کد خبر 1591206
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
مبلغ جرائم رانندگی ۵ برابر می شوند

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنابر اعلام و ابلاغ صورت گرفته، تخلفات جرائم رانندگی با در نظر گرفتن ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات پلیس افزایشی ۴ تا ۵ برابری خواهند داشت.

به گزارش مشرق، سردار سید تیمور حسینی در خصوص خبر منتشر شده. با این عنوان که مبالغ جرائم رانندگی ۵۰۰ برابر خواهند شد. گفت: این خبر کاملا اشتباه است. و خبرگزاری منتشر کننده این اخبار بدون اطلاع دقیق از مبالغ افزایش جرائم رانندگی اقدام به انتشار آن کرده است.

وی در ادامه با توجه به اخبار صحیح منتشر شده در خصوص افزایش مبالغ جریمه در ایام نوروز افزود. بنابر اعلام و ابلاغ هیات دولت تخلفات جرائم رانندگی با در نظر گرفتن ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات پلیس افزایشی ۴ تا ۵ برابری خواهند داشت. و تنها تخلفی که ۷ برابری داشته، رانندگی در مواقعی است که فرد مشروبات الکلی یا مواد مخدر مصرف کرده باشد.

سردار حسینی در انتها ضمن گلایه از بی دقتی و اقدام غیرحرفه‌ای این رسانه گفت. بنابر اهمیت و حساسیت اینگونه اخبار، موضوع طرح شکایت از طریق مراجع قضایی بدلیل تشویش اذهان عمومی اقدام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • BG ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 0
    مگه افزایش چهار پنج برابری کم هست ! افزایش جرایم فقط باعث افزایش رشوه خواهد شد. فرهنگ رانندگی چیزی نیست که با جریمه درست شود
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 1
    ما را از مرگ میرهانن تا به تب رضا دهیم!!!!!!!!میگن 400تا500برابر وبعد میگن 4تا5برابر تا خوشحال وراضی شویم!!!مگه این رقم 4تا5برابر کم است؟؟؟یعنی یک جریمه 200هزارتومانی میشه 800 هزارتا بک میلیون تومان!!!!! ای خدا به کی پناه ببریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      تخلف نکن تا جریمه نشی، چه 1 ریال چه 1 میلیون تومن
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 0
    دیگه فرقی بین پراید و پرادو نیست و هردو درجاده ها و خیابانهای ایران ازیک قانونی تبعیت میکنن وبا یک سرعت حرکت خواهندکرد!!!خخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    1 0
    اول اینکه اشکال از رسانه نیست و اشکال از سواد شخص ایشونه که به جای 500 درصد گفته 500 برابر، در ثانی به جای اینکه راهداری و خودروساز رو بابت ترک فعلشان که منجر به تخلفات رانندگی و تصادفات میشه جریمه کنید، بازم میخواید جیبتون رو از مال ملت پر کنید و سوم اینکه خدا خیلی زود ریشه ظالمان را میخشکاند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس