کد خبر 1592174
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
فرانسه: تحریم‌ شهرک‌نشینان اسرائیلی همچنان ادامه دارد

وزیر کابینه فرانسه با اشاره به اینکه فعلا برنامه‌ای برای تحریم‌های عمومی علیه رژیم صهیونیستی وجود ندارد، تاکید کرد که تحریم‌های قبلی علیه چند شهرک‌نشین‌ صهیونیست ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، «استفان سژورنه» وزیر خارجه فرانسه درحالیکه این کشور به تازگی تحریم‌هایی علیه چند شهرک نشین صهیونیست به دلیل رفتارهای خشونت آمیز علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری اعمال کرده است، تاکید کرد که پاریس به این روند ادامه خواهد داد.

با این حال سژورنه امروز به قانونگذاران مجمع ملی این کشور گفت: هیچ برنامه‌ای در مرحله فعلی برای تحریم‌های عمومی علیه اسرائیل وجود ندارد.

اظهارات وزیر خارجه فرانسه یک روز پس از آن بیان شد که وی در مصاحبه‌ای بیان کرد: تحریم‌ها می‌تواند گزینه‌ای برای اعمال فشار بر اسرائیل باشد زیرا جنگ در غزه افکار عمومی را در فرانسه که خانه جمعیت بزرگی از مسلمانان و یهودیان است، تحت تاثیر قرار داده است.

سژورنه همچنین اظهار داشت: فرانسه یکی از اولین کشورهایی بود که تحریم‌های اروپایی را علیه شهرک نشینان غیرقانونی یهودی در کرانه باختری رود اردن که در اقدامات خشونت آمیز علیه فلسطینیان شرکت داشتند، پیشنهاد کرد.

او در مصاحبه با رادیو فرانسه و فرانس ۲۴، گفت: باید اهرم‌های نفوذ وجود داشته باشد و این اهرم‌ها چندگانه هستند. تحریم‌ها می‌توانند امکان عبور کمک‌های بشردوستانه را از پست‌های بازرسی فراهم کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 0
    باوشه ، ما هم قبول کردیم، خر خودتونین!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس