رسوایی شبکه سعودی العربیه درباره فرزندان اسماعیل هنیه

دروغ پردازی شبکه سعودی العربیه درباره فرزندان اسماعیل هنیه و همسویی آن با خبرسازی‌های رسانه‌های اسرائیلی علیه مقاومت، با شهادت آنها در روز عید فطر برملا شد.

به گزارش مشرق؛ اقدام شبکه العربیه در انتشار اخبار مسموم و گمراه‌کننده درباره فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه، پیش از آنکه در غزه به شهادت برسند، دردسر جدیدی برای این شبکه سعودی ایجاد کرد.

شبکه العربیه چندی پیش با انتشار گزارشی مدعی شده بود که هنیه برای فرزندانش در ترکیه «یک امپراطوری تجاری» به راه انداخته و به نقل از یک شبکه خبری اسرائیلی افزود؛ در حالی که ساکنان نوار غزه در محاصره و زیر آتش جنگ اسرائیل هستند، رهبران جنبش حماس و فرزندانشان از جمله حازم اسماعیل هنیه در ترکیه و قطر در عیش و نوش زندگی می‌کنند.

العربیه پس از انتشار این خبر در یکی از بخشهای اصلی خبری خود، بدون هیچ عذرخواهی، چهارشنبه در نخستین روز عید فطر، خبر شهادت پسران و نوه‌های اسماعیل هنیه در خاک غزه و در حمله هوایی رژیم صهیونیستی را بازنشر داد.

روز چهارشنبه ۱۰ آوریل بود که جنبش حماس تایید کرد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطیء غزه، خودروی حامل سه فرزند و چند نوه رئیس دفتر سیاسی حماس هدف قرار گرفت و همه آنها به شهادت رسیدند.

پسر بزرگ هنیه، عبدالسلام نیز در یک پست فیسبوکی شهادت سه برادرش حازم، امیر و محمد و فرزندانشان را تایید و خدا را برای این عزتمندی شکر کرد.

پس از اعلام این خبر بود که کانال تلگرامی صابرین نیوز با انتشار تصاویری تمامی اعضای شهید خانواده این رهبر حماس که تاکنون در حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند را منتشر کرد.

پس از انتشار خبر شهادت فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس در العربیه بدون هیچ عذرخواهی به دلیل انتشار خبر دروغ درباره آنها، چندین رسانه و شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از این خبرسازی شبکه العربیه پرداختند و خبر آن درباره فرزندان هنیه مبنی بر فرارشان از غزه از طریق گذرگاه رفح و زندگی در ترکیه را بازنشر دادند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    14 1
    از نگاه العربیه و گردانندگان آنها یعنی سعودیها، در جنگ روانی با طرف مقابل هر دروغی را میتوان علیه شخصیتهای مهم آنها به خورد مخاطب داد و اگر مخاطب این دروغها را باور کند باعث خوشحالیه و اگه اتفاقی بیفته و اون شخصیتهای مهم کشته بشن باز هم باعث خوشحالیه ، ولی من و امثال من این رو نهایت بیشرفی می دونیم، باشد که ببینیم که کجا حال اینا گرفته خواهد شد و این خوشحالیها به غمی بزرگ و ابدی تبدیل خواهند شد.
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      2 0
      رسانه شیاطین مغلوب ارداه خداوند خواهند شد
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    12 0
    خداوند در دنیا منافقین را رسوا میکند ولی بد باحال آنها در آخرت. آل سعود یا هر کسی که فریب منافقین را خورده اند بدانند بد عاقبتی منتظر آنها خواهد بود
  • CA ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    2 0
    لعنت خدا بر آلسعود آلصهیون
  • DE ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    1 1
    سوال اینست که چرا ؟ بعد از ترور سردار سپاه ، که سوالات و ابهامات زیادی درباره چرا اسراییل با رهبران حماس کاری ندارد و سرداران سپاه ایران را ترور میکند ناگهان نوه فرزندان هنیه ترور میشوند که هیچ نقشی به جز رفع این ابهام ندارند ،فهممون بره بالا
  • نکیسا DE ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    3 0
    بنازم به این اعتقاد آهنین ، باید خیلی بزرگ بود که با چنین مصیبت بزرگی نشکست ، تعظیم به این بزرگی
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    1 0
    ب امید نابودی تمام دشمن‌های ایران ایرانی چ خارجی چ داخلی چ حرامزاده چ حلال‌زاده.هرکی بفکر ذره ای آسیب ب ایران عزیزه امیدوارم فجیع‌ترین جنایات واسه خودش وهمفکراش بیفته.میشه صبرخدا لبریز شده ومثل قوم ثمود قوم لوط هیچ اثری ازشون نمونه
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    1 0
    متاسفانه بسیاری از دروغ های العربیه رفرنس های غلط تاریخی شده اند
  • SE ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    1 0
    گردانندگان شبکه سگعودی العبریه از اقوام سگاینه اسقاطیلی است و در بین اصحالات هم سگاینه وجود دارد برای نمونه کسی را که عمه اش در گورستان یهودی های دماوند دفن است
  • محمد IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    یکسری مثلا ایرانی هم تو اینستا همین دورغ ها رو داشتن میخوردن،شرف هم چیز خوبیه .
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    صعودی بخوانید صعودی
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    روحشان شاد شهادت سه برادر هنیه مبارکباد. سعودیها همه را مثل خودشان می بینند خیال می کنند همه مثل فرزندان شان نامشروح خویش عیش ونوش می کنند عرب کافر وعرب مشرک در سعودی- قطر امارات بحرین هستند اینان از همان نسلی هستند پیامبر اسلام را به تنگ آوردند و فرزندان پیامبر را در صحرای کربلا شهید کردند و اهل بیت را اسیر نمودند. جاهلیت در ذات عربها آمیخته هست آنانی که در آن کشور خوب هستند نژادشان عرب نیستند در آن زمان اسیر بودند و از سایر نقاط که لشکرکشی میکردند در آنجا ماندند. بدترین قوم درجهان عربها هستند به همدیگر رحم نمی کنند چه بشه به سایرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس