کد خبر 1590423
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس

کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس خواستار به کارگیری تمام توان و امکانات برای تبدیل این روز به روز خشم جهانی علیه رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش مشرق، کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند: روز جهانی قدس امسال در این لحظات تاریخی که بر ملت فلسطین و امت و مقاومت جسور آن می‌گذرد به منزله عهدی است که مجددا با قدس و مسجد الاقصی و غزه بسته می‌شود؛ غزه‌ای که با خون زنان، کودکان و سالمندانش طغیان و سرکشی محور شر صهیونیستی-آمریکایی را به چالش می‌کشد؛ محوری که مرتکب نسل کشی و پاکسازی نژادی با هدف از بین بردن مسئله فلسطین شده است.

به نقل از خبرگزاری شهاب، در این بیانیه آمده است: حماسه طوفان الاقصی در هفتم اکتبر توهمات و خرافات صهیونیستی-آمریکایی را از بین برد که دشمنان امت و کسانی که با دشمن صهیونیست سازش کرده‌اند آن را تبلیغ کردند و تلاش کردند آن را در ذهن ملت‌ها و آزادگان بکارند و آن‌ها را وادار به پذیرش این توهم کنند که رژیم نازی صهیونیستی شکست ناپذیر است.

در ادامه این بیانیه آمده است: باید از تمام توان و امکانات و تلاشمان در روز جهانی قدس استفاده کنیم تا این روز روز خشم جهانی و طوفان تمام آزادگان امت اسلامی و جهان در مخالفت با ادامه نسل کشی مردم غزه توسط صهیونیست‌ها باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس