کد خبر 1592411
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
فغانی داور بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا

داور بین‌المللی ایرانی بازی برگشت نیمه نهایی منطقه شرق آسیا در لیگ قهرمانان آسیا را سوت خواهد زد.

به گزارش مشرق، علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران ، بازی حساس برگشت نیمه نهایی تیم های ژاپنی یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دی کره جنوبی را سوت خواهد زد . این دیدار روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در یوکوهامای ژاپن برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 0
    افرین به این داور استرالیایی.بهترین کارو کرد از ایران رفت
    • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      0 1
      شما اشتباه میکنید. او بلطف شخصی در فدراسیون فوتبال ایران استرالیایی شد. او به استرالیا مهاجرت ولی در لیگ ایران کار میکرد و میخواست نماینده ایران در نهادهای اسیایی و جهانی باشد. ولی او بلطف شخصی در فدراسیون فوتبال ایران بعلت سن بالا بازنشسته و با اغوش باز از طرف کشور استرالیا که داوران بین المللی زیادی دارد قبول و بعنوان نماینده استرالیا در جام جهانی 2022 شرکت کرد. این شخص که کاربران میتوانند نام او را پیدا کنند از گمار افرادی هستند که کاسه داغتر از اش سیاستهای این ملت شده است.او منافع این مملکت را بعلت نادانی، بیکفایتی ، دورویی، و..... و با استفاده از سیستم خاله زنکی و کاسه داغتر شدن برای خوش نامی/ خوش خدمتی/ و بالا رفتن در رتبه انقلابی او را به جهانیان فروخت و البته استرالیا که توانایی شخصی و حرفه ای را یکی از شرایط قبولیت شهروندی و مهاجرت میداند او را قاپید. احمقانی نظیر این شخص نقطه ضعف حکومت هستند که ملت را از دولت میرانند.
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 1
    چرا فقانی را داور ایرانی مینامید؟ . ایا این بعلت تولد او در ایران است؟. مگر شخص کاسه داغتر از اشی در فدراسیون فوتبال ایران او را بعلت سن بالا از نمایندگی ایران در جام جهانی 2022 منع و اخراج نکرد؟ و مگر ما تا بحال نشنیده و در مطبوعات ایران نخوانده ایم که او بعلت مهاجرت منع از داوری شد.؟ البته این کاسه داغتر از اش البته میدانست چه تعدادی از دولتیان حقوق گیری در ایران دارای این وضعیت هستند. بکوری چشم این احمق دولت استرالیا فقانی را بعنوان نماینده داوری ان مملکت در جام جهانی 2022 به فیفا معرفی کرد. و البته من نمیدانم فقانی از طرف چه کشوری در این بازیهای نیمه نهایی لیگ قهرمانی اسیا سوت میزند. ولی دوست دارم ملت این کاسه داغتر از اش را برای ملت دوباره زنده کند.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 1
    فغانی کیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس