بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین از بازگشت بازرسان آژانس اتمی به کار خود در ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، بعد از وقفه موقت در فعالیت تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روسیه از بازگشت آنها به کار خبر داد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، گفت که بعد از توقف موقت در حضور بازرسان آژانس اتمی در تأسیسات هسته‌ای ایران، آنها روز سه‌شنبه به کار خود بازگشتند.

اولیانوف بامداد چهارشنبه در کانال تلگرامی شخصی خود نوشت: «بازرسان آژانس اتمی که به‌دلیل تنش‌ها در منطقه به‌طور موقت از حضور در تأسیسات هسته‌ای ایران منع شده بودند، هم‌اکنون به وظایف خود در آنجا بازگشته‌اند».

پیش از این نیز «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد سه‌شنبه گفته بود که ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را «به‌دلیل ملاحظات امنیتی» بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آنها را نداد اما روز دوشنبه آنها را به فعالیت بازگرداند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    2 2
    این همه سال تحریم شدیم و سختی کشیدیم، داریم عدم صداقت جهان غرب نسبت به ایران رو میبینیم. اونوقت این همه همکاری با آژانس انرژی اتمی!!! تو این اوضاع پر تنش منطقه به جای اینکه آزمایش بمب اتمی رو اعلام کنیم بازرسان آژانس رو دوباره دعوت میکنیم!!! پس خون فخری زاده ها و شهیدان دانشمندمان بابت هیچی ریخته شده؟ عامه مردم با اعلام آزمایش بمب اتمی موافق هستن
    • DE ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 1
      لطفا وقتی از قوانین بین المللی سختگیرانه آژانس بین المللی انرژی اتمی اطلاعی نداری هیچی نگو! رعایت اولیه این قوانین سخت گیرانه شامل همه اعضاء میشه. با این شکستی که اسقاطیلی ها خوردند، کشورهای غربی ناچارند درمورد تحریم ها تجدبد نظرهایی کنند.
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      غرب و اسرائیل بعد ازناکامی نظامی به سرعت متوجه شدند که بهترین راه مقابله با استقلال سیاسی ایران همان فشارهای مذاکراتی و اتهام پراکنیهای هسته ای است. مسئولان حتما حواسشان هست که میوه های پیروزی میدان محافظت کنند. الان وقت تعارف نیست.
  • عبدالله IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 0
    این جانوران راه به تاسیسات هسته ای راه ندید. اینها علاوه بر اینکه آنچه رو در تاسیسات هسته ای مشاهده میکنند عکسش رو برای دیگر وحوش غربی و افکار عمومی گزارش می کنند بلکه اینها جاسوس هم هستند. لذا هر چند وقت یکبار برای جاسوسی می آیند و می روند.ضمن اینکه به نظر میاد با این اوضاع ایران باید از سلاح هسته ای برخوردار بشه.
  • ژذ IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 0
    مراقب بازرسان آژانس باشید اینها غربی اند و جانبدار اسراییل..بایستی رفت و آمد آنان و نوع بازرسی ها کنترل شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس