیا شیطنت می کنند اما غافل از اینکه ارباب آنها در حمله موشکی ایران اسلامی به عین الاسد حتی نتوانست کوچکترین عکس العملی نشان دهد حالا ابلهان صهیونیست به امید کمک ارباب در دنیا شیطنت می کنند!!
  • DE ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 1
    رفرنس میشه فعال رسانه ای ؟؟؟ مشرق خودتو خراب نکن
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 5
    و تو چه میدانی s300 چیست ؟
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 0
      اگر s300 رو زدن لطف کنن بجای تصاویر SAR تصاویر اپتیکی منتشر کنن. از حملات ایران تصاویر اپتیکی خیلی سریع منتشر شد. نشونم می داد که چند انبار سایت تعمیر آسیب دیده. ولی اینجا عجیبه فقط تصویر بی کیفیت SAR وجود داره!
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    2 0
    از حزب الله وحشت دارند. جواب ایران را نمی توانند بدهند. از پس حماس بر نمی آیند. برای دفاع از اسرائیل در مقابل حمله ایران همه باید به کمک اسرائیل بیایند آخرش هم به اعتراف بن گویر دو پایگاه هوایی اسرائیل منهدم و تعداد زیادی کشته شده اند. تنگه باب المندب به روی کشتی های به (یا از) مقصد اسرائیل بسته شده و ناوهای جنگی آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و استرالیا و ... نمی توانند جلوی حملات یمنی ها را بگیرند. عراقی ها مدام به اسرائیل و پایگاه های آمریکا حمله می کنند ... این یعنی خاورمیانه جدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس