کد خبر 1591312
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
اصلاح‌طلبان

مدعیان اصلاحات در روزنامه‌ها و رسانه‌های خود دَم گرفته و یکسره هشدار می‌دهند که نباید با حمله به اسرائیل باعث جنگ بشویم!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یادته بعد از فرار آمریکا از افغانستان برخی از مدعیان اصلاحات پیشنهاد می‌کردند که ایران به کمک احمد مسعود، پسر احمدشاه مسعود در دره پنجشیر برود و با طالبان بجنگد!

گفتم:‌ یعنی مدعیان اصلاحات پیشنهاد می‌کردند ایران به حمایت از آمریکا وارد جنگ شود؟!

گفت: مگر غیر از این است؟ اما، حالا که رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران، تعدادی از اعضای برجسته سپاه را به شهادت رسانده و ایران قرار است این رژیم منحوس و خبیث را مجازات کند، همین طیف از مدعیان اصلاحات در روزنامه‌ها و رسانه‌های خود دَم گرفته و یکسره هشدار می‌دهند که نباید با حمله به اسرائیل باعث جنگ بشویم!

گفتم: آن‌جا که پای منافع آمریکا در میان بود و ماجرا ربط چندانی به ما نداشت، اصرار داشتند به نفع آمریکا با طالبان وارد جنگ شویم! ولی این‌جا که پای شهادت فرماندهان سپاه در میان است و حق ماست که متجاوزان را مجازات کنیم، اصرار دارند که از مجازات صهیونیست‌ها صرف‌نظر کنیم!

گفت: این جماعت چه عشق و علاقه‌ای به آمریکا دارند! چرا؟!

گفتم: آموزگار از دانش‌آموزی پرسید؛ بگو ببینم آمریکا چند حرفه؟‌ دانش‌آموز گفت؛ آقا اجازه؟ بابام میگه آمریکا قربونش برم اصلاً حرف نداره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    4 15
    الان حاکمیت و فرمان دست اصولگرایان هست نه اصلاح طلبان! حالا اینها گفتند حمله نکنید!شما هم نکردید.! بفرمایید انتقام بگیر چرا مزخرف و بی ربط به این و آن گیر دادی؟!
  • US ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 0
    ای ملعون
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      1 0
      ههههه. اسمت "ای ملعون" ه؟ من تا حالا فکر می کردم اسمت "تفاله" س. تفاله آمریکا_اسرائیل. محاله کامنتی بدی ضد این دوتا رژیم کثافت و وحشی خونخوار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس