کد خبر 1593211
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

به گزارش مشرق،یکی از کاربران توئیتری در صفحه خود درباره حمله ایران به اسرائیل نوشت:

عملیات امشب نیروهای مسلح ایران، یک عملیات دفاعی‌ست که در مقابل تجاوزگری اسراییل به منافع ملی و خاک ایران صورت گرفته است که علاوه بر حمله به کنسولگری ایران در دمشق، در حمله تروریستی کرمان در دی‌ماه ۱۴۰۲ و حمله تروریستی اخیر در چابهار تکرار شده است..

عملیاتی برای دفاع از ایران..

عملیاتی برای دفاع از ایران

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حیدر حیدر یا حیدر IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 0
    دوران بزن ودرو تمام شده ،بزنن می خورند بدجوری هم می خورند .این تازه دست گرمی بود.إِنَّا فَتَحۡنَا لَكَ فَتۡحٗا مُّبِينٗا.
  • DE ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    با این عملیات ،آقای عبدالحمید باید خوب شیر فهم شده باشه! سیستان و بلوچستان خانه غیرت ایرانه. هیچ ایرانی غیرت مند قاچاقچی و تروریست های تکفیری وابسته به موساد رو در خانه ایران سیستان و بلوچستان دیگه تحمل نداره! غیر اینا باشه، با هشتادو پنج میلیون ایرانی غیور پهلوان طرفه! شوخی برنمیداره!
  • محمدعلی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    جنگ رسانه ای مضحک رژیم صهیونیستی با بازتاب گاردین و رسانه های دیگر: 99 درصد موشکها و پهپادها رهگیری شده پاسخها: 1. اگر شده پس چرا سانسور خبری در اون رژیم هست به اذعان رسانه های خود اون رژیم؟ باید تشویق هم بکنن همه فیلم بگیرن و بازتاب بدن 2. حتی راکتهای حماس هم 99 درصد رهگیری نمیشه 3. همون فیلمهای محدودی هم که درز کرده بیش از 1 درصد برخورد رو نشون می ده 4. سابقه تاریخی نشون می ده اخبار ایران بسیار موثق تره در این موارد (قبلا اونها می گفتن تصاویر موشکها فتوشاپه). ایران میگه 50 تا 70 درصد خورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس