آلومینیوم علیه استقلال بیانیه داد/ با اشتباهات داوری برنده شدید!

باشگاه آلومینیوم در ۳ صحنه اعتقاد دارد که در دیدار با استقلال تهران از داوری متضرر شده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر روز گذشته جمعه ۲۴ فروردین در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.

پس از اتمام بازی، باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای نسبت به داوری در دیدارهای لیگ برتر معترض شد. در همین رابطه باشگاه آلومینیوم اعلام کرد که این تیم در بازی با استقلال در ۳ صحنه متضرر شده است.

باشگاه آلومینیوم در این رابطه در رسانه خود نوشت: مثل بازی رفت؛ ما متضرر شدیم، استقلال بیانیه داد. بازیکن حریف در دقیقه ۳ اخراج نشد، خطای مشکوک به پنالتی در دقیقه ۴ گرفته نشد و توپی که قبل از گل حریف، بازیکنانِ آلومینیوم از نزدیک دیدند و اعتقاد داشتند به داور برخورد کرده، اما بازی متوقف نشده و موقعیت استقلال را شکل داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    این تیم‌های بنجل دولتی باید به فروش روند پس باید صدر جدول به هر زور و قیمتی متعلق به آنان باشد و الا مشتری بی مشتری!
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    در عوض ملوان و تاتار برای پرسپولیس شادی کردند
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    این استقلالی ها هنوز یاد نگرفته اند باید با بازی خوب نتیجه مسابقه را بدست بیاورند در هر حالت از زمین و زمان شکایت میکنند .یکی نیست یک جام درست کند و به استقلال هم بگوید بدون اینکه بازی کنید این جام مال شما مبارک است فکر کنم در آن موقع هم بیانیه بدهند و به داور بازی که انجام نداده اند تهمت تبانی بزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس