زمان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال جدید+ جزئیات

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: افزایش حقوق در سال جدید، به حقوق فروردین کارمندان می‌رسد، اما اگر دستگاهی جا ماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.

به گزارش مشرق، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز(چهارشنبه ۱۵ فروردین) در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری که بیش از ۵.۵ میلیون نفر هستند، دیروز به کارگزینی های دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است.

لطیفی ادامه داد: افزایش حقوق در سال جدید، به حقوق فروردین کارمندان می رسد اما اگر دستگاهی جا ماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.

لطیفی در رابطه با وضعیبرگزاری آزمون های استخدامی گفت: فعلاً آزمون کیفت‌بخشی آموزش و پرورش را برای ۱۹ هزار نفر در نظر داریم که در هفته‌های پیش‌رو برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین آزمون ایثارگران را پیش‌رو داریم که از سال گذشته باقی مانده بود و امیدواریم امسال برگزار شود.

لطیفی تاکید کرد: در سال جدید بنا داریم در آزمون‌های استخدامی یکپارچه عمل کنیم. قرار است برآوردی را باتوجه به بودجه داشته باشیم، در جلسه فوق‌العاده دولت هم به این نکته اشاره شد که حتماً ظرفیت‌های جذب امسال باید در نظام بودجه‌ریزی دستگاه‌های دولتی در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور همچنین اعلام کرد: بنا داریم آزمون یکپارچه‌ای در تابستان طراحی کنیم که دستگاه‌های اجرایی هم باید درخواست‌های خود را اعلام کند، تامین بودجه انجام شود و ما هم بررسی‌های خود را نهایی کنیم تا آزمون دوازدهم استخدامی برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    چه فایده همیشه همه اجناس وارائه تاکسی بالای ۳۵درصدافزایش دارد ودراین چندسال که حسن روحانی ضربه های بسیارفرهنگی واقتصادی زد وامریکاهم جرات نداشت بزند وقوه قصاییه هم بااوبرخوردنکردماکارمندان خیلی اذیت شدیم که قابل ذکر جبران نیست خواهشابه دولت ومسئولین بگوییدمادستمان به جایی نمی رسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس