کد خبر 1589981
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها قرار می‌گیرد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: کارت سوخت‌های اضطراری به تعداد معدود در جایگاه‌های سوخت قرار می‌گیرد تا افرادی که کارت سوختشان نرسیده و مشکل دارند، استفاده کنند.

به گزارش مشرق، جعفر سالاری نسب امروز (چهارشنبه ۱۵ فروردین) در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به الزام قانونی وزارت نفت برای استفاده ۹۰ تا ۹۵ درصدی مردم از کارت سوخت‌ها شخصی به جای استفاده از کارت‌های جایگاه‌ها، اظهار داشت: استفاده از کارت‌های شخصی از سال ۱۴۰۲ به صورت گسترده به مردم اطلاع‌رسانی شد و طبق پیش‌بینی‌ها کارت سوخت، تهیه، تولید و برای افراد ارسال شد.

وی افزود: بنابراین طبق دستور قانون‌گذار موظفیم که استفاده از کارت سوخت‌های جایگاه‌ها را محدود کنیم، البته در برخی از جایگاه‌ها کارت سوخت به تعداد معدود همچنان برای افرادی که کارت سوخت ندارند، موجود است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با توجه به همکاری گسترده‌ای که با فراجا داریم، کارت‌های سوخت مابقی متقاضیان را هم آماده خواهیم کرد و در این مسیر اطلاع‌رسانی بیشتر نیز انجام خواهد شد و وزارت نفت در این مورد اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    2 3
    یک بار می شستید کار کارشناسی می کردید یه روش رو انتخاب می کردید و بعدا فقط بهینه سازی انجام می دادید. هی هر دفعه تغییر روش می دید. قیمت سوخت رو هم به غلط ثابت نگه داشتید و خود این یعنی استفاده خودرو شخصی به صرفه تره تا تاکسی و اتوبوس و این یعنی افزایش ترافیک و آلودگی هوا.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 1
    سلام مشرق عزیز . طرح جدیدی نیست که آقای وزیر که همه کارت سوخت دارن دیگه با کارت سوخت نمی توان مصرف بی رویه بنزین را گرفت
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    بابا این وزیر نفت هیچی بلد نیست ققط آلودگی هوا و افزایش مصرف سوخت رو بدنبال داره
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    2 1
    بازی موش گربه راه انداخته وزارت نفت جمع کن بابا بنزین رو مفت مجانی گذاشتین حالا کارت بازی هست
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 1
    روزی صد و ده میلیون لیتر مرف میشه که حداقل سه هزار میلیارد تومن دود میشه میره هوا و اکثرا اون هم برای قشر مرفه جامعه است مثلا فقط دو درصد مردم از هواپیما استفاده میکندد و یا نهایت سی درصد از خودرو شخصی استفاده میکنند. باور کنید اگه قیمت بنزین جهانی کنید دیگه بحث قاچاق و مصرف بی رویه و..... هنه چی تمام میشود البته باید دولت سریعا این مبلغ رو در وسایل عمومی سرمایه گذاری کنه و ببینید در ضمن بیماریهای زیادی به خاطر کمتر آلوده شدن هوا از بین میرود. خودرو برقی هم که دیگه نور النور ولی نه اینکه نفت و گاز بسوزونیم بابت تولید برق بلکه باید با انرژی هسته ای یا تجدید پذیر برق تولید کرد
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 1
    طرح کارت سوخت چه مسخره بازی هست قیمت رو ببر بالا دیگه
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    اون 5 تا 10 درصد رو از چه روشی میخوان از بقیه جدا کنن؟ از چند روز دیگه کلی باید تو صف بمونیم تا تک کارت سوخت جایگاه بعد از چند بار دور زدن به نفر جلویی برسه و بشه بعد از سوخت گیری از جایگاه خارج بشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس