پیکر ۴۰۹ شهید از بیمارستان الشفا در غزه پیدا شده است

دفاع مدنی در غزه امروز-سه‌شنبه- از یافتن پیکر ۴۰۹ شهید از مجتمع پزشکی الشفا در غزه از زمان عقب‌نشینی اشغالگران از خان یونس خبر داد.

به گزارش مشرق، دفاع مدنی غزه تاکید کرد: از جامعه جهانی و طرف‌های مربوطه می‌خواهیم تجهیزات لازم و دستگاه‌های حفاری را برای یاری به خارج کردن پیکر شهدا از زیر آوار را تامین کنند.

پیشتر خبرنگار الجزیره گزارش داد که تیم‌های پزشکی از زمان عقب نشینی نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی ۳۸۱ پیکر شهید را در مجاورت مجتمع پزشکی الشفا در غزه پیدا کردند.

روز گذشته دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه نیز اعلام کرد: میزان تلفاتی که طی جنایت‌های اسرائیل در بیمارستان الشفا و اطراف آن ایجاد شده، هنوز به طور کامل مشخص نشده است. آمارهای اولیه نشان می‌دهد بیش از ۱۵۰۰ نفر کشته، زخمی و مفقود شده‌اند که نیمی از آن‌ها زن و کودک هستند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    خدایا بحق این شب عزیز بحق آه مظلومان غزه و اشک چشم کودکان بی گناه غزه شر اسراییل و امریکا و انگلیس و فرانسه رو به خودشون برگردون... خودشون رو باعث نابودی خودشون قرار بده... سایه شر این شیاطین رو از این دنیا کوتاه کن
  • DE ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    صقیونیستهای کودک آزار کودک کش کفتار صفت خون آشام گوساله سامری پرست از قدیم الایام جانی دزد غارتگر نزولخور مال جمع کن بیشرف پست و حیوان بوده اند تازه گی ندارد. حتی یهودیهای معتقد به آیین حضرت موسی ع این حیوانات وحشی را یهودی نمیدانند. و از این دیو ودد متنفر هستند.اینها همان داعش تروریست و جیش الظم تروریست هستند اینها همان منافقان و جانیان به ظاهر دوپا هستند. اینها یهودی نیستند .کما اینکه داعش تروریست و جیش الظلم یا همان ادرار ظلم مسلمان نیستند ابلیس درونی خود را میپرستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس