کد خبر 1592208
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
ابراز نگرانی جو بایدن از فروپاشی احتمالی «ناتو»

جو بایدن در مصاحبه با شبکه اسپانیایی زبان (Univision)با ابراز نگرانی از وضعیت نظامی متحدانش در اروپا فروپاشی احتمالی ناتو در شرایط دشوار کنونی اوکراین در مصاف با روسیه را فاجعه‌آمیز خواند.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی رسانه‌ای درباره احتمال فروپاشی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) واکنش نشان داد.

جو بایدن با ابراز نگرانی از وضعیت متحدان اروپایی خود در مصاف با ارتش روسیه از وضعیت نظامی متحدان اروپایی‌اش در اوکرانی واقع در جبهه شرقی اروپا ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه روز چهارشنبه گزارش داد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان در آمریکا (Univision Noticias) گفت: « بدترین مسئله‌ای که می‌توان تصور کرد این است که ناتو به سمت از هم گسیختن حرکت کند و این واقعه، برای آمریکا و اروپا و جهان فاجعه‌بار خواهد بود.»

جو بایدن با اشاره به پیوستن شرکای جدید اروپایی به سازمان ناتو طی ماه‌های اخیر (فنلاند و سوئد) اضافه کرد که سازمان ناتو با متحدان جدیدش هم اکنون به قلمرو سرزمینی خود دو هزار مایل دیگر گسترش داده است.

پیش از این، ویلادیمیر زلنسکی در سخنانی از کمبود مهمات و تسلیحات در جبهه‌های نظامی در شرق اوکراین در مصاف با ارتش روسیه ابراز نگرانی کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عمیر IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 1
    سرت سلامت بایدن خان
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    2 1
    فروپاشی ناتو دنیا را مکان بهتری برای زندگی می کند.
    • عمیر IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      0 1
      هیچ چیزی بهتر از این نیست که اشغالگرای کمونیست روسی تجزیه بشه و مستعمره اوکراینی ها بشه
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      0 0
      عمیر احمق -بایدن میخواد با این حرفش اروپایی ها رو سر کیسه کنه تا سلاح بنجل امریکایی بهشون بفروشه -ترامپ عربستان رو گاو شیرده امریکا کرد -بایدن اروپایی ها رو -چهار تا خر مثل عمیر هم منتظرند که سلاح امریکایی شق القمر کنه
  • حسن حسینی IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    راه انداختن جنگ اوکراین با روسیه بزرگترین حماقتی بود که اروپاییها به رهبری امریگا مرتکب شدند ! اگر این جنگ راه تمی افتاد ناتو هم به مشکل نمی خورد !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس