کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر درباره ایران تشکیل جلسه داد

پس از بی‌نتیجه ماندن جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره نحوه پاسخگویی به اقدام تنبیهی ایران، این کابینه نیز هم‌اکنون در حال برگزاری جلسه دوم درباره حمله ایران است.

به گزارش مشرق، در حالیکه جلسه چند ساعته شب گذشته (یکشنبه) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره نحوه پاسخگویی به اقدام تنبیهی ایران بدون نتیجه پاسخ یافت، اعضای این کابینه امروز (دوشنبه) مجدداً نشستی را در خصوص این موضوع برگزار کرده‌اند.

دو مقام ارشد رژیم صهیونیستی به شبکه «سی ان ان» گفتند، وزرای کابینه در جلسه امروز خود در حال بحث درخصوص زمان و گستره پاسخگویی به حمله ایران هستند.

از زمان اجرای «وعده صادق» جمهوری اسلامی و پاسخ نظامی قانونی ایران به رژیم صهیونیستی، متحدان غربی تل‌آویو این رژیم را دعوت به خویشتنداری کرده‌اند و جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا نیز تأکید کرد که در هیچ تهاجمی علیه ایران مشارکت نخواهد کرد.

طبق گزارش سی ان ان، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه خود همچنان گزینه‌های دیپلماتیک به امید منزوی کردن جمهوری اسلامی در صحنه جهانی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

دو مقام اسرائیلی همچنین به سی ان ان گفتند که بنی گانتز عضو کلیدی کابینه جنگ اسرائیل همچنان خواستار پاسخگویی سریع‌تر به حمله ایران شده است.

یکی از این منابع اسرائیلی گفته است که گانتز بر این باور است که هرچه پاسخ به حمله ایران، با تأخیر صورت گیرد، جلب حمایت جامعه بین‌الملل دشوارتر خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران به تل‌آویو هشدار داده است که اقدام تنبیهی ایران تمام شده است و اگر رژیم صهیونیستی اقدام نسنجیده‌ای مرتکب شود، با پاسخ قاطعانه‌تر و سخت‌تر خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 2
    مگه ایرانی جایی رو زده ؟؟ حتی یک نفر کشته نشده . اگه اسراییل بزنه باید بلافاصله با قدرت خیلی بالا بزنیم
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      ایرانی نه ایران. هنوز سوادت کافی نیست موسادی ذاتا احمق. یک نفر کشته نشده؟!! کی گفته طرفی که کتک خورده؟! اصلا مگر حملات دوربرد برای کشتن است؟! می خواستیم پایگاه‌هاشون رو بزنیم که زدیم. قطعا کشته هم در پایگاه‌هاشون دادن. و اما در مورد زدن. قطعا بلافاصله با قدرت بالا دیمونا و مراکز شیمیایی و اقتصادی و جمعیتی‌شون رو می‌زنیم. به همین خاطر یهود جون‌دوست نمی‌زنه. چون می‌خواد زندگی کنه!
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      انشالله اخرین جلسه کابینه رژیم صهیونیستی قبل سقوط لین رژیم سفاک
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 3
    ضعف حمله ایران رو دیدن الان دیگه تمایل دارن خاک ایران رو مستقیم بزنن
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      1 2
      پدافند اسرائیل با انواع تسلیحات ایران آشنا شد و این بد است.
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      ایران دفاع کرد نه حمله و ضعفی هم نداشت. پدافند ده تا کشور که بازیچه نبوده‌. همیشه هر پدافندی تعدادی از پرتابه‌ها رو میزنه. اما ما کل پدافندشون رو ساعت‌ها درگیر کردیم و بعدش موشک‌‌های اصلی رو زدیم. این ضعفه یا اون مخ صهیونیستای احمق که به کنسول‌گری ایران مقتدر حمله کردن؟!!
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 2
    احتمالا بازم تو سوریه ترور میکنن فرمانده هامونو
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      یک گلوله هم پرتاب نخواهند کرد. کسی رو ترور کنن حمله بعدی به دیموناست. الحمدالله کل دنیا هم با ماست. صهیونیسم بای بای!
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 1
    اگه حمله شدیدتری میکردیم جرات پاسخ دادن نداشتن
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      الان هم جرأت پاسخ ندارن. مزدوری ساعت چند آویزون؟!
  • امید IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 1
    وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً آمریکا و انگل لیس اسم بچه بدزاده شان را گذاشتند اسرائیل سرطانی که مثل یک کفتار هار پاچه همه را بگیره و آمریکا و انگل لیس هم نفت و منابع عربها را در خاورمیانه و غرب آسیا بدزدند. حالا یک شیر پیدا شده و داره این کفتار هار را نفله و نابود می کنه . خطاب به کشور های غربی ، ترکی ، عربی و ... که کاسه اسرائیل را یواشکی و پشت پرده لیس می زنند می گوییم ؛ زور زیادی نزنید چون ایران و مسلمانان واقعی این غده سرطانی بچه کش را به فضل و وعده الهی نابود خواهند کرد.ان شاء الله
  • علی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    اینا نمایش هست. یک ترور یا خرابکاری در داخل ایران انجام خواهد شد احتمالا. برای اینا برنامه داشته باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس