کد خبر 1593235
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد

پیش از بازی استقلال – شمس آذر دو بازیکن تیم استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق احضار شده‌اند.

به گزارش مشرق، محمدحسین مرادمند به دلیل مصاحبه بعد از بازی با آلومینیوم اراک و سیدحسین حسینی به دلیل لمس جیمی‌جامپ خانم به کمیته انضباطی و اخلاق احضار شده‌اند! هر چند نیت دروازه‌بان استقلال این بود که ماموران امنیتی بدون برخورد با تماشاگر خاطی وی را به روی سکوها هدایت کنند.

حال سوال اینجاست آیا آرای صادره از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق منجر به محرومیت این دو بازیکن خواهد شد و آنها شانس بازی با شمس آذر را از دست خواهند داد؟

پاسخ این سوال منفی است. همان طور که پیش از این امید عالیشاه به بهانه مشابه شانس حضور در ترکیب تیم پرسپولیس را از دست نداد و با جریمه نقدی و محرومیت تعلیقی مواجه شد. آرای صادره برای دو بازیکن استقلال هم مشابه رایی خواهد بود که برای امید عالیشاه صادر شده است و این دو بازیکن می‌توانند استقلال را در مصاف با شمس آذر همراهی کنند.

مصاف استقلال – شمس آذر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر جمعه هفته جاری دراستادیوم آزادی برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 0
    بخش ورزشی مشرق ماله کشی گنده کاریهای کیسه
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 1
    راه دادن زن ها به ورزشگاه اشتباه است. اون موقع که زن ها اینقدر بی حیا بازی در نمی آوردند شاهد بودیم که سر قضیه قتل لاله سحرخیزان همسر دائم بازیکن فوتبال، توسط شهلا جاهد همسر موقت بازیکن فوتبال، در 1381 ، به قصاص محکوم شد و اعدام شد. الان این زن ها با این بی حیا بازی که در میارند، برای خودشون و بقیه بازی کنان بعدها خدا میدونه چه شرها و فتنه هایی درست کنند.
    • US ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      پای همه زن ها را به میان نکشید همانطور که در مردها یک جیمی جامپ وجود دارد در زن ها هم وجود دارد
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    از کی تا حالا در آغوش گرفتن و حمله به پلیس میشه وساطت؟؟؟
  • US ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    خانم هوادار وقتی وارد زمین شد بعهده نیروهای انتظامی خانم که جای آنها در استادیوم ها خالی است که او را به بیرون منتقل کنند به حسینی چه ارتباطی داشت که سمت آن خانم آمد حالا که آمد چرا او را بغل کرد این حرکت حسینی می تواند حضور خانم ها را در استادیوم به خطر بیندازد کمیته انضباطی باید این بازیکن را محروم کند تا دیگر شاهد این صحنه ها در فوتبال نباشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس