به گزارش مشرق،کانال تلگرامی پارسینTV ویدئویی از تودهنی قاطع مهمان برنامه به یاوه‌گویی‌های کارشناس و مجری خودفروخته اینترنشنال منتشر کرد:

مریم معمارصادقی در استودیوی شبکه صهیونیستی اینترنشنال: مردم ایران مثل مردم سوریه در زمان جنگ پلاکارد دستشان گرفتند و از اسرائیل و آمریکا می‌خواهند که ایران را بمباران کنند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    40 2
    اون وقت مردم سوریه دارن الان از زندگی لذت میبرن که از زیر حاکمیت اومدن بیرون بعدم حتما که اسرائیل انسان خوبی هست که کاری با مردم عادی نداشته باشه زیر ساختهای کشور نابود نکنه فقط مسئولان را میکشه واقعا چه مخاطبی دارین شماها و چه فکری دارین شماها
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      11 1
      شما؟ معرفی می کنم: ارتش سایبری صهیونیست های پوشک پوش بزدلِ کودک کشِ بی شرفِ بی هویتَ بی کشورِ لاف زن که موشکهای ایرانی با موفقیت حیثیت نداشته شون رو برد😀😀😀دم سپاه پاسداران گرم✌👏💪👌👍
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      عینتر نشنال رسما دیوانه خانه است !!!! یک مشت سرتا پا عقده مزدور عقب مانده صهیونیست !!!
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      اینا سروصدای رسانه ایی میکنن که بزعمشون رای اکثریت ایرانیان رو بدست بگیرند تا این آمار رو به کنگره‌ی آمریکا ببرند و نهایتا اعلام جنگ کنند. ...اوه! چقدر طولانی شد! و اینقدر توی این کار، سروصدا کردند که بعضی از اهل سیاست در اسقاطیل هم باورشون شده...اما هنوز گنگ و دلهای پراکنده دارند. و قطعا به نتیجه نمیرسند.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    50 2
    زنیکه بیشعور. ببندیش نوک موشک شلیکش کنی
    • امید IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      اگه ببندنش به موشک اونوقت سرجنگی و نوک موشک گم میشه
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      22 1
      موافقم . زدی به هدف .
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      13 1
      به خدا اینم از سرش زیاده
    • SE ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      23 1
      کدام گفتمان؟ گفتمان ما سلیطه و پتیاره و فاحشه و بی غیرت و همجنسگرا هستیم؟ گفتمان ما برهنگی خواه و بی بند و باری خواه هستیم؟ گفتمان پذیرفتن پذیرفتن تجزیه ایران؟ گفتمان بردگی صگاینه و یانکیها و انگلها؟ ای خاک گربه های خانگیتان بر سرتان با این گفتمانهایتان! مردم ایران شما را برای درپوش فاضلاب و برس توالت هم استفاده نمیکنند.
    • US ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      21 1
      مجری از اون زنه خاین تر و نجس تره
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      برید تحقیق کنید دوستان، در زمان حکومت سامانیان، عده ای از ایرانیان رفتند سراغ ترک های ماورالنهر که اون ها بیان ایران رو از دست سامانیان بیرون بیارن. برید ببینید بعد از اون چه اتفاق در تاریخ ایران افتاد. از اون تاریخ تا 22 بهمن 57، تمام حکومت های ایران به جز زندیه، از نسل همون بیگانگانی بودن که وارد کشور کردن.
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 0
    احمق تر از براندازان خودشونن
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 0
    عجب احمق خیالبافی است این زن.
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    مردم سوریه الان راضی!!! یک طرف داعش - یک طرف حکومت خودمختار کردها زیر چتر امریکا و بمباران روزانه اردوغان - یک طرف جولانی و دار و دستش توی ادلب و اعدام های میدانیش. یک کشور ویران که تا 100 سال دیگه هم بنده خدا کمر شاید نتونه راست کنه. عالی هست اصلا. پلاکاردهاشون را قاب کردند زدن تو دیوار.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 0
    «حیران عنترنسناس» اسم مبارکی برای این شبکه با آن کارشناسان و مجریان منگ و گیجش هست !!!!!!
  • محمود IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 0
    زنکه پست رذل وطن فروش تو از حمله اسراییل به مام میهن و زادگاه خودت چه چیزی نصیبت خواهد شد.مگر در ایران خانواده و فامیل نداری بیشعور بی عقل.باعث تاسف هست که جمهوری اسلامی از اپوزسیون هم شانس ندارد مشتی اراذل و اوباش هرزه شدن مخالف نظام!!!
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    ایا شما می خواهید با حدف اصلاح طلبها از اسلام و انقلاب اسلامی عبور کنید و به سکولاریسم ایرانشهری یا ... برسید...
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    اون خری که فکر میکنه آمریکا به ایران حمله کنه براش بهتره، خوب خریه، چنین خری بودنش جلوی چشم ملت ایران کاملا مایه عبرته اونم بصورت زنده؛ تناقض در این جماعت در حالت بی نهایت دیگه موج میزنه اونم بصورت ثانیه ای تناقض میدن بیرون! در هر حال فقط و فقط باید افتخار کرد به رهبر جمهوری اسلامی ایران، غرب و جماعت غرب پرست رو با دست خودشون کیش و مات کرد، واقعا رهبر ایران رشک برانگیزه؛ الحق که فرزند علی ابن ابی طالب هست
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    با این حساب داعش لازمند .چون مردم سوریه را داعش حالشونو خوب جا اورد .
  • صادق IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 0
    شرف سگ از غربیها بیشتر آخه یکی نیست به این آََشغالها بگه شما با 40 کشور به افغانستان حمله کردید 20 سال اونجا هر جنایتی کزدین اخرش شکست خوردین در عراق به همین شکل شکست خوردین در یمن چهل کشور ائتلاف درست کردن شکست خوردن در سوریه نیم میلیون حرامی رو از اقصی نقاط عالم جمع کردین با دلار شکست خوردین حالا 7 ماه با تمام قدرت به یک شهر کوچک مثل عزه حمله کردین باز شکست خوردین شرم و حیا ندارین شما غربیها وجدان ندارین اسم شما هم انسان سگ شرفش بیشتر از شما شیاطین زمینی این خانم مجری انترنشنال عقل شو از دست داده اینقدر مشروب میخورن مغز شون کلا از بین میره میشن الاغ باز الاغ شرف داره حدا اقل بار بر خوبیه اینها که هیچ منفعتی به بشر ندارن
  • ناشناس IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    من نمیدونم مردمی که این احمقا ازش حرف میزنن کی هستن؟یه عده آدم خیالی اسراییل از پس هفت هشت میلیون جمعیت خودش بر نمیاد، این همه تو غزه جنایت کرده ، بعد میخواد بیاد ما رو نجات بده به خدا به سنگ که این حرفا رو بزنی ،خنده اش میگیره دوست دارم بدونم مخاطب اینا کی هستن؟
  • ایرانی DE ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    متاسفانه مخاطبان این ها از خودشون بیشعور تر هستن
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    حرامزاده های وطن فروش، حتی خود غربی ها از چنین کثافت هایی حیرت می کنند و بیزارند.
  • US ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    این پتیاره مریم صادقی رو بکنید تو گونی بیارید ایران واقعاً. این بارش چندمش هست می‌شینه تو خارج از ایران می‌گه مردم ایران آرزوی حمله نظامی به ایران رو دارن
  • ایرانی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    20 1
    تفاله های ملت ایران که برای جلوگیری از عفونت اجتماعی از ایران دور ریخته شدن ژست وطن دوستی گرفتن🤣🤣 خدای را سپاس که دشمنان ما را از احمقها آفرید.
    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      6 0
      این مریم از اون مریم بیشرف تر و کثافت تره. اگه این 2تا مریم رو دوسر یه چوب وصل کنن میشه "چوب دوسر ...هی"!! یکی از اون یکی لکاته تر. این حیوونا از تو کدوم زباله دونی میان بیرون؟ مسلمونی پیشکش حتی ایرانی هم نیستن.
    • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      4 0
      خاک بر سر وطن فروشتون
    • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      6 0
      یه فیلم بود به اسم "احمق و احمق تر". حالا به این مجری و این زنیکه باید گفت: "اوه" و "اوه تر"!! (زحمت جاگذاری حرف گ با خودتون)
  • ژد IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    20 1
    مردم میدونن که جمهوری اسلامی بهتر از آمریکا و اسرائیل هست... اسراییل رو ببینید چجوری سلاخی می‌کنه فلسطینی ها رو .مردم ایران هم وقتیکه بی دفاع بشن اسراییل و آمریکا نقل و نبات دهنشون نمیذارن.. اسلحه میذارن . قطعا عوامل اینترنشنال از شیطان بدترند و کسانی که تفرقه افکنی میکنن جز زشت ترین قیافه ها در قیامت اند
  • فردین FR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    28 1
    سلیطه بهایی کثیف وطنفروش آرزوی ویرانی ایران عزیز ما را به گور خواهی برد.
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      5 0
      مصداق کامل "سلیطه" یعنی همین مریم آشغال معمار. اینکه "هدی هاشمی" هم خودشو سلیطه میدونه. دیگه بعهده خودش!
  • SE ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    9 1
    کدام گفتمان؟ گفتمان ما سلیطه و پتیاره و فاحشه و بی غیرت و همجنسگرا هستیم؟ گفتمان ما برهنگی خواه و بی بند و باری خواه هستیم؟ گفتمان پذیرفتن پذیرفتن تجزیه ایران؟ گفتمان بردگی صگاینه و یانکیها و انگلها؟ ای خاک گربه های خانگیتان بر سرتان با این گفتمانهایتان! مردم ایران شما را برای درپوش فاضلاب و برس توالت هم استفاده نمیکنند.
  • DE ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    10 1
    اوپوزیسیون بی شرف تر از غربی ها و حتی اسقاطیل تشریف داره.اینا یک مشت کفتار و شغال خائن و بی شعور و کثافت اند که توهم برشون داشته فکر می کنند بوی کباب به مشامشون خورده! اسقاطیل ام غلط میکننه به ایران حمله کنه. دریک ان تمام شهرهاشون شخم میخوره ، این خائن ها بدونن سرنوشت سیاهی در انتظارشونه. برای همین وحشت کردند و دارند مثل بید می لرزن! بلرزید و بمیرید که خائنین به ایران باید اینجور بمیرن.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    14 1
    تودهنی هم نبود این پاسخ! باید به مراتب شدیدتر پاسخ داده میشد. این رو به هموطنانی میگم که به سخنان صد من یه غاز این جماعت گوش میدن و گاه باور هم می کنند خزعبلاتشون رو. هموطن عزیز، اینها همگی اگر آمریکا هستند شهروندی آمریکا دارند و دیگه تابعیت ایران رو ندارند. یعنی به زبان ساده اینها آمریکایی هستند! زمان امتحان قانون اساسی برای اخذ تابعیت سوگند یاد کردند که به قانون اساسی آمریکا وفادار باشند. سوگند خورده اند که با دشمنان آمریکا بجنگند. سوگند یاد کرده اند که برای منافع آمریکا تلاش کنند. و چیزهای دیگه. این به این معنی ست که اگر روزی بین ایران و آمریکا جنگ بشه اینا باید برعلیه ایران بجنگند! حالا به هر شکل ممکن. الان هم که مثلا جنگ نیست نباید کاری کنند که به نفع ایران باشه. من نمیدونم چرا هموطنانی که گوششون به دهان اینهاست متوجه موضوعی به این مهمی نیستند؟ بابا اینا دشمنت هستند. هر حرفی بزنند هر کاری بکنند درجهت دشمنی ست فقط. این رو باور کنید. کشورهای اروپایی هم به همین شکل. از کشورهایی که زندگی می کنند پاسپورت و تابعیت گرفته اند. وفادار به اون کشورها هستند.کانادا هم همینجوره. مثلا همین معصومه قمی کلا که میگن مصی علینژاد الان خیلی وقته که آمریکایی ست. اصلا چرا تو برنامه های خودشون این شبکه های معاند راهش میدن جای تعجبه. این بابا دیگه ایرانی نیست. بره برای مشکلات زنان آمریکا، یعنی هموطنان خودش فعالیت کنه. چکار به زنان ایرانی داره؟ این حرفها رو باید زنان و دختران ایرانی به این موجود خبیث نجس بزنند نه اینکه دنبال کننده ش باشند و به حرفاش هم گوش بدهند.
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    18 1
    حتی بیشعورترین ادمای روی زمین هم میفهمن اگه دشمن کشورشون روموردتهاجم قراربده،اونم ازنوع موشکباران،فرقی بین تروخشک قائل نمیشه.درثانی مگه مسئولین ونظامیان این مملکت کی هستن جزبراردران وهمشهریان وهموطنان خودمون؟ مگه ازسیاره دیگری اومدن؟ مگه میشه دشمن به کشوری حمله کنه، ولی هیچ منزل وبیمارستان ومدرسه ای ویران نشه،هیچکس هم به ناحق کشته نشه؟ این جماعت حرامزاده خارج نشین پیش خودشون چه فکری کردن؟ به خداقسم تاجون دربدن داریم وتانفس درسینه،نمیذاریم این جماعت شیطان صفت به ارزوهای شوم خودشون برسن.به حول وقوه الهی همه نقشه هاشونو نقش براب میکنیم.
  • DE ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    اینها طرفداران کوروش و داریوش هستند و پرچمشون ، پرچم شیرخورشیده . همشون بیشرف ، بی غیرت و خواستار بمباران ایران هستند .
  • حمیدرضا DE ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    .... سگ به دریای هفتگانه بشوی که چو تر شد پلیدتر باشد خر عیسی گرش به مکه برند چون بیاید هنوز خر باشد زنیکه احمق و گزارشگر خود فروش
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    5 0
    اینا دیگه چه کثافتهایی هستن؟؟؟
  • علی IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    4 0
    واقعا که خداوند دشمنان خودش رو احمق آفرید ، ببین اپوزیسیون ایران چقدر بی‌عقل و نادانند
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    3 0
    یعنی اینا علنا دارن میگن اسرائیل و کشورهای غربی همانطور که زورتون به حماس نرسید و بیمارستان های و مدارس و کلا مراکز غیر نظامی غزه رو زدید.بیایید ...... عجب حامیانی هایی !!!!
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    زنک عقده ای ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس