تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه کریدورها کاملاً باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه تجاوز ناامن است .

به گزارش مشرق، امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به حمله دیشب سپاه به رژیم صهیونیستی گفت: از همان ابتدا و قبل از شروع حمله، با نیروی هوافضای سپاه و سازمان هواپیمایی کشور هماهنگی و فضای کشور را تحت نظر داشتیم.

وی افزود: در این راستا در زمان حمله و کریدورها را جابجا و به منطقه امن فرستادیم و الان کریدورها کاملاً باز شده و پروازها در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: برای بعد از این هم آمادگی کامل داریم و قرارگاه با استفاده از همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح آماده است تا آسمان ایران برای همه پروازهای خودی و پروازهای مجاز امن باشد.

رحیم زاده گفت: همچنین اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه تجاوز ناامن است و اگر دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • هوشنگ IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 22
    هیچی نشده بیخود شلوغش نکنید
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      2 0
      همه چی شده ، هیمنه ارتش پوشالی صهیونیسم و گنبد آهنینش ، ببخشید لانه عنکبوتش در هم شکست هنوز هم چیزی نشده ؟ تا دیروز میگفتند می ترسند بزنند حالا که زدیم میگن دقیق نزدید. دقیقاً بهانه‌های بنی اسرائیلی ، کاریش نمیشه کرد ادم نمیشن
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 2
    فقط مواطب باشید الان نوبت اون طرف که شما را نگه داره ها ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس