حمله ایران به اسرائیل

برخی رسانه‌های غربی و عبری احتمال اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران را زمزمه و تأیید و تکذیب می‌کنند. البته باید عملیات روانی از خبر واقعی را باز شناخت. در عین حال، باید برخی نکات را برای دشمن روشن کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: اسرائیل، سگ زنجیری آمریکاست. آمریکایی‌ها تا همین جا هم خود را زیادی خرج تحرکات پر هزینه و کم فایده اسرائیل کرده‌اند. آمریکا طی شش ماهه گذشته، متحمل خسارت‌های راهبردی بی‌سابقه شده، که کمتر از سوء محاسبه در موضوع افغانستان و عراق نیست.

مقامات آمریکایی، در شش ماهه گذشته دست صهیونیست‌ها را برای ارتکاب هر نوع جنایت در غزه باز گذاشتند. اما در موضوع ایران- از ترس دادن هزینه‌های سنگین- سعی کردند برخی جاها حساب خود را از رفتارهای اسرائیل جدا نشان بدهد و بگویند در جریان نبوده، یا موافق نبوده‌اند.

در موضوع اقدام متقابل ایران، آمریکا خود را سپر بلای اسرائیل نمود و تلاش زیادی کرد تا ایران، جنایت تروریستی اسرائیل در دمشق را تلافی نکند. بعدش هم، به اسرائیل برای مهار حمله موشکی و پهپادی ایران کمک کرد؛ هر چند که با همه این تقلاها، حدود ۵۰ درصد موشک‌ها به هدف اصابت کرد.

حالا بحث بر سر این است که آمریکا در صورت ارتکاب خبط بزرگ‌تری از جانب اسرائیل، نمی‌تواند حساب خود را جدا کند؛ چنان که طی یکی دو روز گذشته در رسانه‌ها وانمود می‌کند. نمی‌شود هنگامی که ایران قرار است اسرائیل جنایتکار را مجازات کند، آمریکا این اقدام مشروع را موجب افزایش تنش و درگیری در منطقه بخواند و خواستار توقف آن شود؛ اما در صورت بازی دوباره اسرائیل با آتش، قلاده و زنجیر سگ زنجیری‌اش را نکشد. این رفتار حتماً هزینه دارد.

از نگاه طرف ایرانی، در صورت خبط جدید طرف صهیونیستی، معادله این شکلی خواهد بود:

- هر پایگاهی در هر جای منطقه که سکوی اقدام صهیونیست‌ها شود، هدف حمله متقابل قرار می‌گیرد.

- نیروهای ایرانی و متحدان آنها در منطقه دست به ماشه هستند و این مکانیسم ماشه، بلافاصله و به صورت خودکار - بی‌تعلل- عمل خواهد کرد.

- این بار به جای شلیک ۳۰۰ تا ۴۰۰ موشک و پهپاد متوسط و رده‌پایین، پهپاد و موشک‌های قدرتمندتر در مقیاس چهار پنج برابری شلیک خواهند شد.

- این بار قرار نیست فقط پایگاه‌های نظامی اسرائیل هدف قرار بگیرد، بلکه دایره به مراتب گسترده خواهد بود و اهداف نظامی و اقتصادی و زیرساختی در تل‌آویو و حیفا و دیمونا و... درهم کوبیده می‌شود.

- این بار متحدان ایران هم از چند جبهه، مراکز صهیونیستی را با شدتی بی‌سابقه مورد هدف می‌گیرند و موشک‌های ایران، فقط از دور شلیک نخواهند شد. این اصابت پهپادها و موشک‌ها چند ساعت طول نمی‌کشد.

- یکی دو ماهی است که جبهه مقاومت به مراکز و نیروهای آمریکا در برخی کشورهای منطقه استراحت داده‌اند و متعرض‌شان نمی‌شوند. اما اگر سگ زنجیری آمریکا اجازه پاچه گیری پیدا کند، صاحب سگ هم دیگر در امان نخواهد بود.

- مظنّه تردد در تنگه هرمز و باب‌المندب و اقیانوس هند به ویژه برای کشتی‌های صهیونیستی و حامیان آنها تغییر خواهد کرد. در صورت هرگونه خبط جدید اسرائیل، واکنش جبهه مقاومت در منطقه از توقیف محض کشتی‌ها فراتر خواهد رفت. خسارت در مقابل خسارت و تلفات در مقابل تلفات.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    20 0
    دقیقا
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      ارواح خاک بن گوریون و موشه دایان ؛99% موشک های ایران منهدم شد و اسراییل هیچیش نشده ــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست ــــ حکایت حمله ایران به اسراییل ـــ پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلت فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      5 0
      آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ اسراییل برای اثبات حرفش که 99% موشکهای ایران را منهدم کرده ؛ خبرنگاران جهان را دعوت کند تا از این دو مرکز که ایران مدعی است زده ؛ بازدید کنند.تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 3
    صدهزار موشک هم بخاطر بعد مسافت براحتی قابل رهگیریه چرا. چون اسراییل کشور کوچکیه و براحتی با حداکثر صد سامانه پدافندی پیشرفته تمامی موشکها از کار می‌افته ضمنا اردن هم براحتی پهپادها رو مثل گنجشک شکار میکنه
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 0
      اردن اول شکار میشه. چون سرزمین‌های اشغالی کوچک‌تره ضربه‌پذیرتر هم هست. فرض کن یه اتم بیفته روی سرزمین‌های اشغالی. حالا گمشو
    • کورو‌ش کبير 2024 IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 0
      کاملا حرفت درسته 8:45 ولی آدم های جو گیری که تو این سایت زیاد هستن گوششون به این حرف ها نیست. گرونی و هزار تا مشکل دیگه اقتصادی واسه این ها مهم نیست چون سرشون تو آخور دیگه ای هستش. منتشر کن مشرق اگر شرف داری.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    4 0
    بزنید این حرومزاده ها رو نابود کنید
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    ارواح خاک بن گوریون و موشه دایان ؛99% موشک های ایران منهدم شد و اسراییل هیچیش نشده ــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست ــــ حکایت حمله ایران به اسراییل ـــ پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلت فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    با این حساب قراره آذربایجان شوروی دست از پا خطاکنه .
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    جمهوری اسلامي ايران اراده‌ کند وحمله رالازم تشخیص بدهد لحظه ای به صهیونیست ها وحامیان آن‌ها امان نخواهد داد اين قدرت پهپادی وموشکی ايران است‌ لرزه براندام آمريکا انداخته تا قلاده سگ هار بکشند وگرنه آمريکا هم بزودی باید منطقه را ترک کند
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    ببنید بمب اتم نساختید کشور به چه مرحله رسوندید بمب اتمی داشتیم هیچ وقت جرئت حمله نداشتن
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    با شلیک روزانه هزاران موشک از ایران و جبهه مقاومت و حمله زمینی رزمندگان از تمام کشورهای اطراف به اسراییل و نابودی آن ظرف یک هفته مشکلات دنیا به پایان خواهد رسید
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    اگه دوباره سگ زنجیری امریکا قلاده پاره کنه حتما بهمراه صاحبش توپوزی حسابی خواهدخورد و دندانهایشون شکسته خواهدشد.
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    و ما ادراک ما سجیل هم قدیمی شده باید گفت : وماادراک ما فتاح۲
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    خطا و حماقت صهیونیستها ، درهای جهنم را به روی اسرئیل باز می کند و نابودی تسریع می یابد...
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    تخفیف دادی استاد من! دیمونا بی‌دلیل اون جا نیست. شهرهای رژیم غاصب زمانی که ساکنانش در پناه‌گاه‌ها هستن و وقتی روی زمین می‌آیند با صحرایی لم یزرع مواجهند و جاهایی دیگر!
  • صادق IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    دیگر نباید پاسخ فقط موشک باشد باید از لبنان و سوریه طرح حمله زمینی را در نظر داشته باشیم مرگ امریکا و رژیم اشغالگر از حمله زمینی است انها یعنی امریکا و رژیم غاصب قدس تمام ترس شان از موشک نیست بلکه از دست دادن قدس برایشام ترس ایجاد کرده است آزادی قدس دور از انتظار نیست مقاومت از لبنان مقاومت از سوریه و جولان مقاومت عراق و موشک های ایرانی مکمل هم اند و امریکا و رژیم اشغالگر در مقابل حمله زمینی هیچ کاری از دست شان ساخته نیست پس جنگ ترس ندارد این جنگ بدون شک به ازادی قدس منجر خواهد شد
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    سری قبل قصد ما تنبیه سگ هار منطقه بود نه سگ کشی ....
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    درود خدا بر دلیر مردان سپاهی و نیروی مخلص . انشالله روزی برسه سگ زنجیری شیطان بزرگ جلوی همین عزیزان زانو بزند و به غلط کردن بیفتد . دیمونا میهمون چند روز ما ست . تل آویز باید با خاک یکسان و ریشه این خبیث روی زمین از ریشه کنده شود . نصر من الله و فتح القریب انشالله
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    درود خدا بر دلیر مردان
  • یک ایرانی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    بیاری خداصهیونها کهسگ پاچه گیر امریکان سکت میکنیم تادیگه انگل لیس وکچک های همراهش به خانه وزندگی مردم حمله نکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس