کد خبر 1592737
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
۴۶ درصد از تصادفات فوتی تهران مربوط به موتورسواران است

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سال گذشته در شهر تهران ۴۶ درصد از کل تصادفات فوتی و ۶۴ درصد از کل تصادفات جرحی تهران مربوط به موتورسواران بوده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آمار تصادفات موتورسواران در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: حساسیت و دقت نظر پلیس در خصوص موتورسواران از آمار تصادفات، ضربات و خساراتی است که به موتورسواران وارد می‌شود.

وی افزود: از کل تصادفات سال ۱۴۰۲ حدود ۴۶ درصد یعنی نیمی از کسانی که در تصادفات در تهران جان خود را از دست داده‌اند مربوط به موتورسواران است. یعنی از هر ۱۰ نفر فوتی در شهر تهران حدود ۵ نفر از آنها موتورسوار بوده است.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین در این بازه زمانی حدود ۶۴ درصد از کل تصادفات جرحی نیز مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است که این عدد بالایی را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در همین مدت ۱۳ درصد از کل تصادفات خسارتی شهر تهران نیز مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است. وی گفت: موتورسواری که به هر دلیلی با زمین برخورد می‌کند دچار آسیب دیدگی می‌شود و اگر این برخورد کمی شدید تر باشد منجر به جرح و یا فوت می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسیحا IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    موتورسوار ها رسما شهر تهران رو تبدیل به جنگل کرده اند با مخدوش کردن پلاک مات کردن پوشاندن با ماسک و .... هر کاری دلشون میخواد انجام میدن از خلاف رفتن تا خفت گیری و موبایل قاپی واقعا باید یه فکری به حاشون کرد چون امنیت رو بی معنی کردن در تهران کافیه تو یه مکان خلوت صدای موتور از پشت سرتون بیاد قطعا اشهد رو میگید تا رد بشه ....
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 0
    تو پیاده روها هم حضور چشمگیری دارند برادران موتور سوار !!!!!! برخی هایشان که با ناراحتی بوق میزنند بروید کنار مگر نمی بینید موتور دارد می آید!!! خیلی اهل رعایت حق الناس هستند بندگان خدا !!!! البته یکیشان تو پیاده رو نزدیک بود بزند به من گفت برو کنار دیگه گفتم شما رد شد راحت باش اصلا من که عابر پیاده نیستم من هوا من آسمان من درخت شما به راهت ادامه بده ! برو ! تقصیر شهرداری است که راه موتور را داده دست پیاده ها !!!!! خلاصه که این اوضاع پیاده روهاست !!!!! تو خیابان که اصلا تامین جانی نداریم چون آنجا دیگر کاملا برای موتور سوارها و برخی ماشین سوارهاست !!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس