کد خبر 1591744
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
تاج: AFC هر سال محدودیت‌های خود را جدی‌تر می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: موضوع فیرپلی مالی جزو قوانین اصلی AFC، آینده فوتبال کشور و تکلیف مجلس است و هر ساله بخش‌نامه و محدودیت‌های خود را جدی‌تر می‌کند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیران عامل باشگاه‌ها درباره فیرپلی مالی گفت: انشالله پایان ماه رمضان مقارن با آمرزش همگی ما باشد و عید سعید فطر را پیشاپیش تبریک عرض می‌کنم. امروز خدمت وزیر محترم ورزش و جوانان و مسئولان این وزارت‌خانه و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر کشور هستیم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: موضوع فیرپلی مالی که جزو قوانین اصلی AFC و آینده فوتبال کشور و تکلیف مجلس هم است و سال‌های قبل به دلیل برخی از مشکلات مجوز حرفه‌ای، سقف بودجه برای باشگاه‌ها گذاشتیم که خالی از اشکال نبود و پس از جمع بندی‌هایی که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که جلسه‌ای با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر داشته باشیم چون اجرای فیرپلی مالی زیرساخت و چارچوب‌هایی را می‌طلبد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: وزیر ورزش، اطلاعات کافی از فوتبال دارد و سال‌های سال در ساختار ورزش کشور بوده‌ و در این جلسه‌ خواستیم مسائل و صحبت‌های همه مطرح شود. مجموع صحبت‌های امروز باید این باشد که در مجوز حرفه‌ای مشکلات کمتری داشته باشیم. AFC هر سال بخش‌نامه و محدودیت‌های خود را جدی‌تر می‌کند و محدودیت‌های جدیدی را ممکن است در آینده در نظر بگیرد و این می‌تواند باعث دردسر شود. از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که این جلسه برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس