مواد مخدر

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۳۴۶ کیلوگرم انواع مواد افیونی در ۱۵ روز ابتدای سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار مهدی کرمی با اشاره به مبارزه جدی و بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر در غرب استان تهران گفت: در ۱۵ روز ابتدای سال ۱۴۰۳ طرح‌های پاکسازی و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه افزود: در جریان اجرای این طرح‌ها، با انهدام ۱۱ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر، ۲۵ قاچاقچی، ۱۰۴۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد افیونی دستگیر و ۱۰۰۴ معتاد متجاهر از سطح شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به افزایش ۴۱ درصدی کشف مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: در ۱۵ روز گذشته، با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی مأموران انتظامی، ۲۸۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۴۰ کیلوگرم حشیش، یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و ۱۹ کیلوگرم شیشه در این منطقه کشف شد.

سردار کرمی با بیان اینکه کلیه افراد دستگیر شده در حوزه مواد مخدر پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده‌اند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    لفابه سرداربگوییدبزرگراه یادگارشمال به جنوب خروجی حکیم غرب درست درمحل رمپ خروجی بالای ارتفاع مشرف به خروجی ماهاست موادمخدرباتاریک شدن هوابفروش می رسد وماشین هادرمحل خروجی جهت تهیه موادتوقف می کنند.چندبارنیروی انتظامی درآن محل حضورپیداکرده اما بعدازرفتن آنهاموادفروشان درمحل مجدداحاضرمی شوند.باوقاحت لباس شبرنگ دارمی پوشند وازدورقابل رویت هستنددرفصل سرماهم آتش روشن می کنند.
  • هادی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    همشون با قرار وثیقه آزاد میشن. من موندم نیروی انتظامی خسته نمیشه اینقدر این ارازل و میگیره و قوه قضائیه آزادشون میکنه؟ برادر بیکاری؟ ولشون کن بزار به کارشون برسن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس