کد خبر 1594044
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیکTV ویدئویی از اظهارات آرون برگمن، استاد مطالعات جنگ در کینگز کالج لندن منتشر کرد:

نتانیاهو همیشه دوست دارد ژست جنگی بگیرد اما پشت درهای بسته اتفاقا کسی هست که بیشتر از همه تحمل می‌کند، او می‌فهمد که اگر حمله کند ایران، حزب‌الله و گروه‌های نیابتی از سوریه و عراق تلافی خواهند کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    4 0
    آنرا که حساب پاک است ؛ از محاسبه چه باک است؟ اسراییل برای اثبات حرفش که 99% موشکهای ایران را منهدم کرده ؛ خبرنگاران جهان را دعوت کند تا از این دو مرکز که ایران مدعی است زده ؛ بازدید کنند.تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    5 0
    پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی را فرستاد دنبال نخود سیاه ؛ تا موشکهایش با خیال راحت بخورند به اسراییل.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    این کارشناس می گوید خطر واقعی برای اسرائیل این است که ممکن است حزب الله دخالت کند. فردا حتماً خواهد گفت انصار الله یمن ممکن است وارد شود، این یعنی خاورمیانه جدید. وحشت از نقش آفرینی گروه هایی که روزی می خواستند آنها را از بین ببرند
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    آنرا که حساب پاک است ؛ از محاسبه چه باک است؟ اسراییل برای اثبات حرفش که 99% موشکهای ایران را منهدم کرده ؛ خبرنگاران جهان را دعوت کند تا از این دو مرکز که ایران مدعی است زده ؛ بازدید کنند.تا ببینیم 1% موشکها چه بلایی سر آنها آورده.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    خاورمیانه جدیدی که آمریکا می خواست ایجاد کند، آرام آرام دارد متولد می شود اما نه در آن سمتی که آمریکا طراحی کرده بود. شروع آن از جنگ 33 روزه در لبنان بود، شکست های پی در پی اسرائیل در غزه (جنگ 22 روزه، جنگ 11 و سپس 8 روزه)، این نوزاد را جانی دوباره بخشید. زدن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط ایران و حمله به عین الاسد آن را به فازی بالاتر برد، شکست عربستان در یمن، منجر به ظهور قدرتی جدیدی به نام انصارالله در منطقه شد. عملیات 7 اکتبر حماس، بستن دریای سرخ، و اینک بستن تنگه هرمز توسط ایران بر روی کشتی های به مقصد اسرائیل و حمله مستقیم ایران به خاک اسرائیل. این مسیری ان شاء الله بدون بازگشت به سوی فتح نهایی (به قول آیت الله جوادی) است. تحقق خاورمیانه جدید، طلیعه دنیای جدید است
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    نیاز به سوریه وعراق نيست ايران با موشک‌های هایبرسونیک اسرائیل شخم می زند ودنیا رااز شر ترویست های صهیونیستی خلاص می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس