کد خبر 1590216
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
تکذیب جبلی در مورد شایعه استعفای خود

رییس سازمان صدا و سیما گفت: امسال بی‌سابقه‌ترین روز قدس را از ابتدای پیروزی انقلاب، پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص روز قدس امسال و ویژگی‌های آن، گفت: به نظر می‌آید امسال بی‌سابقه‌ترین روز قدس را از ابتدای پیروزی انقلاب پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: روز قدس امسال همزمان با عملیات تاریخ‌ساز و قهرمانانه طوفان الاقصی و مقاومت فلسطینی و شکست ترمیم ناپذیری که رژیم غاصب صهیونیستی در این عملیات از مقاومت متحمل شده است، همراه است.

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: شاهد جنایات هولناکی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب می‌شود هستیم؛ کودک کشی گسترده و اقدام به قتل عام مردم بی‌گناه و محاصره آنان و نرسیدن غذا و مواد مورد نیاز به آنها بخشی از جنایاتی بوده که رژیم صهیونیستی در این ایام انجام داده که در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

جبلی با اشاره به خشم جهان اسلام از رژیم صهیونیستی اذعان کرد: امسال خشم و نفرت جهان اسلام به ویژه مردم عزیز کشورمان در ایران از جنایات رژیم صهیونیستی، موجب می‌شود تا شکل و قالب قوی‌تری را نسبت به روز قدس سال‌های گذشته، شاهد باشیم و این به دلیل توجه مردم عزیز ما به مسئله فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است که در غزه مرتکب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    مسائل امنیتی رو ده برابر شدید تر رعایت کنین زبونم لال اتفاق کرمان تکرار نشه! ازین یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و صهیونیست‌های حرامزاده هرچی که بگین برمیاد!!
    • ZA ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 2
      با این حقوقی که برا کارگر تصویب کردن انتظار دارن ملت برن روز قدس؟!
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    2 0
    من میرم راه پیمایی
  • DE ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    1 0
    آدم برای خدا و انسانیت میره راهپیمایی قدس تا به همه ظالمین ، ستمگران جنایتکار صهیونیست یک نه بزرگ بگه! تا از مردم مظلوم غزه پشتیبانی کنه. خدا در قرآن فرموده که ظالمین رو دوست نداره و ازشون بیزاره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس