کد خبر 1589858
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
رقابت حساس خط هجومی تراکتور و سپاهان/ ۳ بازیکن و ۲۹ گل زده

۳ بازیکن از دو تیم فوتبال سپاهان و تراکتور در مجموع در این فصل از رقابت های لیگ برتر ۲۹ گل به ثمر رسانده اند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین در حالی به مصاف هم می‌روند که این دیدار، بازی عقب افتاده از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود و کسب ۳ امتیاز در این دیدار می‌تواند به هر دو تیم برای نزدیک شدن به صدر جدول کمک کند.

سپاهان در این فصل و به واسطه بازیکنان هجومی زیادی که داشته توانسته بهترین آمار را از لحاظ گلزنی در بین سایر تیم‌ها داشته باشد، از طرفی دیگر تیم تراکتور هم به واسطه حضور «ریکاردو آلوز» بهترین پاسور لیگ برتر را در ترکیب خود دارد.

همچنین سرخ‌های تبریزی، در نیم فصل دوم رحمان جعفری مهاجم گلزن شمس آذر قزوین را هم به خدمت گرفتند تا روند هجومی خود را بهبود بخشند. این بازیکن در مجموع حضور خود در شمس آذر و تراکتور در مجموع توانسته در فصل بیست و سوم، ۹ بار گلزنی کند و در رده دوم برترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است.

شهریار مغانلو و رضا اسدی دو مهاجم سپاهان هم هر کدام در این فصل ۱۰ گل برای تیم خود وارد دروازه حریفان کرده‌اند و برای کسب عنوان آقای گلی با هم رقابت دارند. حضور برترین گلزنان این فصل لیگ برتر در بازی امروز نوید یک دیدار هجومی و تماشاگرپسند را خواهد داد. ۳ بازیکنی که روی هم رفته ۲۹ بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده‌اند و به دنبال درخشش در این بازی هستند تا علاوه بر بهبود آمار فردی باعث پیروزی تیم خود در این دیدار مهم و حساس شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس