کد خبر 1591639
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
خشم جواد نکونام؛ به خاطر آرامش استقلال سکوت کرده بودم/ یک دوست در انتقال ماشاریپوف کمک کرد/ اورونوف را می‌خواستم اما...

جواد نکونام پس از مدت‌ها سکوت و مصاحبه نکردن در گفتگویی برخی از مسائل باشگاه استقلال را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در گفتگویی که با شبکه خبر داشت نسبت به عدم پیوستن اورونوف به این باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد که درخواست رسمی خود را برای باشگاه ارسال کرده است.

جواد نکونام در این باره عنوان کرد: ۱۶ آبان اورونوف مقابل نساجی به میدان رفت و مورد توجه من قرار گرفت و شخصا به باشگاه نامه زدم که این بازیکن را می‌خواهم، به مدیر باشگاه در واتس‌اپ هم پیام فرستادم و مدارکش موجود است.

نکونام در ادامه افزود: جلال‌الدین ماشاریپوف را هم می‌خواستیم و می‌گفتند نمی‌شود و یکی از دوستان را پیدا کردیم واسطه این انتقال شد و در نهایت انجام شد.

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت آشفته باشگاه گفت: من به خاطر آرامش استقلال سکوت کردم ولی یک عده سوءاستفاده کردند، از این به بعد قبل و بعد کنفرانس مصاحبه می‌کنم.

نکونام در انتها بار دیگر به اختلافش با مدیریت تیم اشاره کرد و افزود: به باشگاه گفتم بیانیه بدهید و از تیم حمایت کنید، اما گفتند فدراسیون دستور داده که نباید باشگاه‌ها بیانیه بدهند. این درصورتی است که یک تیم برنده بیانیه داده و یه تیم هم بین دو نیمه بیانیه داده بود. چرا بقیه تیم‌ها می‌توانند بیانیه بدهند اما استقلال نمی‌تواند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 2
    برو بابا
  • شاهرخ IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 2
    عمو جواد جام پرید خداحافظ فقط ارتش سرخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس