کد خبر 1593150
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۹
اسرائیل دست به دامن شورای امنیت سازمان ملل شد

اسرائیل که در طول جنگ در غزه، همه ارکان سازمان ملل را با حمایت آمریکا به باد انتقاد گرفته است، اکنون در پی پاسخ ایران به حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه دست به دامن شورای امنیت شده است.

به گزارش مشرق، «گیلعاد اردان» سفیر اسرائیل در سازمان ملل در نامه ای فوری به «ونسا فریزر» سفیر و نماینده مالت که کشورش ریاست دوره ای شورای امنیت را برعهده داشت، خواستار تشکیل نشست فوری و اضطراری این شورا درباره حمله ایران شده است.

سفیر اسرائیل در سازمان ملل از شورای امنیت که حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم نکرده ، خواسته است که پاسخ شنبه شب تهران به این تجاوز را صریحا محکوم کند و در عصبانیت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، آن را «تروریستی» خوانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 0
    ای موش کثیف .
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 0
      نکته مهم اینه که ، کل معادلات جنگ دیشب بهم ریخته شده و معلوم شده سیستم های پاتریوت و بقیه سامانه های پدافند ضد موشکی غربی در مقابل موشکهای ایرانی هیچ کارایی ندارند و عملاً کشورهای دارنده این سامانه ها بدون دفاع در مقابل حملات موشکی ایران هستند. لات های کوچه خلوت نوکر آمریکا تو منطقه تازه دیشب شیرفهم شده اند که که ببر کاغذی اند و اون همه هزینه ای که برای خرید سامانه های پاتریوت ها داده اند براشون هیچ ارزشی نداره و تا حالا الکی لاف میزدند و لات بازی در میاورده اند. کل تجهیزات نظامی غربی و آمریکایی دیشب ناکارامدی شون ثابت شد و معادلات جدیدی تعریف شد.
  • ایران IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    مقامات اسرائیل آن زمان که غزه رو بمباران می کردند و آن را با خاک یکسان کردند ضجه کودکان و زنان فلسطینی را نشنیدند قطعنامه شورای امنیت را اجرا نکردند و آتش بس نکردند هیچ اهمیتی برای رای آتش بس شورا ی امنیت قائل نشدند الان خواهان نشست اضطراری شورای امنیت هستند واقعا خنده داره
  • mahdi IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    اسرائیل باد کاشت طوفان درو کرد بخواد مواضع ایران رو بزنه ضربه بعدی دردناک تر خواهد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس