کد خبر 1590207
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
لهستان

وزیر امور خارجه لهستان در واکنش به حمله صهیونیست‌ها به تیم امدادی یک نهاد بین‌المللی بشردوستانه گفت که به نظر می رسد صهیونیست‌ها به دنبال قربانی کردن هفت نفر به بهانه هدف قرار دادن یک عضو حماس بودند.

به گزارش مشرق، گاردین نوشت: رادوسلاف سیکورسکی در مصاحبه با بی بی سی گفت که هدف قرار دادن کاروان امداد رسان "سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی" در روز دوشنبه نشان داد که نیروهای (رژیم) اسرائیل به دنبال قربانی کردن افراد بی گناه به منظور هدف قرار دادن آن چه که آنها عامل حماس قلمداد می کردند، بودند.

سیکورسکی به مخاطبان رادیو۴ بی بی سی گفت: رئیس ستاد ارتش (رژیم) اسرائیل مدعیست که آنها درباره هویت (قربانیان) دچار اشتباه شدند و فکر می کردند که یک تروریست در بین آنها است.

وی ادامه داد: اما حتی اگر این ادعا هم درست باشد به نظر می رسد که به دنبال قربانی کردن هفت بی گناه برای فردی بوده اند که یک خطر فوری محسوب نمی شد. این ها خطرات اخلاقی هستند که من فکر نمی کنم قابل قبول باشد.

وزارت امور خارجه لهستان به دنبال کشته شدن یکی از اتباع این کشور که به نظر می رسد در بین هفت امداد رسان این نهاد بین المللی بوده است سفیر خود در سرزمین های اشغالی را فراخواند.

آندری سژنا معاون وزیر خارجه لهستان گفت درباره «اوضاع جدید در روابط لهستان و (رژیم) اسرائیل و مسئولیت های مالی و اخلاقی این حمله با سفیر رژیم صهیونیستی مذاکره خواهد شد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    3 0
    خودتدنین، ژست دموکراسی نگیرین بهتون نمیاد!! نوکری یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش از ریخت و قیافتون میباره!!
  • US ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 0
    دقت کردید چون امریکا مثلا انتقاد کرده اینا هم زبون در اوردن اگه امریکا چیزی نمیگفت اینا جرات نداشتن محکوم کنن خدایش عجب جانواری پاچه خواری هستن اینا
  • لنگی سوز IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    بدزاده ها ، ۳۳۰۰۰ مردم بیگناه فلسطین رو قتل عام کردن شما اروپایی های بیشرف صداتون درنیامد این ۳۳۰۰۰ هزار ، بیگناه نبودن که شما خفه خون گرفتید؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس