کد خبر 1591260
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
موضع کاخ سفید درباره کاهش نیروهای اسرائیل در نوار غزه

سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به کاهش نیروهای اسرائیلی در نوار غزه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، جان کربی، سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز (یکشنبه) در مصاحبه با شبکه ای‌بی‌سی نیوز گفت: به نظر می‌رسد کاهش نیروهای ارتش اسرائیل در جنوب نوار غزه یک «استراحت و بازسازی» باشد و لزوماً نشان دهنده عملیات جدیدی نیست.

وی در پاسخ به سوالی درباره آرایش نظامیان صهیونیست در نوار غزه هم اظهار داشت: همانطور که ما از اخبار و اعلامیه‌های اسرائیل می‌فهمیم، کاهش نیروها مربوط به استراحت و تجهیز قواست.

ارتش اسراییل پیشتر گفته بود که نیروهای خود را در نوار غزه کاهش خواهد داد و تنها یک تیپ در این منطقه مستقر خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    اگر حزب الله بعد از اتش بس با عزه بزنه اسراییل هم می تونه بزنه ...
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      زرشک
  • DE ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    غزه مال غزه است .
  • DE ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    شاید یکی از موذی بازی اسقاطیلی هاست.! لبنان و سوریه به گوش باشن .
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان: تشکل‌های دانشجویی در درجه اول باید نگاه‌شان به داخل دانشگاه‌ها باشد/ نگاه نقادانه در کنار نگاه سرافرازانه به پیشرفت‌ها داشته باشید/ عدالت، نفی فاصله طبقاتی در استفاده از فرصت‌های عمومی است . رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموند: نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجوی امروز را به سمتی هدایت کند که به گره‌گشایی مشکلات نزدیکتر باشد. به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار ۵/۲ ساعته با حدود ۳ هزار نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها، فردای بهتر از امروز را مقصود اصلی کشور و نظام خواندند و با فراخوان دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی به ارائه راهکارهای نو به نو برای تحقق این هدف اساسی و پیشرفت بدون عقبگرد مادی و معنوی کشور گفتند: تربیت عالم، تولید علم و جهت دادن به این دو مقوله سه وظیفه اصلی دانشگاه است. ایشان طبیعت محیط دانشجویی را شاد، زنده، پرهیجان، مطالبه‌گر و شوق‌آفرین خواندند و با اشاره به لزوم دنبال‌گیری مطالب مطرح شده نمایندگان تشکل‌ها در این دیدار، گفتند: هر پیشنهادی باید ضمن داشتن عمق تحلیلی و فکری، واقع‌بینانه و پخته باشد و به گره‌گشایی از مشکلات کمک کند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به سخن یکی از نمایندگان تشکل‌ها درباره تفاوت دیدگاه ایشان با سال ۸۱ درباره «عدالت»، تأکید کردند: تفاوت این است که اصرار بنده بر عدالت بیشتر شده است. ایشان ماه رمضان امسال را از لحاظ بروز و ظهور جنبه‌های معنوی در جامعه از جمله رواج جلسات تلاوت، ماهی خوب خواندند و با توصیه به دانشجویان برای حفظ نورانیت و طهارت حاصل‌شده در این ماه افزودند: راه اصلی تحقق این هدف، پرهیز از گناه است. رهبر انقلاب اسلامی غفلت از گناه بودن برخی کارها را علت ارتکاب آنها دانستند و گفتند: برخی حرف‌زدن‌ها و نوشته‌ها در فضای مجازی که بدون تحقیق و توجه و دقت انجام می‌شود، مصداق گناه غافلانه است و فرد حتماً باید در درگاه خداوند پاسخگو باشد. ایشان افزودند: البته به هیچ‌وجه به محافظه‌کاری، انتقاد نکردن و ایراد نگرفتن توصیه نمی‌کنیم اما باید در هر حرف و عمل خود دقت کافی کنیم. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دانشجو را عنصری جوان، پرتوان، پرانگیزه، اهل «علم و فکر و اندیشه» و آینده‌دار توصیف کردند و گفتند: با توجه به این خصوص
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      شما خودت یه خبرگزاری هستی داداش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس