عبور موشکهای ایران از بالای مسجدالاقصی و این قاب تاریخی

اسرائیل پس از عملیات نظامی ایران علیه خود شکایت به شورای امنیت برد و تصور می‌کرد که می‌تواند قطعنامه شدیداللحنی علیه ایران از این شورا بگیرد که در این مرحله هم ناکام ماند.

به گزارش مشرق، این فرد «گلعاد اردان» است؛ نماینده رژیم جعلی اسرائیل در سازمان ملل؛ و این قاب مربوط به جلسه شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل است که به‌درخواست اسرائیل تشکیل شد.

اسرائیل پس از عملیات نظامی تنبیهی و گسترده ایران علیه خود که در پاسخ به جنایت‌های این رژیم و به‌ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، شکایت به شورای امنیت برد و تصور می‌کرد که می‌تواند قطعنامه شدیداللحنی علیه ایران از این شورا بگیرد. با دیپلماسی فعال ایران، اسرائیل حتی در این مرحله هم ناکام ماند، امّا اردان در این نشست تصویری را با تبلت خود به جمعیت نشان داد که تاریخی بود؛ تصویر عبور پهپادها و موشکهای ایران از بالای قدس اشغالی و مسجدالاقصی، تصویری که جهان اسلام از شب عملیات ایران به این سو به آن بالیده و بارها آن را بازنشر کرده است.

نماینده صهیونیست‌ها تصور می‌کند با الفاظ هم هر غلطی را می‌توان اعمال کرد؛ اینجا به دنیا می‌گوید؛ "ایران به اماکن مقدس مسلمانان هم حمله کرد."؛ عبارات احمقانه‌ای که نشان می‌دهد آنها تصور می‌کنند هیچ کس با واقعیت سر و کار ندارد و فقط منتظر تفسیرهای احمقانه صهیونیست‌هاست. در آن شب تاریخی، ایران پهپادها و موشکهایش را از فراز کربلا و بیت‌المقدس عبور داد و بر سر تأسیسات و پایگاه‌های صهیونیست‌ها فروآورد؛ میلیون‌ها و شاید میلیاردها انسان این صحنه‌ها را دیدند و مسلمان‌ها نیک می‌دانند که روزی قدس شریف با همین مقاومت‌ها ان‌شاءالله آزاد خواهد شد. اسرائیل حماقت کرد که به کنسولگری ایران حمله کرد؛ پاسخش را هم دید؛ امّا حتی در سیاست هم بلاهت پیشه کرده است، قاب ماندگار و تاریخی‌ای که اسرائیل باید در واقع همه تلاشش را به‌کار بگیرد که کسی آن را نبیند، مقابل ده‌ها و شاید صدها میلیون‌ بیننده بر دست گرفته‌اند و افتخارات ایران را تکمیل می‌کنند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 3
    ارواح خاک گلدامایر و موشه دایان ؛ اسراییل هیچیش نشده ــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست ــــ حکایت حمله ایران به اسراییل ـــ پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلتی فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    21 2
    عجیبه میگفته همه موشکها و پهبادها رو زدن. خودشون اعتراف کردن
    • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      4 1
      تا انجا که من میدانم و فیلمها نشان میدهد تمامی این موشکها و ... بسمت پادگان هواییی که هواپیماهای شرکت کننده در حمله هوایی به کنسولگری ایران از ان بلند شده بودند نشانه گیری شده بود. اما جانوران فاکس نیوز در برنامه امریکا نیوز رووم که بعد از برنامه فاکس اند فرندز در ساعت 11 شب اینجا پخش میشد در دقایق پایانی برنامه وقتی فیلمی از موشکهای ایران که برفراز اورشلیم و در جهت رفتن بسوی پادگان هوایی عزراعیل بود را نشان میداد خبر نگار که چه عرض کنم خبر ساز زن ان برنامه ایران را متهم کرد که در صدد حمله به مساجد و ... مناطق مذهبی در اور شلیم بوده است. دست این جانوران دروغگو و تحریک کننده افکار عمومی که خود را خبر نگار مینامند همواره بخونریزیهایی که در جنایتهای جنگی امریکا در جهان بوقوع پیوسته اغشته بوده است.
    • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      2 1
      تا انجا که من میدانم و فیلمها نشان میدهد تمامی این موشکها و ... بسمت پادگان هواییی که هواپیماهای شرکت کننده در حمله هوایی به کنسولگری ایران از ان بلند شده بودند نشانه گیری شده بود. اما جانوران فاکس نیوز در برنامه امریکا نیوز رووم که بعد از برنامه فاکس اند فرندز در ساعت 11 شب اینجا پخش میشد در دقایق پایانی برنامه وقتی فیلمی از موشکهای ایران که برفراز اورشلیم و در جهت رفتن بسوی پادگان هوایی عزراعیل بود را نشان میداد خبر نگار که چه عرض کنم خبر ساز زن ان برنامه ایران را متهم کرد که در صدد حمله به مساجد و ... مناطق مذهبی در اور شلیم بوده است. دست این جانوران دروغگو و تحریک کننده افکار عمومی که خود را خبر نگار مینامند همواره بخونریزیهایی که در جنایتهای جنگی امریکا در جهان بوقوع پیوسته اغشته بوده است.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    33 2
    این بار دیپلماسی ایران عالی بود. میدان و دیپلماسی مکمل هم بودند.
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 1
      راستش رو بخوای دیپلماسی هیچ کاره هست. مثل سس سالاد توی یک ضیافت عظیم (میدان) است، باشه خوش مزه تر میکنه، ولی نباشه هم میدان کار خودش رو میکنه
  • ایرانی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    40 1
    با این تصویر و هلهله ی مسلمانان در هنگام موشک باران اسرائیل به ناگاه یاد سکانس فتح مکه توسط سربازان رسول الله افتادم و اشک جاری شد. لبیک یا رسول الله
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    30 2
    اثر وعده صادق است و این ها تا مدت ها قاطی هستند .
  • دریا IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    22 1
    پس شما کفتارها چرا مسلمانان غزه (کودکان و زنان بی گناه مسلمان) رو می کشید و به زنان مسلمان تجاوز کردید؟ چرا در بیمارستان های غزه جان نوزدان بی گناه را گرفتید؟ ان شالله به زودی عذاب الهی بر سر زن و بچه های شما کفتارهای گرگ صفت و همه سران خائن هم نازل میشه. منتظر به قعر جهنم رفتن باشید که آن روز ما بسیار دلشاد خواهیم شد.
  • US ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 6
    همزمان با تشدید تهدید متقابل و تنش لفظی میان ایران و اسرائیل، وزرای خارجه آلمان و بریتانیا از «پیروزی» اسرائیل در دفاع و «شکست مضاعف» ایران در حمله، از تل‌آویو خواستند که از اقدام تلافی‌جویانه خودداری کند. روسیه و چین در مقابل دو طرف را به خویشتنداری دعوت کرده‌اند.
  • سهیل بشردوست DE ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 12
    ما دستگاه تشخیص جعلی بودن کشورها نیستیم! هرچند اگر هم اینطور باشه جعلی تر از پاکستان در همسایگیمون وجود نداره هندوهای مسلمان جدایی طلب! اسراییل دستکم یه تاریخی داشته
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      2 1
      تاریخ اسراییل را بفرمایید تا کمی مضحکه خاص و عام شوید . ابله
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      1 1
      به اندازه یک نخود هم عقل نداری! تشخیص جعلی بودن کشورها با جعلی بودن محصولات فرق داره و نیاز به دستگاه نداره! کافیه به تاریخ و اسناد نگاه کنی. این کشور اسمش فلسطینه نه یهودین! ساکنانش فلسطینی بودن، تصویر ورود و التماس مهاجران یهود هست، سرنیزه انگل لیس صغیر برای مقابله با ساکنان فلسطین هست، اسناد خانه‌ها و زمین‌ها هست، فیلم و تصویرش هست، اعتراف ناخواسته خود صهیونیستا هم هست که میگن پدران ما قبلا این جا بودن! نمیگه برای ماست! این جا بودن و خودشون رفتن! دروغ‌های صهیونیست‌ها درباره خرید زمین و سرزمین موعود و ... هم که خیلی وقته لو رفته. اون مسجد به اون بزرگی هم خودش داره میگه که این جا سرزمین فلسطینی‌ها بوده یا یهودیان! و موارد دیگری که به تو مربوط نیست. بنابراین فقط به یک نفس با شرف و با وجدان نیازه که تو نداری. در مورد پاکستان هم چرت گفتی! تغییر طبیعی مرزها همیشه وجود داشته اما فلسطین غصب شده. این دو ارتباطی با هم ندارند نادان!
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      4 1
      مرگ بر رژیم جعلی و حرام‌زاده صهیونیستی
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    3 0
    خدا رو شکر که در همه حال از ایران عزیزم دفاع میکنه اینا ودنباله رو هاشون که همه میگفتن هیچ خبری نبود همه موشکا وپهبادا قبل از رسیدن به اسراییل اوخ شدن رفت این که سخنگوی خودشون دیگه مال ما که نیست میگه ببینید چقدر موشک وپهباد دارن میزنن داخلی های خائن که میگفتین همه اش پودر شدن این که از ما نبود واقعا از خودشون بود گفت کلی رسیده بهشون
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    4 1
    افتخار بزرگ حالمون خوبه چون اگر به شرارتها پاسخ نمیدادیم ایران زیر سوال می رفت.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 1
    اگر فیلم های فلسطینی ها از فرود موفق موشکها نبود شاید سوزش صهیونیستها کمتر میشد ...
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 1
    امسال سه عید داشتیم عید نوروز عید فطر و عید سربلندی ایران
    • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      فقط 13 به در که ملت جشن گرفتن شبش
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      ۱۳ به در که خبری نبود
  • پیراسته فر IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    یک توضیح درمورد این عکس: مسیرموشک های ایران از آسمان قدس نبوده،اگرنقشه اسرائیل-فلسطین رانگاه کنید،قدس درحدفاصل« رام الله-بیت لحم» است،رام الله دربالا و بیت لحم در پایین قدس(مسجدالاقصی) قراردارد وپایین شهربیت لحم نیزشهرالخلیل قراردارد که درهمسایگی «صحرای نقب»است که پایگاه هوایی نواتیم وراکتوهسته ای دیمونا درآن قراردارد. مسیرموشکهای ایران از استانهای میسان(عراق) وعرعر(عربستان)، شهرمعان(اردن)،به پایین شهر الخلیل(صحرای نقب)بوده است. البته این عکس(تکذیب نمی شود)اماصاحب موبایلی که این عکس راگرفته در کرانه باختری بوده،احتمالاً درارتفاعات شهر«رام الله» که ازنمای بیت المقدس ، موشکهای ایران(درآسمان اسرائیل) قابل مشاهده بوده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس