کد خبر 1591168
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
سخت‌ترین بازی استقلال برابر تراکتور خواهد بود

پیشکسوت استقلال می‌گوید: استقلال با نتیجه مساوی که برابر مس رفسنجان به دست آورد شرایط را برای بازی بعد خود برابر تراکتور سخت کرد و باید به سختی بجنگد تا صدرنشینی را از دست ندهد.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور، در ارزیابی از عملکرد آبی پوشان برابر مس رفسنجان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: با نتیجه مساوی که استقلال برابر مس رفسنجان کسب کرد ۲ امتیاز بازی را از دست داد و کار را برای خودش سخت کرد. استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی و حفظ صدرنشینی نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد و فضا را برای حریفان خود جهت قرار گرفتن در صدر جدول فراهم کند.

اکبرپور در ارزیابی از عملکرد بازیکنان مس رفسنجان، خاطرنشان کرد: مس رفسنجان با آمدن نویدکیا متحول شده و بازیکنان خوبی هم دارد. این تیم برابر استقلال با انگیزه بسیار بالایی بازی کرد و هدفش توقف استقلال بود که به هدف خود رسید.

بیشتر بخوانید:

بایدها و نبایدهای استقلال برای رسیدن به قهرمانی

وی ادامه داد: کار استقلال برای بازی بعد برابر تراکتور سخت شد. تراکتور یکی از بهترین‌های تیم‌های لیگ است و با مربی با دانش و بازیکنان خارجی خوبی که دارد برای قهرمانی در لیگ می‌جنگد و امتیاز گرفتن برابر چنین تیمی به راحتی امکانپذیر نیست. بنابراین اگر استقلال در این بازی نیز امتیاز از دست بدهد از کورس قهرمانی عقب می‌افتد و شرایط برای این تیم سخت خواهد شد.

پیشکسوت استقلال در پایان تصریح کرد: در حال حاضر که لیگ به جای حساس رسیده هر بازی آن برای استقلال مانند جام حذفی می‌ماند که اگر ببرد صعود می‌کند و اگر ببازد قهرمانی را از دست می‌دهد. استقلال بعد از این باید بازی‌ها را به شکلی پیش ببرد که جلوی هیچ کدام از حریفانش ۳ امتیاز را از دست ندهد. البته تراکتور نیز تیمی نیست که به راحتی به استقلال امتیاز بدهد و قطعا استقلال سخت‌ترین بازی خود را برابر تراکتور خواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 3
    اتوبوسی می بنده بازی رو درمیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس