بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند در پی یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری ده‌ها نفر بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای ارتش رژیم اشغال‌گر در ادامه جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین، بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند و در این یورش ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گفته منابع محلی نظامیان صهیونیست به مناطقی در شهرهای قلقیلیه، الخلیل، بیت لحم، قدس، جنین، نابلس، رام الله و اریحا حمله کردند.

ساعاتی پیش وزرای خارجه چین و اندونزی در نشست مطبوعاتی مشترک در جاکارتا خواستار توقف جنگ و برقراری آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند.

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین خواستار اجرای قطعنامه آتش بس شورای امنیت سازمان ملل شد و از آمریکا به دلیل پیشنهاد غیرالزام آور بودن این قطعنامه انتقاد کرد. وزیر خارجه دراین‌باره گفت: «از نظر ایالات متحده به نظر می‌رسد قوانین بین‌المللی ابزاری است که می‌تواند هر زمان مفید باشد و در صورت عدم تمایل به استفاده از آن کنار گذاشته شود.»

رتنو مارسودی، وزیر امور خارجه اندونزی نیز گفت که امیدوار است چین از نفوذ خود برای جلوگیری از تشدید تنش استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    اگر کشورهای اسلامی هرکدام بجای بیانیه دادن فقط 2 درصد از نیروی نظامی شون( هوایی ، دریایی ، زمینی ) رو بعنوان لشگرهای آزادی بخش مقاومت اسلامی رهایی قدس دور هم جمع و به جنگ غزه ورود کنن این جنایتکارها نمیتونن اینجوری وحشی گرانه کشتار کنند. مجامع اسلامی اقدام رسمی کنند و 2 میلیارد مسلمان جهان پشتیبان این نیروی مقاومت هستند و برای این امر خیر 2 میلیارد مسلمانان رو بسیج و ایجاد همبستگی کنند، بسیاری از دولت های کشورهای اسلامی نیز در سازمان دهی و راهگشایی دیپلماتی همکاری خواهند کرد. خوبی تشکیل این نیروی مقاومت آزادی بخش اسلامی برای رهایی قدس اینه که در آینده ، بابودن چنین نیروی مقاومت بین الدول اسلامی هیچ کشوری با بودن یک نیروی نظامی سازمان یافته اسلامی نمی تونه به کشورهای ضعیف اسلامی تجاوز و تعرض کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس