کد خبر 1592002
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
سرقت

-فرمانده انتظامی مراغه گفت: یک زن سارق طلا که در پوشش دوست خانوادگی نسبت به ۲ مورد سرقت اقدام کرده بود، در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ توحید فارسی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع سرقت طلا از ۲ باب منزل، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، هویت سارق را که یک زن در پوشش دوست خانوادگی مالباختگان بود را شناسایی و او را پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه، متهمه در تحقیقات فنی پلیس لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که با مالباختگان دوست خانوادگی بود و به منزل آنان رفت و آمد داشت.

سرهنگ فارسی افزود: متهمه پس از متوجه شدن وجود طلا و محل اختفای آنها، از یک فرصت مناسب برای سرقت استفاده کرده و اموال مسروقه را در تهران و شهرستان به فروش رسانده بود.

وی با بیان اینکه تلاش کارگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری مالخران ادامه دارد، گفت: متهمه هم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایب تحویل شد.

فرمانده انتظامی مراغه از شهروندان خواست تا همواره به هشدارهای پلیسی توجه کرده و از اعتماد بی‌جا به دوستان، آشنایان و اطرافیان خودداری، و از حمل و نگهداری وجه نقد و دیگر اشیای باارزش و قیمتی همچون طلا در معرض دید افراد خودداری کنند.

سرهنگ فارسی همچنین نصب دوربین و سایر تجهیزات ایمنی را خواستار شد تا امنیت در محل زندگی افزایش یابد و از وقوع جرم جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    خانواده ها اینقدر ساده لوح نباشن و به هرکس اعتماد نکنن، که این بلا سرشون بیاد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس