کد خبر 1592162
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
عامل تیراندازی به سمت عشایر در فارس دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان کوار گفت: عامل تیراندازی به سمت عشایر در این شهرستان با هدف دور کردن آنها خصوصا دام‌ها از زمین‌های کشاورزی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیدرحمان هاشمی چهارشنبه در این باره گفت: تیراندازی به سمت عشایر در اطراف شهر کوار، به پلیس اعلام شد که رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی را شناسایی کنند و وی را دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را دور کردن عشایر از زمینهای کشاورزی عنوان کرد، گفت: فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حیدر صالح IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    1 0
    البته دام پروران و دام چرانان حق ورود به زمین های کشاورزی را ندارند و اصحاب کشت و زرع حق شکایت و دریافت خسارت از دام چران را دارد اما ازهیچ فردی حق تیراندازی به انسان ها را ندارد مگر انتظامی طبق قانون به کارگیری سلاح باشد
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    بدلیل عدم نظارت دستگاه‌های مرتبط خصوصا واحد مرتع منابع طبیعی، عشایر با چرای بی‌رویه مراتع و منابع طبیعی موجب تضعیف و تخریب پوشش گیاهی در منابع طبیعی گشته که ضرر جبران ناپذیری به اقلیم کشور وارد آورده‌اند و علاوه بر آن برخی دامداران سهوا یا عمدا اقدام به چرای دسترنج کشاورزان نموده که علاوه بر وارد آوردن خسارت به محصولات کشاورزی موجب ایجاد تنش و درگیری می‌شوند. که البته اقدام صحیح اسکان عشایر که سالها در دستور کار دولتمردان قرار گرفته اگر بصورت درست پیگیری و انجام شود در حل این مشکلات سودمند خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس