سرمربیان پیشین استقلال و پرسپولیس از تیم فوتبال امید دور شدند

سرمربیان پیشین استقلال و پرسپولیس با وجود صحبت هایی مبنی بر عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال برای حضور در تیم فوتبال امید ایران مسیر متفاوت دیگری را در ادامه فعالیت خود در پیش خواهند داشت.

به گزارش مشرق، مجید جلالی رییس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال که با حکم مهدی تاج به عنوان رییس کمیته فنی نیز انتخاب شده است پس از بررسی راهکارهای مناسب برای برنامه‌ریزی در خصوص تیم‌های پایه مسؤول بررسی گزینه‌های حضور روی نیمکت تیم فوتبال امید است.

حذف زودهنگام تیم فوتبال امید ایران با هدایت رضا عنایتی از رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴ باعث کنارگذاشتن گزینه مورد اعتماد امیر قلعه نویی شد تا مهدی تاج این بار تصمیم به معرفی سرمربی تیم امید طبق اصول و در زمان مناسب قبل از آغاز تورنمنت آنها در قاره آسیا بگیرد.

رییس فدراسیون فوتبال این بار انتخاب گزینه‌های نهایی تیم امید را به جلالی سپرده است تا نفرات مورد نظر او در هیأت رئیسه مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت آنها در این باره تصمیم‌گیری نهایی داشته باشند.

از این رو جلالی با مربیانی همچون یحیی گل محمدی وارد مذاکره شد تا بتواند سرمربی پیشین پرسپولیس را که قهرمانی‌هایی را همراه با این تیم در فوتبال کشور به دست آورده است راضی به نشستن روی نیمکت تیم امید کند.

گل محمدی نیز باب هرگونه ادامه مذاکره با تیم امید را باز نگه داشته است اما نبود برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای متوالی بازیکنان زیر ۲۳ سال حاضر در لیگ برتر و همچنین کمبود منابع مالی گل محمدی را از امیدها دور می‌کند.

همچنین خبرهایی در مورد مذاکره با علیرضا منصوریان سرمربی پیشین استقلال، ذوب آهن و فولاد با کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیز مطرح شده که پیگیری‌ها نشان می‌دهد چندان جدی نیست و فدراسیون برنامه‌ای برای سپردن تیم امید به منصوریان ندارد. ضمن اینکه منصوریان هم در حال حاضر با دو پیشنهاد لیگ برتری روبروست که احتمالا باعث شود در هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ بیست و سوم برای نجات یکی از تیم‌های پایین جدولی مشغول به کار شود.

جلالی قرار است نفرات نهایی را جهت مذاکره مستقیم با فدراسیون فوتبال معرفی کند تا تاج و اعضای هیأت رییسه تا پایان خردادماه سال جاری درباره انتخاب نفر نهایی تصمیم گیری داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    3 5
    آقای منصوریان با چه رزمه ای ؟!!
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      1 0
      به بهترین تیم تاریخ لنگ 3تا ناقابل زد تو دربی
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 2
    هر سه تاشون تمام شده هستن
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 0
    قهریا نازمحمدی رو با چه رزومه ای میخواستن ببرن تیم امید مملکتو بدن دستش!؟این دلال کثیف با خریدن کل ستاره های فوتبال ایران و ضعیف کردن تمام مدعیان لیگ و کمک داوران و سازمان لیگ بازم زورکی قهرمان لیگ میشد دم به دقیقه هم قهر میکرد و استعفا میداد.تیم امید مگه جای این دلقک بازیاست؟تیم امیدو دیگه نمیشه با این تاکتیک های کثیف برد المپیک اونجا دیگه داورای کمیته داوران نیستن بازیا رو براش دربیارن
    • SE ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 0
      میگی همون منقارکی خوب بود که رفتن به المپیک را در ابتدای راه به فنا داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس